Søgning på: afsætning eksamen. Resultater: 17561 til 17580 af 35145
-
Haster!
ForumindlægJeg skal op i dansk eksamen om nogle dage.. Er der nogen der kender noget til den og som vil skrive noget til mig om den eller sende et link? -
hjælp haster
ForumindlægHej er der nogen som ved hvad hensigten og forfatterenssynsvikel er i Afsked med en drøm? skal til eksamen i morgen og ved ikke hvordan jeg kan finde det!!! så hvis du ved det ville det være en stor hjælp hvis du viste det.. -
andengradsligning
ForumindlægHej ppl. er der en der vil prøve at vise hvordan man løser en anden gradsligning? Gerne med en diskriminat der er over 0, altså to løsninger. det er til en mundtlig B-niveau eksamen. -
andengradsligning
ForumindlægHej ppl. er der en der vil prøve at vise hvordan man løser en anden gradsligning? Gerne med en diskriminat der er over 0, altså to løsninger. det er til en mundtlig B-niveau eksamen. -
andengradsligning
ForumindlægHej ppl. er der en der vil prøve at vise hvordan man løser en anden gradsligning? Gerne med en diskriminat der er over 0, altså to løsninger. det er til en mundtlig B-niveau eksamen. -
Haster plz
ForumindlægHeej alle sammen Skal op i mundtlig kemi c om nogle dage og ville høre om nogen af jer ved hvor man evt. kan finde eksempler på eksamens opgaver? :) -
Hvor mange point skal man have for at få 10?
ForumindlægEr der nogen, der helt præcist ved hvordan sammenhængen mellem antal point i en skriftlig kemi eksamen og den tilhørende karakter er? -
FYSIK!!! HJÆÆÆÆÆÆÆÆLP!
ForumindlægHej jeg er en 1'ger som skal op til eksamen i fysik snart. Hvordan laver jeg en disposition til mine spørgsmål? -
EFTERLYSNING ...!
ForumindlægHeeey allesammen Jeg efterlyser hermed nogle gode råd til mundtlig samfundsfag eksamen. Takker på forhånd :) -
HASTER!!!
ForumindlægJeg har et problem med at finde ud at hvad energikæder er for noget? Jeg har en eksame imorgen om hvilestofskifte, så hvis i ved noget om emnet, må i meget gerne skrive til mig. -
Vand?
ForumindlægHEJ Jeg skal til fysik eksamen imorgen og kan risikere at trække vand, men hvad kan man lave af forsøg dertil? : - ) -
sansynlighed
ForumindlægNogle der gider forklare sidste spørgsmål i opgave 2?http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2001/med0182.pdf -
HASTER! Alfa, gamma og beta.
ForumindlægNogle der har styr på alfa gamma og beta ? Plzzzz vi mangler så meget hjælp før eksamen. Hvordan vil du påvise (og kende forskel på alfa, beta- og gammastråling? -
skr. fysik 2005
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/fysikhn-2005-7-1.pdfnogen der kan hjælpe med opg 2B-C og opg 5B-C????? -
asymptoter
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/MED_2002-8-2.PDFopgave 3:Er der ikke en der kan forklare mig det med de asymptoter... fatter overhovedet ikke hvordan man skal finde dem... -
åååh HISTORIE OG DANSK METODER.
ForumindlægHej. Virkelig vigtigt. Er der nogle der kender metoderne man bruger i historie og dansk i AT? Jeg skal til eksamen i morgen, og er helt på røven. Please. M -
Meine beste freunde - Gabriele Herzog
ForumindlægNogen der har læst "Meine beste freundin" af Gabriele Herzog, som har en ide til hvordan den skal fortolkes... Skal til eksamen i den imorgen, så er ret presset!! -
MANGAN I STÅL?
ForumindlægHejsa... Er der nogen der kan hjælpe mig med denne opgave: MANGAN I STÅL (opg 4) http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/syge05/2005-7-4.pdf tak... -
ØKONOMI, velfærdsstat, globalisering - Teoretikere!
ForumindlægHej Alle! Er der nogen betydningsfulde teoretikere under ovenstående emner, som er vigtige at nævne i en eksamen. Specielt i økonomi kunne det være dejligt med inputs! På forhånd tak! -
Ioner.
ForumindlægHeej :) Nogen der ved hvad der er godt at sige hvis man trækker ioner til kemi eksamen ? Håber der er nogen der ude der kan hjælpe. Tak :)
