Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 17601 til 17620 af 47925
-
Monotoniforhold, hjælp?.....
ForumindlægHar fået dette spørgsmål i min aflevering og jeg kan simpelthen ikke finde ud af det. Er der nogen af jer, der kan forklare mig hvordan jeg gør trin for trin? Og hjælpe mig med at løse den? :-) Udled toppunktsformlen vha. differential regning. I skal ydermere forklare det grafisk. (med jeres ... -
hjælllp
ForumindlægKan i svare på hvad en mediegrafikers arbejdsområder og funktioner er?Og hvilke medier de bruger i arbjedet.?Krav til uddannelsen?Krav om efteruddannelse?På forhånd tak! -
Spørgsmål vedr. engelsk essay
ForumindlægJeg skal skrive et engelsk essay om et bestemt emne og til det, så har jeg et par spørgsmål, som vedrører engelske essays. Følgende spørgsmål vil jeg have svar på: - Jeg har hørt en masse om, at et essay på engelsk ikke er det samme som et essay på dansk. Jeg kender godt forskellen på et ... -
HJÆLP! AKUT! Fortryder valg af gymnasium!
ForumindlægHej alle sammen! Som i kan se på titlen overfor, så har jeg fortrudt mit valg af gymnasium, hvis det kan fortolkes på den måde. Jeg havde valgt Falkonergården som 1. Prioritet, Gefion som andet og Christianshavn gymnasium som tredje - Jeg kom ikke ind på nogle af delene. Jeg blev så derefter sat... -
hvilken fag/hvor mange og vilken sværhed.
Forumindlæghejsa jeg er 16 og tænker på at tage på gymnasiet efter sommer (istedet for 10 klasse også HF). jeg ved godt hvad jeg vil efter Gymnasiet. der vil jeg gerne på ITU. har så været inde og kigge på de forskellige krav osv. kan se at man skal have engelsk, og matematik på B niveau for at kunne komm... -
Som bilag eller i opgaven?
ForumindlægHej derude! Sidder og skriver SRP, hvor tanken lige strejfede mig: Hvis man skal have modeller med i sin SRP, der underbygger ens påstande, ville du så vedlægge dem som bilag eller sætte dem ind i opgaven? For at se hvor mange sider jeg har skrevet kigger jeg på antal anslag, så d... -
Den bedste matematik A-bog til stx?
ForumindlægJeg har i år lidt svært ved matematikken på A, så jeg overvejer om, jeg skulle låne en anden bog, og se om det måske kunne hjælpe mig lidt. Men der er jo nogle stykker, så jeg er lidt interesseret i at høre, hvilke bøger i mener, der er bedst, og hvilke jeg absolut skal holder mig fra? -
tømrer eux eller eux
Forumindlæghej jeg ville bare lige hvad der er bedst fordi jeg vil godt være tømrer når jeg bliver stor, så skal jeg tage en eux eller eud hvad er bedst tror i -
Carbon spg.
ForumindlægHejsa, Jeg har en fremlæggelse om carbon. 1)Jeg mangler et spørgsmål, som førsteårs gymnasieelever kan svare på om dette stof, men jeg har simpelthen ingen idé. Har i? 2)Nogen som ved nogle gode links til noget meget nemt forståeligt materiale om carbon? På forhånd tak (: !! -
Mundtlig prøve
ForumindlægHej! :) Kan man tage en mundtlig prøve igen, hvis man ikke har dumpet? :) Jeg fik 7(13 tals skalaen) i Biologi, ved I om jeg kan tage prøven igen? :) -
Haster!!
ForumindlægHjælp mig!!! Jeg skal komme med et bud på et eksperiment der kan vise østrogene stoffers indvirkning på formeringsevnen hos fisk i vandmiljøet. -
Uddannelser
Forumindlæghvor mange forskellige uddannelser er der, når man skal uddanne sig til dyrlæge? -
Ti 89
ForumindlægTI-89 titanium lommeregner med software, vejledning og kabler .Sælges til 800 kr. -
2.G Teknologi projekt
ForumindlægHejsa Vi har fået følgende overemne i teknologi: "Når kroppen skal hjælpes" Mulighederne er mangfoldige, og man kan alt fra, at hjælpe handicappede til at afhjælpe fedme. Her er problemet: Min gruppe og jeg, har på trods af en brainstorm, endnu ikke kommet på et ordentligt emne. Gr... -
Løn
ForumindlægHvad er en gymnasium-lærers timeløn, og hvad er en "freelancers-gymnasium-lærers" timeløn? -
ekstern.
ForumindlægHvad er forskellen på en ekstern USB harddisk og så en ekstern kabinet? (der står jo aldrig, hvor meget plads de indeholder) Endvidere søger jeg da efter en god og billig ekstern harddisk.. Nogen i kunne anbefale? og er 160gb nok til ekstern, som bruges til backup i løbet af ens gymliv? (dvs. not... -
Kryptering
ForumindlægHej Hvorfor er det at man bryde koden i et RSA-system, når det hedder sig at systemet er sikkert? -
Statik
ForumindlægJeg ved ikke om det er det rigtige sted at spørge... jeg sidder med statik opgaver, og hurra... kunne få den ene til at passe. Men når jeg så bruger samme fremgangsmåde til de andre, så passer de ikke. SÅ er der en eller flere der kan fortælle mig hvornår man skal sige at V og H er minus og plu... -
BrugerWeb
ForumindlægHej.. Er der nogle her som bruger BrugerWeb på skolen. Har brug for hjælp. -
Hvor mange b niveau fag skal man have for, at afslutte en gymnasial uddannelse?
ForumindlægHej Jeg har 5 fag på A-niveau, en på B og 7 C-niveau fag. Spørgsmålet er så, er det nok eller skal jeg have et B-niveau fag mere? Jeg ved at man skal have en vis mængde løft/boks. Tror det 22-23. Er der nogen der kan fortælle mig mere om det? Tak på forhånd
