Søgning på: matematik c 2017. Resultater: 17521 til 17540 af 84121
  • STX spørgsmål

    Forumindlæg
    Hvis jeg har fået fem 02 taller og mine andre karakterer med 7 og 4 taller. Kan jeg så stadig komme på gym?
  • Nominel og effekiv rente

    Forumindlæg
    Hej 1. Jeg skal beregn renten pr. termin når det oplyses, at den nominelle på rente er 11% og der er 4 årlige terminger. 2. Så skal jeg beregne renten pr. termin når det oplyses at den effktive rente på er 13,50% og at der er 12 årlige terminer 3. Beregn den nominelle rente på når det oplyses ...
  • Forberedelse til økonomistudiet på KU

    Forumindlæg
    Efter mit sabbatår vil jeg gerne starte på økonomistudiet på KU (cand.polit). Jeg ville derfor høre om der er nogle derude, der kunne foreslå noget forberedende litteratur, jeg kunne gå og hygge mig lidt med indtil jeg starter:) Evt. nogle centrale bøger fra pensum? På forhånd tak..
  • Oversættelse af 7 linjer?? hjæælp

    Forumindlæg
    Fra skotsk og nogle engelske ord skal oversættes til Dansk ? håber på jeres hjælp den skal afleveres imorgen. Loch Lomond By yon bonnie banks, and by yon bonnie braes, where the sun shines bright on Loch Lomond, Where me and my true love were ever wont to gae, On the bonnie, bonnie banks o Loc...
  • Basiskemi

    Forumindlæg
    Hvad er de aktuelle koncentrationer af Fe2+ og Cl-?
  • Renter

    Forumindlæg
    10.000 kr. indsættes på en konto, der giver en rente på 2,5 %. Hvad er saldoen efter første termin? kr. Hvor meget er de 10.000 kr. vokset til efter ni terminer (2 decimaler)? kr.
  • Differentialkvotient

    Forumindlæg
    Hvad er forskellen på differentiel-koefficient og differential-kvotient
  • tegn

    Forumindlæg
    Hvad betyder :->
  • Tutor til VØ, GØ og statistik

    Forumindlæg
    Jeg læser til markedsføringsøkonom på ucn i Aalborg og søger en der kan hjælpe mig med ovenstående fag, da jeg skal til eksamen i Dcember og har brug for meget mere viden indenfor disse fag. Håber der er nogen der kan hjælpe.
  • Hjælp til ligninger og reduceringer (sider)

    Forumindlæg
    Hej, er er nogen af jer, der kan kender nogle gode sider, til at øve ligninger og reduceringer, har stærkt brug for det, lige inden jeg får prøve i det :)
  • FSA 2013 maj

    Forumindlæg
    hej alle sammen jeg ville hører om der var nogen som havde et lavet opgavesæt. det haster lidtskal være færdig om 1time og 30 min det er problemregningen.
  • Matematikstudiet Århus eller København?

    Forumindlæg
    Hej studieportalen, jeg skal til at søge ind på en videregående uddannelse; valget er faldet på matematikstudiet. I den forbindelse vil jeg gerne undersøge fordele og ulemper ved matematikstudiet på henholdsvis AU og KU. Derfor vil jeg høre om der er nogen herinde som har erfaringer fra et af ste...
  • Forklar hvordan stykprisen er en funktion af afsætningen.

    Forumindlæg
    Hej. Jeg forstår overhovedet ikke modellering, så jeg krydser fingre for at der er nogle venlige sjæle, som vil hjælpe mig. Jeg har prisfunktionen P(x)= -0,02x+40 Jeg skal forklare hvordan stykprisen er en funktion af afsætning. Nogle som kan forklare mig det??
  • Beregning af g til indstilling

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der kan hjælpe med disse?
  • Uni

    Forumindlæg
    Hejså, Mit spørgsmå er hvis man har dumpet mat A til årskarakter men har bestået til sommer eksamen og den uddanelse man har søgt ind kraver mat B så er der chance for at man kommer stadige ind? Håber jeg kan høre noget hurtige tilbage:)
  • integralregning - nulregl (forklaring for at finde areal mellem 2 grafer)

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle, der kan forklare, hvordan nulreglen skal forklares?
  • Bakterievækst

    Forumindlæg
    Er der nogen, som kan hjælpe med opgaverne? Specielt nr 2.:)
  • Energi

    Forumindlæg
    Facit: 280 °C Jeg får det til 270.978 °C Mangler jeg noget?
  • Carbonkæder

    Forumindlæg
    Hvor mange H-atomer kan der sidde på hver C-atom i hver af de følgende carbonkæder? C - C - C - C - C C - C C - C - C - C - C - C
  • Gymnasievalg(linje)

    Forumindlæg
    Hej til næste år vil jeg på gymnasiet. jeg er gået hen i et kæmpe dillema. jeg er god til samfundsfag og vil gerne have det på A niveau, men så skal man have matematik på B niveau, det er et lille problem da jeg ikke ligefrem er arkimedes. jeg ville bare vide når linjen er en international sa...