Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 17501 til 17520 af 60879
-
Ved lærerne på forhånd om man skal op til eksamen i deres fag
Forumindlæg. -
Opgave 13 fra STX eksamen B-niveau 2007
ForumindlægEn funktion f er bestemt ved f(x)=ln(x)-3x, x>0 Gør rede for, at funktionen f har et maksimum, og bestem dette maksimum. -
hjælp/undervisning til fransk b-niveau eksamen søges!
ForumindlægHej Jeg søger en der kan hjælpe mig med at læse op til franskeksamen stx fortsætter b-niveau, skal op om en måned har brug for en masse fransk repetition, og hjælp til at skrive stikord til tekster osv... Jeg bor i Gentofte, hjælpen kan både foregå over mail osv, eller hvor jeg får rigtig frans... -
Dansk mundtligt eksamen i 9. - skal jeg nævne hovedestrømningen?
ForumindlægHej Mit fordybelsesområde er Danmark i billeder Jeg har maleriet Udslidt Er det nødvendigt, at jeg nævner, at maleriet er fra det moderne gennembrud??? -
Engelsk grammatisk. Find og ret fejlene i sætningerne.
ForumindlægHvad er forkert i disse sætninger og hvorfor? på forhånd tak!! He helped a blind across a very busy street. The village are an old holy place with temples and many other sacred things. Did you really fall for this cheap trick? In the old days you would never have falled for that? ... -
en RIGTIG kort tekst!! 'engelsk'
ForumindlægHåber der er nogle der lige kan kigge igennem . Bare 2 min....!På Manhattan finder man utallige klubber, som har lagt scene til forskellige stand-up-komikeres vittigheder. Nogle af klubberne har en lang historie bag sig, mens andre er opstået for nylig som resultat af genrens store popularitet.On... -
9 korte engelske sætninger, hvor grammatikken er et problem...
ForumindlægHej allesammen og glædelig jul..Jeg håber der er nogle som gider at læse de her 9 sætninger igennem, og rette dem. Ved at grammatikken er i uorden, men håber det er forståeligt nok alligevel.He should be home with that cold. Do you have to go already?They have to be very rich.Should I tell the tr... -
Nogle der hurtigt vil rette min engelsk stil igennem?
ForumindlægHer er min stil, den er ikke særlig lang To be a fan is when people like something. It can be many things, it can rather be a person, a group or a thing. I have chosen to write about being a fan of celebrities. I think it's funny that when somebody have been in a movie, people begins to... -
Dansk Digt eksam pliiz help
ForumindlægBarndommens land. Tidens mælketand. Verden er ny for dit øje. Folk er to-tre meter høje så de må bøje sig ned til dig. Fluen er blå. Kilder på min tå. Og et par myrer du kender hygger sig på dine hænder. Skrubtudsen tisser en tår før den går. Solen er varm. Stikker på din arm ligesom hvep... -
Matematik c aflyst
ForumindlægHej, Nu hvor mat c eksamen er aflyst, og vi får standpunktskarakterer istedet, hvordan gør de så? Får man 1 karakter? Og tæller mat som 2 fag eller 1? Jeg tænker mundtlig og skriftlig. Jeg er på online mat, og der vurderede de min standpunkt til 10. Får jeg så 10 i mundtlig og 10 i skriftlig el... -
AT-eksamen imorgen - Samfundsfag og Biologi - metoder & teori
ForumindlægJeg skal imorgen op til AT-eksamen. Har alt klar - ligebortset fra afsnittet med metode og teori. Jeg har skrevet om 2. generations bioethanol (2G) som løsning på tidens co2-udslip. I biologi har jeg arbejdet ud fra firmaet BioGasols produkt hvor jeg gennemgår produktionsprocessen og sat dette ... -
Fysik/kemi eksamen.. Kunne virkelig godt trænge til noget hjælp :)
ForumindlægHej alle på studieportalen.dk Ja jeg er så heldig (?) at jeg skal til fysik/kemi eksamen på torsdag.. Det eneste problem, er at jeg er lidt bag ud med idéer til forsøg, jeg kan lave til de forskellige emner. Er der nogle herinde, som har en stak forsøg de evt. kan maile til mig? Det vil hjælpe m... -
Skr. dansk eksamen - analyse, hvem vil kigge?
ForumindlægHej Studieportalen, Jeg har netop været op til skr. dansk eksamen i dag, og jeg skrev den første opgave, hvor man skulle foretage en analyse af Mads Dambos video (en video om Statens Museum for Kunst). Jeg ville i den anledning høre, om der var nogle - helst kompetente - folk der ude, som havde ... -
Hvad forventes af en 24 timers IØ eksamen?
ForumindlægJeg skal op i IØ A som min sidste eksamen inden jeg bliver student, men er meget i tvivl om, hvordan den forløber. Er der nogle der sidder inde med gode råd til, hvordan man evt. griber denne eksamen an, eller måske en mening om, hvor meget der skal læses op på inden selve eksamen, modtages disse... -
studenterhus, sidste eksamen - hele forløbet?
ForumindlægJeg har sidste eksamen næste uge, og vi har ikke modtaget huerne endnu. Vil bare lige høre hvordan det kommer til at foregå? Altså får jeg huen på til min sidste eksamen? Hvem skal give mig den på? Møder forældre op til sidste eksamen? Eller får man først huen på, når hele klassen har været op? ... -
Er der nogen der gider at rette min engelsk aflevering?
ForumindlægEr der nogen der har tid til, at rette min engelsk aflevering. Det kunne være rigtig dejligt, hvis der var nogen. (Den skal afleveres imorgen) -
Delprøve 1 maj 2009 engelsk A?
ForumindlægHej. Er der nogen derude der har rettelserne til delprøve 1 engelsk a (stx) fra maj 2009? På forhånd tak! -
STX Engelsk B Delprøve 1 - Terminsprøvetræning
ForumindlægHej :) Er der nogen, som sidder med STX Engelsk B Delprøve 1 - Terminsprøvetræning, er I så søde at lægge den herud?????? mange tak på forhånd!!!!! -
Eksamenssættet til skr. engelsk (A) fra august /maj2010/2009
ForumindlægHej Er der nogen herinde som er i besiddelse af eksamenssættet til skr. engelsk (A) fra august /maj2010 Har meget brug for både 1. og 2. del af eksamenssættet ! -
nogen der vil rette min engelsk stil, (afleveres imorgen)
ForumindlægHej Nogen der gerne vil rette min engelsk stil? Håber der en sød sjæl, som vil hjælpe mig :) den skal afleveres imorgen. På forhånd tak
