Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 17521 til 17540 af 35989
-
Perspektivering hvor vigtig???
ForumindlægJeg sidder med min franske eksamenstekst, og er meget i tvivl om hvor meget jeg skal perspektivere til undervisningen.. da ejg ikke rigtigt har nogle konkrete historier at perspektivere til.. Håber på hurtig hjælp... Sofie -
"Don't let the song go down on me" Elton John
ForumindlægNogle der har tips om hvordan jeg skal bære mig ad med formanalysen? Og evt andre ting? (Jeg er utrolig talentløs til musik) Og det er Musik C -
kilder
ForumindlægJeg skal i min historieeksamen i morgen supplere med noget materiale som jeg selv har fundet(en kilde, et billede, statistik m.m.). Mit emne er Danmark i 1800-tallet, men jeg kan ikke komme på noget jeg kan medbringe. Er der en der har en ide? Jeg har fundet et citat fra et medlem fra partiet høj... -
TERMINSPRØVE ENGELSK :O ?
ForumindlægHeeey, allesammen jeg skal snart til terminsprøve, og vil gerne få trænet. Det kunne være dejligt hvis i havde nogle links til mig på Engelsk B- Niveua eller A. Det HASTER og jeg sætter meget pris på det..:D TAAAAK...:D -
Odysseus hjemrejse
ForumindlægHvordan er det nu Odysseus hjemrejse er (i rækkefølge)? Er det: Kikonerne Polyfem Faiakerne Kirke Hades Kalypso ithaka Eller er det helt forkert? -
Computer brudt sammen hjælp
ForumindlægHej folkens min computer brød ned i forige uge og jeg mistede alle mine noter fra 7. 8. og første halvdel a 9. er der nogle der vil dele jeres noter :D -
AT Alternativer
ForumindlægHej SP. Jeg står og skal vælge fag til AT på fredag. Jeg har nogen ideer, som jeg er meget interesseret i at høre jeres mening om: Kryptovaluta - alternativ til "rigtig" valuta (mat og samf) (mat og engelsk) Blockchains muligheder (mat og samf) P piller til mænd (kemi og evt samf/dan... -
1,08
Forumindlæghej jeg bliver hf student har læst vuc enkelt fag, gælder 1,08 regelen også for mig eller er det kun gymnasie elever og hf studenter. undskyld jeg spørger dumt jeg fatter bare ikke den regel, hvis den gælder for mig er det bare fint og hvis ikke er det også fint. håber at i kan hjælpe mig med vne... -
Idéer
ForumindlægHey folk. Vi er en gruppe fra 3g på HTX der mangler en idé til et Teknologi A projekt. Vi skal finde på et problem (emnet er fuldstændig frit), og (op)finde en virksomhed der kan producere vores produkt, som løser problemet. Vi skal være i stand til at kunne fremstille en prototype af produktet, ... -
Karaktere i old?
ForumindlægHej, Er der nogen der ved om man får standpunktskaraktere i old? -
3 grads ligning
ForumindlægHar en opgave som lyder således: "En kvadratisk metalplade med sidelængden 1,2 m udskæres som vist på figuren. Det skraverede område kasseres og resten svejses sammen til en kasse med højden x (målt i meter), hvor 0 < x < 0,6" (Ved godt at det måske ikke giver mening, da jeg ikke ... -
Doping - problem?
ForumindlægEr i gang med et AT-projekt om doping inden for eliteidræt. I den forbindelse er der virkelig mange spørgsmål der popper op hen ad vejen. AT er jo all about metoder og det er lidt svært at finde ud af her. Hvis man nu undersøger noget omkring etik og værdier indenfor idræt, hvilke metoder kan man... -
Universitet
ForumindlægHej alle derude Jeg har et meget "simpel" spørgsmål: hvorledes er universitetet forskelligt fagligt og socialt fra gymnasiet? -
SYNPOSIS HJÆLP!!!!?????????
ForumindlægHej Alle! jeg skal op i engelsk mundlig og ved simpelthen ikke hvilket emne jeg ska vælge at skrive min synopsis om?? Har virkelig brug for inspiration!!! Her er min pensumopgivelse i engeslk, så mit emne skal have sammenhæng med: Fighting for freedom in the english speaking world (religous and p... -
Matematik B - Turbo kursus
ForumindlægJeg står i en lidt dum situation. Jeg har besluttet mig for at starte på sambas på RUC, hvor det kræver matematik B. Jeg ved man stadig kan nå det i sommerferien, men har længe haft planer om en rejse, som er købt og betalt. Jeg ville derfor gerne starte på et lyn kursus hurtigst muligt her april... -
Rejser - fysik og historie.
ForumindlægHej alle, er simpelthen løbet tør for ideer mht. emne til vores årsprøve i AT, hvor det givne emne er "Rejser." Størstedelen af min klasse har tænkt på rumkapløbet, og det har jeg også, men da jeg er løbet tør for materialer og da det egentlig ikke interesserer mig det store kunne jeg g... -
2.g opgave plz help - Cortét møder Motecuzoma
ForumindlægHej. Jeg er igang med en 2.g. opgave og jeg skal aflevere på fredag. Det er tirsdag idag og jeg er ikke gået igang endnu af flere årsager. Men håber at nogle vil hjælpe hvis de bare har det mindste at bidrage med. Emnet er Cortéz møder Motecuzoma - Gør rede for baggrunden for Cortéz’ t... -
Akut lektiehjælp i genetik søges!!!! Århus!
ForumindlægJeg er en pige, der bor i Århus, der søger lektiehjælp i genetik. Jeg læser medicin på universitet, men genetikken volder mig desværre problemer, specielt sandsynlighedsregning. Jeg søger derfor lektiehjælp mod betaling selvfølgelig, vedrørende genetikopgaver 1 gang om ugen måske 2, hvor vi mød... -
Retskrivning og læsning
ForumindlægHey .. Så skal jeg til retskrivning og læsning (FSA) i morgen og tænkte på om nogen lige have nogle gode råd til hvad der kunne være en god ide at have styr på. --- Takker ;) -
Selvstudie
ForumindlægHejsa. Jeg kunne godt tænke mig at læse noget psykologi som selvstudie, bare på gymnasieniveau. Hvordan fungerer det, altså hvor skal jeg henvende mig osv.? Er der nogen der evt. kan hjælpe? Jeg ved ikke rigtig noget om hvordan det virker, så alt er velkomment!
