Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 17421 til 17440 af 42938
  • Skal op i Dansk

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op i dansk i morgen Har i nogle tip til hvad jeg skal gøre deer...? OG hvad jeg ikke skal gøre, please help meeee, Jeg går i 10.klasse
  • Gode links til samfundsfag

    Forumindlæg
    Links til empirisk materiale CIA's "The World Factbook" med grundlæggende informationer om alle verdens lande. God hvis man eksempelvis hurtigt har brug for at kende Malis BNP eller andelen af analfabeter i Thailand i forbindelse med en samfundsfagsopgave "Partiernes politik&q...
  • dansk

    Forumindlæg
    Goddag er der en der kan hjælpe mig med disse opgaver... Det er vigtigt at I hjælper mig.. http://peecee.dk/?id=23961 http://peecee.dk/?id=23962 På forhånd mange tak
  • udenfor el. uden for

    Forumindlæg
    Nogle der kan fortælle en meget forvirret studerende forskellen??
  • Eventyr perspektivering

    Forumindlæg
    Hej alle Et hurtigt spørgsmål. Hvad kan man perspektivere folkeeventyret "Kong Lindorm" til??? I må meget gerne hjælpe, da jeg ikke har en ide..;)
  • Termin

    Forumindlæg
    Hvordan klarer man en termins prøve godt?
  • cowperske kirtler!

    Forumindlæg
    Hvad betyder cowperske kirtler?
  • årsprøve

    Forumindlæg
    hej jeg skal op i matematik den 04/06.... jeg vil hører om hvordan det forgår (altså årsprøven)og hvordan jeg skal endlig forberede mig... tak
  • Åge og Else ?

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogle, som har læst/analyseret folkevisen Åge og Else - og kan hjælpe mig på rette vej ? //Tak
  • Hjælp til Optagelsesprøve

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har været på højskole i år, og har nu søgt ind på HF! Men ifølge hvad studievejlederen på skolen sagde, så SKAL jeg til optagelsesprøve da jeg ikke har haft noget rigtigt skoleforløb dette år! Ville bare høre om der er nogen der kan stille nogle eksempler/hjælpe mig med, hvad jeg nu ku...
  • årsrøve

    Forumindlæg
    hej alle jeg skal til årsprøve i mat på gym hvordan fore går den
  • Gennemsnit-bonus

    Forumindlæg
    Må man gerne gange sit gennemsnit med både 1,08 og 1,03, hvis man har haft 5-fag og søger ind på en uddannelse senest to år efter, man har afsluttet gymnasiet??
  • Fjernelse af underspoergsmål i Kult-synopsis?

    Forumindlæg
    Er det tilladt at fjerne et underspoergsmål i ens kult synopsis som man forlaengt har afleveret?
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg har brug for at gå om, er nemlig ikke klar til 3.g, da mine karakter ikke heller gode, så føler ikke de bliver bedre i 3.g, og har det heller ikke godt socialt i klassen, og kan ikke bruge det til noget efter 3.g, min eneste chance er at gå om. Hvordan skal jeg overtale min studiev...
  • Jeg har et problem

    Forumindlæg
    når jeg skal op i engelsk plejer jeg at lærer teksterne uden af! er der nogen der har bedre råd, og jeg får simpelthen stressssss
  • a,b og c

    Forumindlæg
    HEJ..... jeg har et meget kort spørgsmål her. Hvis man nu går på HF og man har fået et 7 tal efter den ny skala i Engelsk og det er på B man har det hvad skal jeg så gange min karakter med???? og det samme nu hvis det var et fag på C eller A? Håber nogen ka hjælpe tak på forhånd
  • hjælp At-prøve

    Forumindlæg
    hej jeg skal startet i 1g og har hørt om At-prøve er der nogen da kan fortælle mig hvad er det for noget?? tak på forhånd
  • submucosa

    Forumindlæg
    Hvad er det?
  • Spytamalase nedbrydning af brød?

    Forumindlæg
    hej jeg er igang med at skrive en biologi rapport og spytamylases nedbrydning af stivelse, men er ligesom gået lidt i stå ved et spørgsmål. Hvorfor kommer brød til at smage sødt, hvis man tygger overdrevent længe på det? har en ide om hvorfor det kunne gøre det, men er der nogen der har en teor...
  • basisk og neutral

    Forumindlæg
    hej.. vil MEGET gerne hvide hvad det vil sige at noget er basisk og neutral, for skal op og fortælle det i morgen. Jeg har lavet hele ph værdi opgave. men det at FORKLARE begrebene er svært for mig. VIl meget gerne have jeres svare hurtigt.. knusssz<33333333