Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 17461 til 17480 af 321608
-
Virksomhedsanalyse
ForumindlægKan man sige således - jeg laver en virksomhedsanalyse af Citroën: En virksomhedsanalyse af bilproducenter er en ”vidt” begreb – betydende, at deres afkastningsgrad afhænger (dels) af deres forhandlere – rundt om i verden. En ting kan gøres klart, når vi taler bilproducenter og salget fra forhan... -
ny gymnasieform
ForumindlægJeg går nu i en 9. klasse og skal til vælge mellen Gymnasium eller 10.klasse Men hvad er den nye gymnasieform? Er der en der kan lige mig en url eller informationer om den ?tak på forhånd... -
top karakter
Forumindlæger her nogen som kan fortælle mig, hvad der skal til for at score top karakter til dansk eksamenevt. hvad man skal komme ind på..og bla bla bla.. -
Resume af "Præsten i Thorning"
ForumindlægEr der nogen der kan give mig et resume af Steen Steensen Blichers "Præsten i Thorning"? Jeg syntes den er meget indvinklet og svær at forstå :) -
etik og filosofi (Abort og fosterdiagnostik)
ForumindlægHej. Kan nogle hjælp mig med at fortælle hvilke aspekter der findes omkring abort. Altså jeg ved godt der er mange aspekter, men bare kom med nogle. tak på forhånd. -
At starte på gynasiet
ForumindlægHej Er der nogle der kan fortælle lidt om hvordan det er at gå å gymnasiet, lektier, lærer, hypercard o.s.v. -
Ohms.1 lov --> hældning
Forumindlæghej :) er der nogen der kan hjælpe mig med at beregne modstanden R i ohms.1 lov, ud fra hældningen? :) ved ikke rigtigt hvordan jeg skal gør det på forhånd tak -
Samfundsfag
ForumindlægHej allesammen. Er der nogen som kan forklare hvad masseinduvidualisering betyder. Har søgt lidt på nettet man kunne ikke finde noget omkring det. Tak på forhånd :-) -
Uddannelse parathed
ForumindlægHej, jeg har et snit på 6,7, og derfor ville jeg vide om jeg kan blive egnet til STX eller HTX? Det vigtigt for meget, og håber i ville svare. ???? -
persontekst/ psykologisk tekst
ForumindlægHejsa, jeg skal lave en opgave til på mandag, og ved hverken hvad persontekst eller psykologisk tekst er. Nogle der kan hjælpe? -
hjælp til at omformulere en sætning
Forumindlæghvad kan jeg skrive istedet for: beviser meget om den person du er vil gerne skrive det på en "pænere måde -
Hjælp til valg af projektuge emne
ForumindlægHej, Jeg har projektuge om ca. en måned, og jeg tænker derfor at det er en god idé at starte allerede. Vi har i min klasse fået tildelt overemnet "Menneske skæbner" og jeg ville høre om der var nogle gode forslag derude? Jeg har selv tænkt i baner af krig, kroniske lidelser, terror, at... -
Lærer bedst
ForumindlægHvordan lære man bedst engelsk. Jeg er ikke særlig go til engelsk, hverken at tale eller skrive. Hvad kan jeg gøre for at blive bedre. Lære man meget ved at se en film med engelske undertekster eller ? -
Statestik . s:
ForumindlægFor en bestemt gruppe på 15 læger blev det undersøgt, hvor ofte et kirurgisk indgreb, der medførte fjernelse af livmoderen. Antallet af sådanne operative indgreb var for hver af de 25 læger henholdsvis : 27 50 33 25 86 25 85 31 37 44 20 36 59 34 28 En tilsvarende undersøgelse blev foretaget i ... -
Binormalfordeling eller ikke??
ForumindlægJeg er lige pt. igang med en eksamensopgave hvor vi har brugt normalfordelingen, men sidder nu og bliver i tvivl om hvorvidt vi kunne have brugt binormalfordelingen istedet. Vi har undersøgt hypotesen: "Køn har ingen indflydelse på hvilke tre parametre (pris, beliggenhed, maskiner) der har ... -
Integralregning genoptaget (jeg forstår det ikke)
ForumindlægOkay jeg genoptager min forrige tråd: https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=1044440 så andre kan byde ind, for jeg forstår det simpelthen ikke. Betragt arealfunktionen, som den er defineret i linket: http://www.hax.dk/pdf/b2integralregning.pdf Man viser, at dA(x)/dx = f(x). Dette ... -
Funktioner
ForumindlægHeej nogle som vil hjælpe med denne her opgave. Taak ;D En funktion er givet ved f(x)= x-1 x+ 2 Hvilke x-værdier kan man ikke sætte ind.? Bestem funktionsværdierne af x= -3, -1, 0, 1 , 2. løs ligningen f(x)= 3 hvilket tal kan ikke være funktionsværdi? angiv Dm(f) og Vm(f). ... -
Hjælp til fransk på alle niveauer
ForumindlægUng universitetsuddannet mand tilbyder lektiehjælp i fransk på alle niveauer. Jeg er opvokset i Frankrig og behersker sproget flydende i både skrift og tale. Skulle vi bo langt fra hinanden, har jeg god erfaring med undervisning over Skype. Anbefalinger haves. Venlig hilsen Oliver -
regression
ForumindlægLængde x (cm) 6 8 10 12 15 20 Længdeforøgelse y (cm/år) 15,8 13,6 11,6 9,8 6,9 2,1 b) Hvor stor er længdeforøgelsen når længden er 5 , og hvad er længden af en ørred hvis længdeforøgelse er 18 cm/år c) Hvilken længde svarer til længdeforøgelsen 0 ... -
Hjælp til linærfunktion
Forumindlæglængden af en slange er 25 meter og koster 418,50 kr med en slange længde på 50 meter koster den 539,50 kr med slangevogn. sammenhængen beskrives ved y=ax+b hvor x er længden af slangen i meter og y er prisen i kr for slangevogn med slange bestem tallene a og b?????? Hjælp venligst Kurt
