Søgning på: kemi c pensum. Resultater: 17441 til 17460 af 72126
  • Køb af Labatorieudstyr

    Forumindlæg
    Hej.Er der nogle som kender nogle hjemmesider hvor man kan købe kemi- og labatorieudstyr. De skal helst være på dansk.
  • Galvanisering/forzinkning

    Forumindlæg
    Sidder og laver min fremlæggelse til fysik/kemi, og jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg mangler reaktionsligningen til Galvanisering. Nogle der kender til den?
  • Olivenolie/Triglycerid

    Forumindlæg
    Hej jeg har lavet et forsøg i kemi omkring polære og polære molekyler. Jeg forstår godt hvad det handler om men hvorfor er olivenolie/triglycerid et polært molekyle?
  • Emnevalg

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen der har nogle gode emner til AT. Fagene er: - Fysik, matematik, biologi/bioteknologi, kemi og idræt. Emnet skal have mindst to af fagene med i.
  • Beregning af svovlsyre i Vasaskibet

    Forumindlæg
    Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med denne kemi-opgave, da jeg er helt på barbund. Det omhandling reaktionsafstemning og mængdeberegning. På forhånd tak (:
  • Funktioner

    Forumindlæg
    Hej. Hvordan løses denne opgave? Er du sød at forklare så pædagogisk som muligt? Mange tak!! PS: Ved godt der står kemi, men den lavede en fejl... :)
  • puffersystem

    Forumindlæg
    er der nogen der ude der har lavet den rapport der hedder puffersystemer, øvelse 7 i kemi øvelse bogen??? hjæææælpppp kan ikke lave den
  • ion i en vandig opløsning

    Forumindlæg
    Jeg har læst om dette i min kemi-bog, men forstår det simpelthen ikke.. Er der nogen der vil hjælpe.. - Hvorledes indgår en ion i en vandig opløsning i ligevægtskonstanten?
  • Omregningen fra mol/liter til g/100mL

    Forumindlæg
    Jeg sidder her og knokler med en kemi aflevering og er stød på et problem..Jeg skal omregne et resultat fra mol/liter til g/100mL..Hvordan gør jeg lettest dette?
  • Diazotering og kobling

    Forumindlæg
    Sidder og laver SSO i kemi... Er blevet i tvivl om hvad endelig en diazotering og en kobling er...Nogle der kan hjæpe...??På forhånd tak...
  • Fysikeksamen+kemieksamen - spørgsmål

    Forumindlæg
    Jeg har både kemi og fysik på A-niveau. Der er dog flere på både mig kemihold og fysikhold, der kun har det ene af de to fag på A-niveau. De skal op i tre skriftlige eksaminer, og det bliver så dansk, matematik og kemi eller fysik. De er således sikre på at komme op i fysik eller kemi skriftlig...
  • glucose

    Forumindlæg
    hjælp...er der ikke nogen der kan hjælpe en stakkel sjæl.skal lave en kemi-rapport der hedder glucoses mutarotation...- og er meget i tvivl om beregningerne...please help mee
  • molekyler og kemiske forbindelser ? :S !!

    Forumindlæg
    Heeej...jeg sidder og repetere lidt kemi..og er blevet lidt i tvivl :S hvad er forskellen imellem et molekyle og en kemiske forbindelse ??
  • Vejledende sæt 2 maj 2007

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder med det vejledende sæt 2 i kemi A og kan ikke finde ud af det.. Er der tilfældigvis nogle der har lavet det? - Henriette
  • fag udtryk

    Forumindlæg
    hej alle sammen jeg ville hører om nogen der kender et sted eller ligger ind med nogle fag udtryk fra geografi, kemi og biologi... som en hjælp til eksamen
  • Hvor mange point skal man have for at få 10?

    Forumindlæg
    Er der nogen, der helt præcist ved hvordan sammenhængen mellem antal point i en skriftlig kemi eksamen og den tilhørende karakter er?
  • SRO hjælp!!!

    Forumindlæg
    Hvis der er nogle, der har forstand på kemi og fysik, så må I meget gerne skrive til mig enten her eller privat... Har virkelig brug for hjælp! Det er til min SRO :(
  • notater

    Forumindlæg
    hej. jeg skal snart op til fysik kemi prøven i 9.klasse. er der nogle der har gode notater som de kan sende til mig på masih2005@hotmail.com... Takker på forhånd.
  • hjæp alkaner

    Forumindlæg
    Har fået stillet følgende kemi spørgsmål Opskriv et empirisk reaktionskema for afbrænding af alkaner, hvordan ser sådan et ud?
  • hjælp til eksamen , løn følger med

    Forumindlæg
    hey søger en til at mig nå mig nf eksamen på hf. søger en der her kendskab til de tre fag, kemi bio geo. løn betales.