Søgning på: engelsk brev. Resultater: 17521 til 17540 af 25907
  • LGBT Community in America - HJÆLP!!!

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg skal op i mundtlig engelsk på mandag d. 3 juni, og jeg skal snakke lidt om lgbt comunity i usa, men jeg er gået helt i stå. Jeg skal snakke om, hvordan lgbt community er i dag i usa. Håber en som gerne vil hjælpe mig !!!!
  • Gun violence - virginia tech university

    Forumindlæg
    er der nogle som skulle lægge inde med overstående oplæg, det som de vil sige til eksamen i mundtlig engelsk, skal nemlig op i dette emne, omkring virginia massakren, så tænkte på om der var nogle der havden en disposition, eller oplæg til hvad de sagde til eksamen, som jeg evt kan få? På forh...
  • Oversættelse af mundheld

    Forumindlæg
    Vil gerne høre, hvordan det danske mundheld "som far, så søn" oversættes fra dansk til engelsk. Tak for hjælpen :)
  • Radioen

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der kan fortælle mig hvad en radio er og hvordan den fungere? Med tekniske ord men også sådan at en som mig kan forstå det, for jeg fatter ikke en meter af hvad de engelske hjemmesider siger og jeg syntes ikke det er særligt godt forklaret på nogle af de danske hjemmesider jeg h...
  • Hvad betyder det

    Forumindlæg
    "Lad f : I → R være en C2-funktion...." Hvad betyder Ck? Er det en klasse, der skal forstås som, at funktionen f er kontinuert differentiabel af k-te orden? Hvad hedder dette på engelsk?
  • Videnskabelige gennembrud og teknologiske landvindinger 1851-1914

    Forumindlæg
    okay vi er kommet til AT 6 hvor vi har om "Videnskabelige gennembrud og teknologiske landvindinger 1851-1914" og jeg har tænkt mig at skrive i samfundsfag og Engelsk. så ville høre om der var nogle dejlige nemmesker der havde nogle Emner jeg kunne tage op?
  • Dødsstraf

    Forumindlæg
    Heej! Nogen der kan finde gode hjemmesider til dødsstraf. Jeg har nemlig ledt rigtig meget, og kan ik rigtig finde nogle gode. Så hvis i har noget må i meget gerne hjælpe:) Ps: må gerne være på engelsk ell. dansk tak på forhånd :)
  • Det haster utroligt meget..

    Forumindlæg
    Hei jeg skal lave min engelsk synopsis til mundtlig eksam og jeg har trukket emnet om sport ville bare spørger om nogen kan give nogen eksempler at hvordan man opbygger en synopsis??
  • Dumpning

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg har naturvidenskablig studieretning, og jeg har dumpet i kemi og engelsk... og jeg afslutter desværre begge fag i år.. Hvis jeg nu ikke kommer op til eksamen i de to fag... Kan jeg så tage nogle aftenkursus'er så jeg dække dem (Jeg går i 2g nu)
  • Tips til argumentative essay

    Forumindlæg
    Hej SP Jeg er igang med at skrive et argumentative essay og håber I har nogle tips og vigtige noter man skal bruge for at få de gode karakter i engelsk skriftlig. Håber I kan hjælpe da jeg vil sætte stor pris på det. På forhånd tak!
  • MUSIC CENSORSHIP!

    Forumindlæg
    Hej kære læser! Tænkte på om i havde noget om " mucis censorship" evt. tekster, links eller lign. som i kan sende mig? - Det ska bruges til eksamen! + self på engelsk! Tak på forhånd, og fortsat en go' dag!
  • Hvad sker der med eksamensopgaver?

    Forumindlæg
    De opgaver man afleverer til den skriftlig eksamen, i f.eks. dansk eller engelsk eller nogen af de andre skriftlig eksamener, bliver de gemt eller bliver de destruere, efter de er blevet rette. Har altid tænke over det og nu vil jeg gerne vide det. tak på forhånd vis nogen kan svar mig.
  • Audiologi

    Forumindlæg
    HEj Jeg overvejer at læse audiologi efter gymnasiet, men jeg kunne godt tænke mig at vide noget om eksamenerne. Jeg har selv søgt på Ug og SDU men kunne ikke finde noget angående nedenstående. Hvordan er de? Hvordan foregår de? Både skrfitlig og mundtlig? Er det på engelsk? På forhånd tak!
  • Gamle eksamenssæt

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har ledt og ledt efter gamle Dansk A og Engelsk B eksamenssæt fra 2008-2013, men kunne ikke finde noget. Er der en venlig sjæl, der kan linke til en hjemmeside, hvor man kan finde de her gamle eksamenssæt? På forhånd tak
  • Aflevering af bøger i gym?

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg har en stak bøger som jeg ikke ved om jeg skal aflevere eller ej. Læreren har ikke sagt noget omkring det, så jeg har kun afleveret mine afslutningsfag. Ved i om man skal aflevere Mat AB1, og Context i engelsk, hvis i har dise bøger? Er det kun 1.g eller også 2.g?
  • START

    Forumindlæg
    Hej. Nogen der har nogle forslag til hvordan man kan starte samtalen, når man er til engelsk eksamen. altså i dansk starter man med at sige, jeg har trukket det og det og det handler om bla bla bla . Håber i forstår hvad jeg mener På forhånd tak :)
  • amish

    Forumindlæg
    hej alle:) jeg skal op til eksamen (9. klasse) i engelsk. jeg skal op i the amish people, og søger viden om det. nogen der har lavet en stil om amish heller har et link :) på forhånd taak PLEASEEEEEE HJÆLPP
  • Romeo & Juliet

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg frygter at trække Romeo & Juliet. Ikke kun pga. det gamle engelsk det er skrevet i, men også hvordan man analyserer Romeo & Juliet. Hvordan analyserer man Romeo & Juliet? Er det sproget, temaet eller noget andet man skal lægge vægt på?
  • Forberedelse?

    Forumindlæg
    Hej folkens. Ville høre om i har nogle konkrete forslag til hvorledes jeg kan forberede mig, til engelsk eksamen A. Har selvfølgelig overvejet at læse det tidligere gennemgået materiale igennem. Er der forslag til hvad der kunne være nyttigt?
  • Non-fiction - artikel analyse

    Forumindlæg
    Jeg har trukket en artikel om school shooting til min engelsk eksamen imorgen.. Jeg har tænkt mig at bruge non-fiktion til at analysere selvføgeligt, og hermed også retoriske virkemidler.. Men må jeg godt gå ind og analysere hovedpersonen i teksten her?