Søgning på: tysk analyse. Resultater: 17421 til 17440 af 38620
-
4 sætninger
ForumindlægJochen var så fuld, at han til sidst faldt ned af stolen - Jochen var so voll, dass er zuletzt von dem Stuhl fiel. Skiltet på dren var helt nyt - Das Namensschild an der Tür war ganz neu(es?) Martin klatrede op på taget for at finde bolden - Martin Kletternte an das Dach damit den Ball zu finde... -
indsættelse af 'imidlertid'
ForumindlægEr i tvivl om følgende sætning er korrekt: "Diese nahe Beziehung zwischen Stefan und seiner Mutter begrenzt aber Stefans Entfaltungsmöglichkeiten." aber = imidlertid På forhånd tak.. -
hvad betyder de 5 skandhaer
Forumindlæghej folkens (: jeg har lige et enkelt spørgsmål til buddhisme. Jeg kan simpelthen ikke forstå hvad de 5 skandhaer går ud på? Jeg har spurt min lærer, men forstår ikke hendes forklaring, plus jeg har kigget på de noter som ligger herinde og jeg har kigget på nettet hele dagen. jeg forstår det bare... -
Hjæææælp
ForumindlægEr det korrekt Ich kann zu meines Eltern hören. Da Eltern er neurum, skal der så ikke være es bag Meine?????? -
obama?
ForumindlægEr der nogen der har skrevet engelsk essay om obama? Jeg har et sidste spørgsmål der skal besvares i mit essay, men forstår det ikke helt: ”place the speech (the american promise) in a historical perspective of rhetoric in politics ”. Hvordan gør jeg det? Tak. -
fsa geografi
ForumindlægHey, i dag har jeg som udtræksfag trukket skrivtlig geofrafi, og det er jeg egentlig glad for. Er bare lidt på bar bund. Er der nogen af jer, der ved hvilke ting man skal vide i geografi, ting der med stor sandsynlighed vil blive spurgt om og hvor jeg kan øve mig (en hjemmeside eller lign.)? Er ... -
ekstemporaltekster
ForumindlægEr der nogle som har et par eksempler på nogle ekstemporaltekster på en normalside? -
Will jemand mit mir schreiben?
ForumindlægHallo :) Ich will gern besser in deutsch werden, und deshalb suche ich eine Person, die mit mir schreiben will. Schick mir einen Bescheid. Viele Grüsse Martin -
kort stil om sport. HJÆLP!!
ForumindlægDen skal bare ses igennem og rettes ! ... -
Nogle der vil rette 4-5 linjer? Ville hjælpe!
ForumindlægDer Text handelt von Jonas wie abhauen nach Chile. Der Grund ist seine Karriereorienteren Eltern wie nur auf seine Beschäftigt gedenkt. Der Sinn mit diesem Spontanen nach Chile ist ein Rebell gegen das Leben der Eltern und ihrer Vergötterung des Geistes der Materialismus. (Forgudelse af mater... -
Er man godt begavet hvis man taler 5 sprog flydende?
ForumindlægSe ovenover. -
Årsagen til 3 årskrigen??
ForumindlægHeeeeyoo Jeg vil bare lige høre hvad årsagen var bag 3 årskrigen. Altså jeg ved det har en sammenhænge med demokratiets start i 1848 men vil godt have at der lige er nogen der vil uddyb det og forklar det for mig... -
Nazi Sabotage film
ForumindlægHej SP Jeg leder efter en film fra historie faget som omhandler en gruppe danskere som udfører sabotage mod Nazi Tyskland og til sidst ender med at blive henrettet. Kan huske ordet feltmadras indgik på et tidspunkt, men ellers ikke så meget mere. -
Civile - hvorfor?
ForumindlægHej! Jeg har et spørgsmål jeg ikke selv kan svare på--- hvorfor blev der i bombardementet 1945 sat et mål efter civile. Hvad var grundene til det? -
Engelsk ordforråd - dagligt
ForumindlægHej. Mit engelsk er ikke så godt - Hvis i havde nogle ord, sætninger, der bliver brygt dagligt, fx undgå, forskellige, forsyrrede osv. Hvis i havde en liste med dem oversat, eller nogle sætninger med vendinger, mange tak :) -
Rittersnit metode
ForumindlægHej Jeg sidder med en opgave, hvor jeg skal bestemme to stangkræfter vha. rittersnit metode. Men jeg kan ikke få det rigtige resultat, da jeg nok kigger forkert på det. Håber der er nogen, der kan hjælpe mig. Opgaven er vedhæftet (har selv indtegnet snittet, ved ikke om det er bedst at sætte de... -
Possessivt pronomen hjælp!!!!
ForumindlægSie nahm eine goldene Kugel, und das war ihr liebstes Spielwerk. Ordklasse: Possessivt pronomen. Forklaring: Da det viser tilbage til hende og hende står i substantiv, så det er ihr, da ihr tilhører et hunkønsord. Er min forklaring god nok? -
Stil
ForumindlægHej vil nogle se på mit engelsk stil og kommentere det, at hvad jeg kan gøre bedre i min stil. -
ideer til kendte fra hamburg
Forumindlæghej alle har i nogle idder til kendte fra hamburg? mange tak (har brugt beatles) -
Rette tyskstil
ForumindlægHejsa ;) Vil I ikke lige læse min tyskstil, og skrive jeres mening? :)
