Søgning på: historie noter 9 klasse. Resultater: 17401 til 17420 af 62610
-
Er der en som vil tjekke min opgtave!!!
ForumindlægSpread Your legs, and Smil Spread your legs and smile is about a guy who tells about his experiences as a frequent fliers. He has been a frequent flier since his was 6 years old because his parents choose to put him in a boarding school. He tells us about how the security check has gone to far... -
At være gymnasielærer
ForumindlægAndre end mig der har overvejet at blive gymnasielærer? Jeg går stadigvæk i 1g, så meget kan ændre sig, men jeg hat altid gerne ville være lærer. Efter gymnasiet har jeg tænkt mig at tage et år som lærervikar på min gamle folkeskole, men jeg tror alligevel hellere jeg vil være gymnasielærer end f... -
Nægter at være syg
ForumindlægHey drenge og piger, Har været til terminsprøver de sidste to dage og jeg skal igen imorgen og de følgende 2 dage, jeg har siden igår haft det meget sløvt og det går helt galt nu, jeg nægter simpelthen at melde mig syg til terminsprøverne så derfor vil jeg spørger om der nogen der har nogle fant... -
Eksamen
ForumindlægHey...Går i 2 g på sproglig linie, men var ikke oppe til nogle eksamen i 1 g, så mit spørgsmål er, hvor mange skal man minimum have været oppe til efter 2g.???Endvidere er jeg ikke speciel glad for naturfag, men skal man op til i 2 g.Både mundtlig og skriftlig...???Nogle jeg har snakket med, mene... -
Film med vold som tema
ForumindlægGodaften! Jeg er så småt ved at være færdig med SRP (!!!!), men mangler min perspektivering som går ud på, at jeg skal perspektivere til andre film med vold som tema. Jeg arbejder med A Clockwork Orange, og tænker lidt Fight Club og evt. American Psycho. Men hvordan jeg skal få dem koblet på, er ... -
Nogen der har skrevet et essay: What he was like.
ForumindlægHej :) Er der nogen herinde som har skrevet et essay som hedder What he was like :) Ville nemlig gerne have hjælp til at komme igang med den, men jeg forstår den ikke helt. Kram Julie -
Projektuge
ForumindlægVores overordnede emne er Magt/afmagt. Jeg ville høre om i ikke kunne give mig nogle ideér, eller en god emne under det overordnede emne :D PÅ FORHÅND TAK :D:D:D -
Fremtidsmuligheder i en HG?
ForumindlægHej alle! - Kunne godt tænkte mig at høre fra HG elever der er igang eller har afsluttet uddanelsen. Har i haft svært ved at finde en praktikplads? - Til jer der fik en, fortæl om den. -
Kokain hydrofil eller hydrofob?
Forumindlægjeg vil gerne vide kort og præcist og kokain er mes hydrofobisk eller hydrofilt? -
Kemi: Opløselighed
ForumindlægFra Myginds A1 bog:Opgave 88:Sølvioner danner kompleks med thiosulfationer og jeg skal så beregne opløseligheden af AgBr i 0,100M Na2S2O3. Jeg får komplekset til Ag(S2O3)2^(-3)men syntes så jeg mangler lidt som fx opløselighedsproduktet så jeg kan opskrive en ligning. Opgave 85:Der dannes et hvid... -
Lommeregner Tl-34 2
ForumindlægJev vil gerne sælge min lommeregner Tl-34 2(altså romertal 2...ved ikke lige hvordan man skriver det på computeren)Den koster 150-200 kr. -
Bedøm min FSA Skriftlig fremstilling
ForumindlægHejsa, er der der nogen søde mennesker der vil bedømme min novelle fra idag? -
Jan Sonnergaard: Radiator
ForumindlægHejsa.. Skal til at skrive SSO om Jan sonnergards Radiator, hvor jeg udvælger tre noveller, men jeg mangler en analyse og fortolkning af "William" og "Lotte" til at støtte mig op ad.. Nogen der har noget på hjerte? :)Takker.. -
Brug af professor i SSO
ForumindlægHejsa allesammen!Jeg sidder og skriver SSO i denne uge. Er der nogle som kan fortælle mig, om det er lovligt at få en professor ved et uni. til at læse min aflevering i gennem og måske komme med rettelser? Det er vel ens om man får sine forældre til det eller en professor?!?!Hjælp...!/gardengate -
Brug af Psykologi som enten samfunds - eller naturvidenskabeligt fag.
ForumindlægJeg står og skal skrive AT med fagene psykologi og dansk, men da dansk dækker humaniora fakultetet, er jeg nød til at vide hvordan psykologi skal bruges når det skal fungere som enten det samfundsvidenskabelige eller naturvidenskabelige fag, da det hører ind under alle tre fakulteter. Jeg har pr... -
Bliver jeg student - sygeeksamen?
ForumindlægHej alle. Jeg står i den situation at jeg er blevet syg hvilket forhindrer mig i at kunne komme til en eksamen. Jeg ville høre om jeg bliver student til sommer (samtidig med mine klassekammerater) hvis jeg først tager sygeeksamen i august? Tusind tak på forhånd. -
Termisnprøve (IT-forsøg i Matematik)
ForumindlægAndre end mig herinde der frygter i morgens terminsprøver?? (HTX) Synes fandme ikke det ser nemt ud!! Den forberedelse gør næsten en mere forvirret, end det hjælper! -
Perspektivering
ForumindlægHej Alle Jeg ved ikke helt hvordan man perspektivere fra Apartheid til noget i pensum da jeg ikke rigtig synes man kan samligne teksterne.. lidt hjælp ville være dejligt på forhånd tak! :D -
11/13 tallet
ForumindlægHey..Mig og min ven sad lige og diskuterede selve eksamen...Jeg mente at man bare skulle kunne det præcist efter bogen, også var 11 tallet hjemme...Han havde derimod, fået afvide af hans lærer, at man på en eller anden måde skulle analysere det hele...Så vil bare spørge jer, der har været oppe i ... -
Roms plebs og proletariat
ForumindlægHejJeg vil gerne vide hvad forskellen helt er mellem plebs og proletariatet i det gamle Rom. I min bog antyder de at det er to seperate grupper. De nævner samtidig at plebs er fordrevet fra deres jord (og derfor ikke har nogen ejendom), men så undrer jeg mig: For proletariatet er jo også besiddel...
