Søgning på: kemi c pensum. Resultater: 17501 til 17520 af 72126
-
HJÆLP - PRIVATLÆRER
ForumindlægHej alle, jeg er ikke den skarpeste til matematik, fysik eller kemi.. Er der nogle som ved hvor man kan finde en privatlærer nærheden af Køge som kan undeervise i disse 3 fag? -
Tabelværdi for olivenolies iodtal
ForumindlægJeg har desværre mistet min databog for fysik/kemi, og har derfor ikke tabelværdien for olivenolies iodtal, er der nogen der kan hjælpe med den? -
Nogen som vil hjælpe over msn?
ForumindlægJeg har noget kemi som jeg skal have hjælp til.. det sådan lidt forskelligt det som jeg skal have hjælp til. noget med stofmængde og reaktioner..!! =) nogen som har lyst til at hjælpe? -
Test sider !!
ForumindlægHej! Er der nogle som kender nogle sider hvor man kan teste sig selv i fysik samt kemi ? (1.g niveau) -
Oxidationstal?
ForumindlægEr der en som kan hjælpe mig med oxidationstallet for Flour (eller aluminium)? Sidder og øver opgaver inden skrf. kemi og skal bruge oxidationstallet til en redoxreaktion hvor hexaflouroaluminat indgår. På forhånd tak -
Noter fra studi
ForumindlægHej, skal til skriftlig kemi, så tænkte på om det der "alle hjælpemidler" også indebærer en masse gode noter fra studieportalen? Eller er det kun egne noter der må medtages...? -
Atomer Hjææææææælp
Forumindlægjeg skal op i Fysik/kemi imorgen, Der er mange emner vi kan komme op i, men har i nogle forsøg jeg kan lave hvis jeg kommer op i atomer? -
notater til reaktionskinetik og/eller elektrokemi?
Forumindlægnogle som ligger inde med notater til reaktionskinetik og/eller elektrokemi. skal snart til eksamen i kemi på højt niveau, så ville være alletiders med lidt hjælp. -
Tilstandsformer
ForumindlægHej.. Nogen som kender nogle forsøg man kunne lave hvis man trækker tilstandsformer til 9. klasses eksamen i kemi??? -
Homogene og heterogene blandinger
ForumindlægHej Jeg mangler hjælp mht. heterogene og homogene blandinger og koncentrationer. Hvad kan man sige at fakta om dem? I men Kemi bog står der kun ½ side om de to. Kunne godt bruge lidt mere. På forhånd tak. -
Eksamen (A), noter?
ForumindlægDer skulle tilfældigvis ikke være nogle herinde der har adgang til nogle noter til bogen kemi 2000 A2? Kunne være lækkert! -
Haster.... har eksame
ForumindlægHej... Jeg vil bare gerne spørge, om i har lavet en rapport om Energi og varmepude i fysik og kemi...?? Hvis i har, vil i så ikke svare mig hurtigst muligt.. Hilsen den stressede pige...:( -
alkaner
Forumindlægheej jeg skal lave en kemi rapport om subtitution af alkaner.. er der nogen der kan forklare hvad jeg skal tage udgangspunkt i? tak på forhånd -
1 spørgesmål
ForumindlægFysik er virkelig noget der interessere mig, - Er der en uddanelse man skal have Fysik A og eventuelt kemi b, for at kunne søge ind. -
Hjælp
ForumindlægNogen der kan komme med ideer om hvilke emner der spændende at skrive om hvis man vælger at skrive om biologi B og kemi A? -
Fotoner & bølgelængder #2
ForumindlægHvad er det her for en formel, som er brugt her? Jeg kan ikke finde den i min kemi-bog. Hvad står Rdb for? En = -h·c·Rdb/n2 -
SRP problemer
ForumindlægHej alle. er der nogen der kender en kræftform hvor man også kan inddrage meget kemi? Jeg er gået lidt i stå, og har virkelig brug for hjælp. mvh stephanie -
Ioner
ForumindlægHej, jeg har virkelig brug for noget hjælp til min kemi opgave. Håber i kan hjælpe med følgende spørgsmål: Hvordan dannes en ion? Og hvordan navngives en ion? -
Atommodellen?
ForumindlægJeg har fået en spørgsmål i Fysik/Kemi som lyder på: Hvad er atommodellen og hvordan har atommodellen udviklet sig gennem historien? Hjælp tak :) -
Reaktionsligning
ForumindlægHej, vi har fået til opgave at finde ud af hvad NaOH + H2O bliver til, og jeg er en skovl til kemi så plz hjæp mig!? NaOH + H2O => ??
