Søgning på: international økonomi a eksamen 2017. Resultater: 17401 til 17420 af 170164
-
Nernst lov
ForumindlægI Kemi 2000 A-niveau 2 omskrives Nernsts lov (s. 60 hvis nogen har bogen)...Hvorfor kan ln(Y) omskrives til 2,303*log(Y)? -
La francophonie, (kort, rettes)
ForumindlægJeg er blevet bedt om at svare på disse spørgsmål omhandlende frankofonien. Det vil være en stor hjælp, hvis I vil kigge på det. Tak :) • Décrivez la photo. Votre réponse: L’ambiance la photo est très bon. Il y a un fête et beacoup de personnes. Les couleurs son... -
Analyse af Binge-watching House of Cards and Breaking Bad is 'good for you' Engelsk eksamen
ForumindlægHjælp, Nogen der kan hjælpe med mig en analyse af Binge-watching House of Cards and Breaking Bad is 'good for you' da jeg er gået i stå. http://www.independent.co.uk/arts-entertainment/tv/features/bingewatching-house-of-cards-and-breaking-bad-is-good-for-you-9139146.html -
24 timers eksamen - Historie - "National Identitet og danske krige i det 19. årh." Hjælp
ForumindlægHej, Jeg har trukket emnet "National Identitet og danske krige i det 19. årh.", og skal nu formulere nogle problemstillinger. Jeg har overvejet følgende: 1) Hvordan kommer fædrelandskærligheden til udtryk i kilderne? (Kigge på Vi, Vores, osv. ord) 2) Hvilken betydning havde krige... -
Gode ressourcer til at lære apla til eksamen på mandag? (Syntaktisk analyse, Morfologi, Latin etc)
ForumindlægJeg skal op på mandag, og jeg er ikke særlig god til apla, vil virkelig gerne bestå! Vi skal kunne lave syntaktisk analyse, morfologi oversætte latin og dansk og kunne analyserer det syntaktisk, hvor er nogle gode hjemmesider der kan hjælpe og youtube videoer og noter? TAK! -
Gode ressourcer til at lære apla til eksamen på mandag? (Syntaktisk analyse, Morfologi, Latin etc)
ForumindlægJeg skal op på mandag, og jeg er ikke særlig god til apla, vil virkelig gerne bestå! Vi skal kunne lave syntaktisk analyse, morfologi oversætte latin og dansk og kunne analyserer det syntaktisk, hvor er nogle gode hjemmesider der kan hjælpe og youtube videoer og noter? TAK! -
Gode ressourcer til at lære apla til eksamen på mandag? (Syntaktisk analyse, Morfologi, Latin etc)
ForumindlægJeg skal op på mandag, og jeg er ikke særlig god til apla, vil virkelig gerne bestå! Vi skal kunne lave syntaktisk analyse, morfologi oversætte latin og dansk og kunne analyserer det syntaktisk, hvor er nogle gode hjemmesider der kan hjælpe og youtube videoer og noter? TAK! -
hey jeg skal op til eksamen meget snart, og skal også aflevere en disposition, ville spørge om der var nogen der kunne hjælpe mig på rette vej? :D
Forumindlæg -
B-niveau 24times eksamen "Binge-watching House of Cards and breaking bad is good for you"
ForumindlægJeg står med denne tekst og skal analysere den. Jeg er desværre bare helt gået i stå. Er der nogen der kan giva mig et skub i den rette retning. Umiddelbart skal jeg vel analysere den udfra Nonfiction. Mvh Kent http://www.independent.co.uk/arts-entertainment/tv/features/bingewatching-house-of-c... -
Prøveoblæg til 10. Klasse mundtligt eksamen ''ungdom og identitet''
ForumindlægHej, jeg ville spørge jer ad om i kender nogle gode tekster/noveller/kortfilm eller andre gode prøveoblæge til emnet som jeg trækkede ''ungdom og identitet'' Kh Tonez -
Samlet beståelse af fag
ForumindlægHej alle, jeg håber I kan hjælpe mig lidt med et spørgsmål. Jeg skal til matematik A(stx) eksamen til december og skal op både mundtligt og skriftligt, vi får ikke årskarakterer, så det hele afhænger af den skr. og mundtlige eksamen. Hvis jeg eksempelvis får 4 i skr. og 00 i mundtlig har jeg så b... -
Hjælp til oversætning fra dansk til engelsk! (8 linjer)
ForumindlægKære Studieportalen, jeg sidder her med en tekst der skal oversættes, jeg har lavet oversættelsen så godt jeg end nu kunne, men det kunne jo være der sad nogle kongruens-hajer derude, og kunne spotte en fejl, eller blot finde et andet svar eller anden løsning. På forhånd tak ;) Danske tekst der... -
hjælp til Hvor meget vil Rema1000 omsætte for i 2020, hvis udviklingen på 7% fortsætter?
Forumindlæghej jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med den her. er lang tid siden jeg har lavet så nogen opgaver så håber nogen kan gøre mig klogere på hvordan man gør Rema1000 er i 2017 den 32. største virksomhed i Danmark målt på omsætningen. I 2017 har Rema1000 en omsætning på 15.795 mio. kr. hvi... -
Emner til samfundsfag
ForumindlægHej Venner Er der nogen, som skal have hjælp til enten Økonomi og finanspolitik Velfærd Sociologi Politik Ideologier partierne Vil gerne hjælpe, da det snart er eksamen. Held og lykke -
opgave samfundsfag
Forumindlæghej jeg skal finde et emne som går ind under politik, økonomi, arbejdsmarket og sociologi til forberedelse af eksamen men kan ikke finde et emne -
PhD Economics efter B.Sc. Economics
ForumindlægHej folkens, Så blev det omsider tid til, at jeg skal skrive mit første indlæg her på siden. Jeg er stille og roligt ved at være til vejs ende med min B.Sc. i økonomi med sidefag i statestik og matematik. En ting, jeg er i tvivl om, er, om det er det værd at tage et sabbat år efter ens bachelor... -
Inspiration til emne? (EN+SA)
ForumindlægHej! Nu er det jo snart SRP-tid, og jeg er desværre stadig rimelig lost i forhold til emne.. Jeg sidder i den situation, at jeg skal skrive i samf-A, og min umiddelbare indskydelse vil være, at jeg har lyst til at kombinere det med eng-A. Mit problem er så, hvilket emne jeg skal vælge. Jeg... -
Fysik a) Man kan skelne en diamant fra den langt billigere Cubic Zirkonia-sten bl.a. ved at se på stenens brydningsindeks. Brydningsindekset for Cubic Zirkon...
ForumindlægHar fået brydningsforholdet til at være 2,45, men kan ikke finde ud af hvordan man skal finde brydningsindeksset for stenen -
En funktion f er givet ved f(x)=x2 a) Bestem førstekoordinaten til hvert af røringspunkterne for de to tangenter til grafen for f, der går igennem punktet ...
ForumindlægEn funktion f er givet ved f(x)=x2 a) Bestem førstekoordinaten til hvert af røringspunkterne for de to tangenter til grafen for f, der går igennem punktet P(1,-3) -
Svensk eksamensbevis
ForumindlægHej Allesammen, Jeg har søgt ind på 2 uddannelser gennenm kvote 2 i år, og er ikke kommet ind på nogle af dem. Jeg har et svensk eksamensbevis og ville høre om der er nogle der ved om det kan være grunden til jeg ikke har fået plads? Jeg har læst de samme ting som i danmark, men har haft svensk ...
