Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 17541 til 17560 af 42938
-
Nogen der vil rette? Tak.
ForumindlægMon enfance! J'habitais au Copenhague dans un appartement, avec mes trois freres et mes parents, que j'aime. Quand j'étais enfant, j'adore jouet avec mes petite copains et copines dans ma maternelle. Ca me rend très heureux. Par example j'ai pratiquais football dans une peti... -
please, hvordan siger man <??
ForumindlægSangen fik sit navn, da nogle soldater fra Marseille sang den i Paris. Den blev erklæret for nationalsang 14. juli 1795 ???? -
Tider: "Jeg har fået" og "Jeg fik"
ForumindlægJeg sidder med en aflevering, og har forvirret mig selv godt og grundigt. Hvilken tid ville man bruge, når man skal sige "Jeg har fået"? Jeg bliver forvirret over hvordan man så siger følgende: - jeg har fået - jeg fik Jeg ville umiddelbart sætte "Jeg har fået" i passe co... -
Hvad hedder det, når væske bliver til fast stof?
ForumindlægMit eneste gæt er forfrysning, men har alligevel ikke hørt det før og google er ingen hjælp -
sammensat tid
ForumindlægHej er der nogen der ved hvad sammensat tid er i tysk. -
Tysk grammatik
ForumindlægHej, kan I hjælpe, hvis der er fejl i denne sætning: Han er god til fagenen Er ist gut zu die Faches. -
Har brug for hjælp til historie
ForumindlægSkriver AT i dansk og historie, men kan ikke se hvad jeg mangler i historie. Kan jeg få noget hjælp ? :((( -
Problemregning Panamakanalen- en genvej
ForumindlægHej allesammen:) jeg har et par opgaver som jeg ikke rigtig kan finde ud af:/ håber i vil hjælpe;) En sejlrute fra Galapagosøerne til København gennem Panamakanalen er 11200 km lang. En sejlrute fra Galapagosøerne til København neden om Sydamerika er 36400 km lang. 1) Beregn forskellen på længden... -
Hjælp
ForumindlægHej :) er der en der vil hjælpe mig med lidt fysik teori, (give mig nogen forkalringer til, hvad de forskellige ting bruges til ? fx Hvad bruges syre og baser til i dag ? -
Spørgsmål i fysik
ForumindlægJeg har afleveret denne rapport til min lære i fysik om Co2 og drivhuseffekten samt vands udvidelse. Nogen der gider læse den igennem og Hjælpe mig med et par spørgsmål? Min lære spørger om hvad hældningskoorficienten står for i min linære regression, altså 0,569. Der bliver også spurgt om alt va... -
Personlig pronomen
ForumindlægHvornår skal det personlige pronomen står foran verbet, og hvornår skal det står efter verbet? Fx. skal det stå foran verbet i dette tilfælde: "Il l'aime" Men hvorfor skal det stå bag ved verbet i dette tilfælde: " Placez la pâte au-dessus des pommes et serrez-la sur les bord... -
Magtens mange ansigter
ForumindlægVi har projektuge om ca. 3-4 uge. Vores over emne er magtens mange ansigter, vi har brug for nogle forslag til hvad vores delemne kunne være. Har i nogle forslag må i meget gerne skrive. Vi er åben for alt. -
Hvem bestemte i Danmark, før vi fik demokrati?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har brug for lidt hjælp. Hvem bestemte i Danmark, før vi fik demokrati? Kan nogen hjælpe mig med dette spørgsmål?! -
Bedst anvendeligt sprog?
ForumindlægHey guys. Hvilket sprog mener I, er bedst at lære? Hvilket sprog kan man mest få gav af i fremtiden? Også med hensyn til det mest udbredte.. -
ikke optaget på studie
ForumindlægHej alle sammen. Jeg bliver simpelthen nødt til at oprette denne tråd, skriver på vegne af min veninde. Min veninde har i år gået på 10. klasse, hvor jeg har gået i 1.g De skulle skrive deres stærke og svage sider osv hvor min veninde havde skrevet at hendes svaghed var tysk og blev derfor ikke... -
et STORT problem.......
Forumindlæghejsa...jeg har virkelig et stort problem. og det er: at i 1.g afsluttede jeg biologi, kemi og musik. Og til eksamen kom jeg op i kemi. Og så i 2.g tog jeg mat. på B og samfundsfag på A. og til eksamen var jeg så kun oppe i et fag som var Tysk. Men problemet er nu at jeg tager 2.g om igen, og så ... -
At dumpe
ForumindlægHej alle sammen Jeg har i dag dumpet min første eksamen. Har været til 3 eksamner på 1 semester og jeg har dumpet den ene. Er der andre der har prøvet at dumpe en eksamen på første semester? Jeg føler mig mega dum lige nu og som om jeg slet ikke høre til på studiet, og vil derfor høre om der va... -
Studenterhuen
ForumindlægHey!Blev student d. 15. Juni, og ville bar li høre hvor længe man kan/"skal" gå rundt med huen???:) Har hørt at det normalt stopper ved Skt. Hans...!?!? tak -
9.klasse
ForumindlægHey!Skal op i fysik i overmorgen...:/ Og har brug for hjælp. Mangler nogen forsøg til-Vekselsrøm-Radioaktivitet-KalkOgså skal jeg op i engelsk d. 6/7:(Er meget, meget nervøs! Plejer at få 8...ikk det bedste.. og vil self. også gerne have 8 til eksamen!Hvis nogen ligger inde med notater til følgen... -
brugforhjælp
Forumindlæghej. jeg har set den skriftlige eksamen i mat b-niveau år 2007 :-/ jeg må være forberedt på det værste. jeg har brug for svar på opgaverne, fordi jeg synes det er den mærkeligste og sværeste opgave jeg nogensinde har set i matematik. er der nogen der kan hjælpe mig??? jeg skal selv afslutte ...
