Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 17481 til 17500 af 40685
  • problemformulering

    Forumindlæg
    hej. jeg har fået en OSO opgave, hvor jeg skal skrive om min gymnasial uddannelse. jeg har valgt STX, MEN har brug for et par spørgsmål som jeg kan bruge til min problemformulering.. håber virkelig, at jeg får hjælp!!!!! på forhånd tak:)
  • Tvetydig angivelse af uddannelse

    Forumindlæg
    Brugerprofilen indeholder et punkt om brugerens uddannelse: "Uddannelse: STX (3.g)". Betyder dette, at brugeren går i 3.g eller af brugeren har afsluttet 3.g? Der lader til at være en del forvirring om det.
  • Hjælp til niveau og uddannelser :)

    Forumindlæg
    Hej - Jeg skal til at vælge studieretning på stx, jeg tror jeg vælge:Mat A - Fysik b.. - altså den videnskabeligeMen, hvilken uddannelser relaterer til de niveau'er? :)På forhånd tak!
  • Klima

    Forumindlæg
    Hej guys and girls Jeg har brug for lidt hjælp angående min naturgeografi rapport i STX, 2.g Spørgsmålet er: Forklar herefter årsagen til, at der er nedbørsmaksimum i Napoli i vintermånederne samt nedbørstypen. Hvordan finder man ud af det? Tak på forhånd for hjælpen. - Panda
  • Privat lærer søges.

    Forumindlæg
    Privat lærer i Mat A i odense søges, det skal være en person der har godt kendskab og tid til og formidle og hjælpe med diverse opgaver. Jeg er 18år og Har Mat A og Biotek A og er på 3år i STX.
  • Privat lærer i odense søges!!

    Forumindlæg
    Privat lærer i Mat A i odense søges, det skal være en person der har godt kendskab og tid til og formidle og hjælpe med diverse opgaver. Jeg er 18år og Har Mat A og Biotek A og er på 3år i STX.
  • k-edge

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg er igang med en fysikrapport, hvor min lære spørger hvad k-edge inden for absorption af gammastråling. jeg ved ikke hvad det er, hvis folk kunne forklare det i et sprog der er til af forstå ville det være godt på forhånd tak, kevin nielsen, stx 1.år
  • kemi... hjælpp

    Forumindlæg
    Vi er to elever som går på STX, og vi ved ikke rigtigt hvordan vi kommer videre, da vi ikke forstår hvad det er vi skal? Beregn volumenet af 0.0150 M K2Cr2O7, der skal anvendes for at oxidere alle Fe2+ i opløsningen til Fe3+.
  • hjælp til gym valg

    Forumindlæg
    hej jeg er en dreng på 15 og bor i kbh. jeg skal til af vælge det gymnasium (stx) jeg vil gå på og det skal have en linje med mat på c. men jeg vil ikke gå på rødovre og avedøre. jeg vil gerne gå på et mere nyt og et med mange elever :D håber i kan hjælpe mig :D
  • FATTER DET IKKE ??

    Forumindlæg
    hej alle ;-) jeg har valgt studieretningen tysk A, samf B samt psykologi på B. Mit spørgsmål er skal jeg ved siden af disse fag også have mat, eng, dansk, historie og idæt hvis jeg skal på stx ? :)
  • Hvordan får man gode karakterer i matematik A?

    Forumindlæg
    Hej SP Jeg har matematik på A-niveau (STX), og vil gerne vide hvordan man mest effektivt udvikler sig og bliver god til matematik? Jeg ved, at det er vigtigt at øve sig rigtig meget - men har I mere specifikke råd? Hilsen Aspiranten
  • HA (almen) efter ferien.

    Forumindlæg
    Jeg regner med, jeg starter på Handelshøjskolen til sommer. Dog er der en række spørgsmål, jeg gerne vil have svar på: - Er STX-student. Vil jeg være meget efter de elever, der har taget HHX, som har flere målrettede fag? - Hvor meget er lektiemængden? - Hvordan er niveauet?
  • hjælp til rettelse

    Forumindlæg
    Hej - Har altid været dårlig til engelsk, og at jeg så også har engelsk på stx er surt. Men jeg er i gang med at skrive en "assignment" om mig selv. - Så jeg tænkte på, om der var nogle af jer, der ville hjælpe med at rette lidt grammatiske fejl :)
  • haster initialhastighed

    Forumindlæg
    hej er der nogen der kan hjælpe mig med opgave 3.b i denne sæt: http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF10/Proever%20og%20eksamen/Tidligere%20skriftlige%20opgavesaet%20stx%20og%20hf/100603_kemi_A_stx_opgave.ashx
  • Vektor regning

    Forumindlæg
    Jeg skal løse ligningen a→ · b→= 21 når: a→ = ( 1¦2 ) og b→ = ( X1¦X2) Nogle der kan hjælpe mig? - Hvis det hjælper er det opgave 637 i stx Mat AB1, opgaver (orange matematik bog for 1.x)
  • hurtigt spørgsmål

    Forumindlæg
    Jeg skal til terminsprøve imorgen og vil gerne vide hvad jeg kan komme op i den første time uden hjælpemidler ? MAT A stx Reducere - Vinkler - Funktioner - Differential - Integral - Andengradsligning - Funktion med graf gennem punkter-
  • Hjælp med fysik opgave

    Forumindlæg
    Jeg sidder med opgave 3 fra denne sæt og er er i tvivl om hvordan jeg skal lave den. Opgaven er i linket http://uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF10/Proever%20og%20eksamen/Tidligere%20skriftlige%20opgavesaet%20stx%20og%20hf/Fysik/100528_fysik_A_stx_opgave.ashx
  • Fortrydelse af ungdomsuddannelse

    Forumindlæg
    Hej Jeg har fortrudt valg af ungdomsuddannelse. Jeg vil skifte fra en HF til en stx. Hvad gør jeg? Kan der gøres noget allerede nu, hvor gymnasierne jo ikke kigger på ansøgningerne endnu? Eller skal jeg vente med at blive optaget og derefter søge plads på andre gymnasier?
  • Mundtlig Dansk A - Hvad trak du?

    Forumindlæg
    Hvis du har været op i mundtlig dansk A stx, hvad trak du så? Jeg ved godt at det er forskelligt fra skole til skole og klasse til klasse hvilke tekster der er osv, men det kunne være meget spændende at høre hvilke spørgsmål (tekster) andre trak, da de var oppe :)
  • Dansk skrf. eksamenssæt 2010

    Forumindlæg
    Hey derude! nogen der ved hvor jeg kan finde de tidligere stx eksamenssæt i dansk?? eller nogen der selv har været op og kan huske emnerne?? :) skal nemlig op til årsprøve i morgen, og det vil være rart at høre nogle af emnerne! :) på forhånd tak! VH