Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 17421 til 17440 af 45450
-
2 Fremmedsprog på gymnasiet?
ForumindlægJeg skal starte på gymnasiet(STX) her efter sommerferien, og jeg er virkeligt løbet træt i Tysk og har slet ikke fulgt med det sidste år så jeg er langt bagud. Skal man have 2 fremmedsprog på gymnasiet? -
rel. pro.
ForumindlægOmhandlende rel. pronominer. Jeg har skulle oversætte nogle sætninger, men er itvivl om, hvorvidt jeg har forstået brugen af de rel. pronominer. Nogen som kan fortælle mig, om jeg er på rette spor? 1) Den lærer, hun havde haft i de to første år, betød alt for hende. The teacher, who she had the t... -
Hvad betyder "jocks"?
ForumindlægNogle der ved hvad "jocks" betyder "Når det kommer til stykket, er vi jo nogle værre jocks." -
Synopse
ForumindlægSkal skrive om racisme.. Men ved ikke helt hvordan jeg skal gribe det an.. PS. det skal ikke været noget 2. verdens krig.. på forhånd Tak -
Optagelsesprøve stx
ForumindlægHeeej Allesammen,, Jeg skal op til en optagelsesprøven her i April.. Er der nogle der kan fortælle mig lidt om hvordan det foregår, jeg er nemlig meget nervøs og ved ikke hvordan det foregår.. Hvad for nogle fag skal man op i .... Skal man op i Tysk hvis man har valgt Tysk fortsætter??? Taak til ... -
en der gider at rette et kort essay?
Forumindlægskriv tilbage hvis du gider at rette :) takker -
Rigtig sætning?
ForumindlægHvordan retter i den sætning? John immediately starts feeling sick on the airplane Jeg har skrevet: Immediately, John starts feeling sick on the airplane. Er det rigtigt? -
Korrekt komma?
ForumindlægOprindelig opgave: A match which swung one way then the other built to a gripping conclusion at the Newport Centre after 11pm, and in the end it was Maguire who went through to a final clash with fellow Scot Higgins at the Wyldecrest Park Homes Welsh Open. It's been a long time coming for Mag... -
Hjælp til forståelse af Vietnam!
ForumindlægHej Alle, Et kort spørgsmål til min opgave omhandlende Vietnam: Efter den Anden Indokinesiske Krig (Vietnam Krigen) - Blev Vietnam et forenede land med kommunisme. Er det stadig kommunistisk i dag? Der er ingen hjemmesider (som jeg har kunnet finde) der fortæller konkret hvad Vietnam politisk er... -
kromosomer og tetrader
ForumindlægHar prøvet og at søge på nettet hvad tetrader er i forhold til kromosomer, men der dukker ikke noget op. Er der nogen herinde der kan forklare mig hvad det er? Har vedhæftet et billede hvor der står noget om det, men jeg forstår det bare ikke. -
Hvad er LCAO-metoden?
ForumindlægHej, En der kan være hjælpsom og forklare betydningen af LCAO-metoden? (Linear combination of atomic orbitals method). Evt. også VSERP :-) På forhånd tak! Mvh. Marie -
Idiom
ForumindlægHvordan vil udtrykket "wrap your head around something" lyde på dansk? Tak på forhånd -
Koloni eller kolonimagt?
ForumindlægJeg har en spørgsmål som jeg ikke kan finde svar på spørgsmålet lyder: "Har Holland været en koloni eller en kolonimagt?" Tak på forhånd! -
Differentialregning - Prisændringer på stationære computere
ForumindlægPrisen for en stationær computer falder kraftigt. Prisen kan beskrives ved modellen: p(x)=-40x^2+10900 hvor 0≤x≤10 Hvor p(x) er prisen og x er antal år efter 2011. a) Hvad falder prisen med i år 2017? b) beskriv ændringen i prisen over de ti år. -
dansk opgave
Forumindlægjeg har problemer med min opgave. Jeg skal lave en analyse af sølvbryllup af kim fupz aakesons sølvbryllup og har meget svært ved det. jeg har aldrig prøvet det før. den skal afleveres imorgen og jeg skal til eksamen i den. det der volder mig størst problemer lige nu er : er der sammenhæng i opga... -
Det evige spørgsmål
ForumindlægJeg tænker - som alle andre herinde åbenbart - på hvilket emne jeg skal skrive i SSO (DSSO). Jeg står og vakler mellem at skulle skrive i dansk eller tysk, og kunne egentlig godt tænke mig noget input fra jer om hvilket emne, der er bedst egnet til at score den højeste karakter.I dansk vil jeg an... -
Konkrete spørgsmål til DK stil i morgen
ForumindlægHej ;Så er det HHx's tur i morgen, og selv om vi har haft det lidt oppe og vende, så har jeg et par spørgsmål.Det første hvordan bygger I indledning / konklussionen op, præsentere I teksten/(erne) der ligger til grund for opgaven og gør opmærksom på hvordan man vil løse opgaven.Eller skriver ... -
Korrekturlæsning og grammatik
ForumindlægGod aften SP ! Jeg har sidder med en aflevering, hvor jeg skal lave en analyse af teksten " Mach die Augen zu und Spring" (DDR tema) Jeg har derfor skrevet en analyse på 1, 1/4 side. Jeg ville derfor spørger om der ikke var en tysk køndig, som kunne hjælpe mig med at læs... -
sammenskrivning af de to fag
ForumindlægJeg skriver SRP i matematik og historie, Mit emne er lineær programmering og Vietnam-krigen. Mit problem er at jeg ikke kan finde ud af hvordan jeg skal stille min opgave op. Jeg havde tænkt mig at efter indledningen skulle komme et referat af Vietnam-krigen, og så derefter ville jeg forklare pr... -
"todo sobre mi madre"(alt om min mor)
ForumindlægHej Mit hovedemne er “Todo sobre mi madre” (alt om min mor ) som jeg skal analyser fra en manuskript. Så jeg ville høre om der nogle som har analyseret den. eller om der er nogle som kan hjælpe mig i gang. hilsen Mia
