Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 17461 til 17480 af 152758
-
Fotoner & bølgelængder #2
ForumindlægHvad er det her for en formel, som er brugt her? Jeg kan ikke finde den i min kemi-bog. Hvad står Rdb for? En = -h·c·Rdb/n2 -
nogle forslag?
ForumindlægHej!Jeg har kemi på B niveau.Vi skal lave et projekt om brintbiler. Har I måske nogle gode forslag hvad man kunne undersøge/beregne? -
skema til reaktioner..
ForumindlægHey alle.. er lige i gang med kemi rapport og har et lille spørgsmål.. Hvad hedder det skema man laver hvor man beregner massen, molar massen og stofmængden for alle de produkter man har i et reaktionsskema? -
Hjæælp
Forumindlæger der nogen som har skrevet en kemi rapport om potentiometrisk titrering?????????? for jeg har svært at regne koncentration af HCL. -
Ioner
ForumindlægHej, jeg har virkelig brug for noget hjælp til min kemi opgave. Håber i kan hjælpe med følgende spørgsmål: Hvordan dannes en ion? Og hvordan navngives en ion? -
Atommodellen?
ForumindlægJeg har fået en spørgsmål i Fysik/Kemi som lyder på: Hvad er atommodellen og hvordan har atommodellen udviklet sig gennem historien? Hjælp tak :) -
jernindhold i ståluld
Forumindlæghvem gider at hjælpe mig med kemi nu plezzzz har brug for hjælp ska' aflever den imorgen -
opgave blå bog
Forumindlæghej. nogen der har den bog der hedder studentereksamensopgaver i kemi august 1996-maj 2000 som tilfældigvis har lavet opgave 1 august 1996? på forhånd tak -
NaBH4 Reduktionsmidlet
ForumindlægHejsa ! Er nogen istand til at svare mig påhvorfor NaBH4 er et godt reduktionsmiddel i organisk kemi ? Med venlig hilsen Henrik Vitrup -
Kogepunkt
ForumindlægHey stuideportalen. Vil gerne have hjælp hurtigt til en kemi opgave. Hvordan er 2-methyl-3-ethylpentan's kogepunkt i forhold til octans? Tak på forhånd -
Hjælp mig nu.
ForumindlægHar sat mit indlæg i både studieretningsforum og i kemi, har ikke fået hjælp endnu. og jeg virkelig i stå, hjælp mig lige, se mine forrige indlæg, hedder dandan. Tak -
Friedel-Crafts
ForumindlægHej! Leder efter en kemi-ekspert.. Er Kolbe-Scmitt syntesen også en Friedel-Craft acylation? Eller hvordan hænger de sammen? Håber virkelig en vil hjælpe :) -
Finde C i databog
ForumindlægHvor i min databob finder jeg stoffers varmekapacitet C? Min bog hedder: Databog fysik kemi -
Hvor finder man hjælp?
ForumindlægEr der nogen som ved hvor man kan tage kontakt, hvis man gerne vil have noget "ekstra undervisning" i kemi? -
H og H+
ForumindlægHej alle kloge kemi-hoveder :p .. Jeg tænkte på om der egentlig er nogle forskel på H og H+ ? -
Enhed eller ej
ForumindlægEr det korrekt, at man kun skal skrive enheder bag sine tal i fysik, kemi, biologi og så videre, men ikke i matematik? -
Er virkelig i en slem.......
ForumindlægHej, jeg skal op til eksamen imorgen og synes ikke at jeg har forbredt mig særlig godt. Er der nogen der sidder med nogle velinformeret kemi B Noter???????????????. -
hjælp
ForumindlægJeg har et spørgsmål som jeg gerne vil få at vide til min Fysik og kemi opgave. er atomkernen positivt ladet eller neutalt -
Phenoler, er det en alkohol?
ForumindlægHej alle :) Jeg har spørgsmålet: Har phenoler noget at gøre med alkoholer? Vil det være relevant at komme ind på til eksamen i kemi B? Mvh Esben :) -
titrering af stærk og svag syre
Forumindlæghvordan ved man, ved at udregne fra titreringsgrafen, om det er 0,1 M opløsninger man bruger til forsøget? kemi er absolut ikke min stærke side.
