Søgning på: historie eksamen synopsis. Resultater: 17481 til 17500 af 48309
-
Analyse af briller
ForumindlægHej! Jeg mangler lidt hjælp til min mundtlige eksamen i dansk... Jeg har valgt teksten "Briller" af Martha Christensen, er der nogen der kan hjælpe mig? Tak på forhånd :))) -
f(x)=k*x^(3/2)+c
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/1998/on98_aaj.pdf Det er opgave fem, hvor man skal udregne den saakaldte pilhoejde (sidste del af opgaven), jeg har problemer med. Nogen som kunne hjaelpe? -
Mundtlig Matematik A
ForumindlægLige et lille spørgsmål til dem der har været oppe i mundtligt matematik A: Hvordan foregår eksamen? Jeg ved at der er en samtaledel til sidst men kan man i praktis godt nå det? Hvor mange spørgsmål bliver der ca. spurgt? -
Forskel på sonate og menuet.
ForumindlægHej! I morgen skal jeg til musik eksamen og ét af emnerne er wienerklassiken. Mit spørgsmål lyder på: Hvordan kan jeg se forskel på om det er en sonate eller en menuet? Håber, at en eller anden kan hjælpe! -
Differentiation af en lineær funktion
ForumindlægJeg skal op til matematik A mundtlig eksamen, og et af spørgsmålene lyder: Redegør for hvordan en lineær funktion differentieres. Jeg har prøvet at redegjort dette, og jeg har vedhæftet dokumentet. Vil lige høre, hvad i synes? -
Det besale i matematik
ForumindlægJeg vil høre om hvad der er virkelig vigtigt, at kunne til skriftlig matematik eksamen i folkeskolen, som giver 100% garanti for at jeg består? Jeg skal op her til sommer, og vil gerne være forberedt. -
mundlig matematik
Forumindlæger der nogen som har gode tip i baglommen fra erfaringerne i folkeskolens afgangsprøve i matematik+fysik/kemi mundtlig???? -
er ****** sur!!
ForumindlægHvordan kan det være at vores historielærer giver os op til 20 siders historie for? Jeg kan jo overhovedet ikke følge med i historie!! Hun brokker sig altid over at jeg ikke siger noget i timerne, men så kan hun da fand** også tage hensyn til os andre! største delen bruger deres computer til at... -
Samfundsfaglig og historisk metode fordele og ulemper
ForumindlægHej derude, Jeg sidder indenfor i dette gode vejr og laver AT som jeg skal op i på mandag :-) Jeg er nået til mit metode afsnit, som selvfølgelig er det mest vigtige og prængende indenfor AT. Jeg vil derfor høre om nogle kunne hjælpe mig med fordele og ulemper ved samfundsfag og hist... -
Fysik A notater
ForumindlægHejsa allesammenJeg skal til studenter eksamen i mundtlig fysik snart. Jeg har fysik på A niveau og mangler virkelig nogle gode notater til bøger såsom: Orbit3, Fysikkens Verden 3, Fysikkens Spor eller andre.Jeg har haft disse emner:- Beskrivelse af bevægelse og impuls: Herunder: Sted, hastighed,... -
Faglig supplering
ForumindlægHej studieportalen, jeg er en smule i tvivl angående en supplering. Hvis jeg skal søge ind på en videregående uddannelse på universitetet, der kræver at jeg har haft dansk A, engelsk B og russisk A og historie B på STX (alle fag skal være bestået), og jeg er dumpet historie på A, er der så noget ... -
Efter krigen..
ForumindlægVi skal skrive en historie om hvordan det var efter krigen i ens familie, ens eget personlige liv og der er nogle krav; 1) Man skal være i teenage årene og stadigvæk havde oplevet noget af krigen. Fx: Man var fem der den sluttede og nu er man 15. 2) Man skal være en teenager og man skal vide hv... -
AT 2015 opgave b - Har I erfaring med dette?
ForumindlægHej jeg skal til at skrive AT synopsis. Jeg ville derfor høre om der er nogen der har lavet opgave B og haft god/dårlig erfaring med det? -
Ung rejs
ForumindlægEr der nogen der har laver en ung rejs synopsis, som de har lyst til at ligge ud på denne side, eller bare komme med et par af deres problemer. -
Hvorfor er Danmark en af verdens største øl-producenter?
ForumindlægHej skal skrive en synopsis i AT og en af spørgsmålene lyder: Hvorfor er Danmark en af verdens største øl-producenter? -
menneskerettigheder og demokrati
Forumindlæghar AT og har om menneskerettigheder og demokrati og er helt lost omkring min synopsis... så ville høre om der var noget der havde en opgave om det, eller noget lign... ??? håber i kan hjælpe.. -
Metode når man studere kort
ForumindlægHej Jeg skriver synopsis om James Cook og hans rejse til Australien.. Hvilken metode bruger man når man studere kort ?? KH. Niels -
mikroøkonomiske styring
ForumindlægHej- jeg sidder med en synopsis og vil gerne bekræftes i, at tilbagetrækningsreformen er mikroøkonomisk styring men jeg er i tvivl. Tak -
Videnskabelige gennembrud og teknologiske landvindinger 1851-1914
ForumindlægHej, Er der en derude som har skrevet en synopsis og en fremlæggelse i AT til emnet "Videnskabelige gennembrud og teknologiske landvindinger 1851-1914"? Kunne godt bruge lidt inspi og hjælp.... På forhånd tak :) -
har brug for hjælp
Forumindlæghej er der nogen der vil kigge min synopsis igennem. jeg vil virkelige sætte et stort pris hvis der er nogen der ville kigge det igennem på forhånd tak
