Søgning på: srp engelsk mediefag. Resultater: 17521 til 17540 af 32040
-
9.klasse dansk på hhx
ForumindlægHvorvidt kan jeg bruge mit 9.klasses stof på hhx -
Heej
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er en lidt forvirrede tøs, jeg vil gerne være Journalist, og har tænkte på at tag min uddannelse i England, men jeg har svært ved at beslutte mig, kunne nogen give mig gode råd? på forhånd tak -
Nometetiske og ideografiske?
ForumindlægNometetiske og ideografiske betyder??? -
ingeniør uddanelse
ForumindlægHej, jeg har kigget på ingeniør uddanelser, bla på civilingeniør i anvendt matematik, civilingeniør i software, det er uddanelser, som umiddelbart kun handler om matematik og naturvidenskabelige fag. Men mit spørgsmål lyder, hvorfor vil de så have en til at tage dansk på A niveau. Det er noget l... -
FSA Rettevejledninger
Forumindlæghttp://skolestyrelsen.dk/skolen/afsluttende%20proever/2%20fagene/rettevejledninger.aspx¨ Her ligger alle Facitlisterne, så hvis I har løst, kan i se hvor det gik galt :D -
Læse op til eksame..
ForumindlægHeeey alle.. Vil lige høre, hvor mange dage bruger i på at læse på til en mundtlig eksame? Venter til mine skriftlig eksamer er overstået.. er det nu klogt? har min sidste skriftlig eksame den 9 juni, og skal op til den første mundtlig den 14.. vil gerne høre jeres mening.. vil helst ikke have, ... -
Nitrat Kemisk set
ForumindlægJa jeg sidder og leder og leder, og kan ikke finde frem til særligt meget :) og da mit spørgsmål ikke virker som noget jeg kan skrive ret meget om ville jeg da lige se om nogle af jer klogehoveder havde nogle forslag :) Hvad er Nitrat kemisk set? Kommet frem til Nitrat er en negativ fleratom-ion ... -
Italiensk stavekontrol
ForumindlægHey. Nogen der ved, om det er muligt at downloade italiensk stavekontrol til word? På forhånd tak -
Eksamens forberedelse
ForumindlægHvor mange dage i forvejen begynder I på forberedelse til eksamen? Hvad gør I? Læser I bare pensum og skriver notater til det løbende, eller hvad gør I egentlig? -
Optagelsesprøve
ForumindlægJeg går i niende, og skal snart op til eksamen. Vi har lige fået vores 2. standpunkts karakter. Jeg fik så af vide af min uddannelses vejleder, at hans bud var at jeg skal til en optagelsesprøve. (HTX) Spørgsmålet er så, hvordan kan jeg forberede mig bedst til optagelsesprøven? -
Fejlsætninger
ForumindlægJeg har disse fejlsætninger. Jeg tror jeg har fundet fejlne, men kan ikke forklare hvorfor. Kan i hjælpe? 1. After the quarrel with their neighbours they avoided to talk to them. Rettet: After the quarrel with their neighbours avoided talking to them. Hvorfor: ??? 2. There was widespread d... -
FSA 08 - karakterer!
ForumindlægHej, Hvad fik i, i fysik FSA i år? -
Spansk hjælp!
ForumindlægOla! Vi har fået at vide at skrive en opgave: Fortæl om din familie! Brug nærfremtid og nutid i din besvarelse, og følgende gloser skal være inkluderet: Ahí/alli= der, Aquí= her, tampoco= heller ikke, tener que + infinitiv= at være nødt til /at skulle, además= desud... -
Eksamensperspektivering til "Jenseit der stille" - haster
ForumindlægHej, jeg har en 24-timers forberedelse til imorgen, hvor jeg skal perspektivere til Jenseit der stille.. har dog ikke læst den desværre... Nogle der kan komme med nogle guldkorn? Mit emne er ungdomsliv. -
sælger - sellers??
ForumindlægHejsa ;-) hvordan siger man en sælger fx. a child can work as a seller on the street?? -
Word 2007
ForumindlægDet funger jo med de svar herinde. Men hva nu med dette: Jeg har et projekt bestående af en forside med billed, der ikke skal have sidetal. Dernæst kommer der tre sider der skal numereres i, ii og iii. Først da kommer selve projektet med side 1, 2, 3 osv. Ved nogen, hvordan man gør? -
Scientific management i dag?
ForumindlægJeg sidder og skal lave en problemformulering om Scientific management og er i tvivl om noget. Bruger man stadig Scientific Management i dag ? og på hvilket måde har scientific management påvirket samfundet frem til den dag i dag? -
Hvordan siger man for og imod
ForumindlægAltså i det britiske parlament. F.eks 20 er imod eller 150 er for. Det var et specielt udtryk. Har bare glemt det. Tak på forhånd. -
Matematik C og B på eksamensbevis?
ForumindlægKommer begge karakterer til at stå på eksamensbeviset, hvis man har valgt matematik B som valgfag på hhx? Vh Jeppe -
Kort sætning
ForumindlægOversæt: Hun hørte en plasken i vandet --> She heard a splash in the water? Eller skal det være "splashing" eller noget helt tredje?
