Søgning på: srp engelsk mediefag. Resultater: 17601 til 17620 af 32040
  • For meget talesprog?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder med en danskopgave, og jeg er lidt i tvivl, om jeg godt kan skrive hænge ud, eller om det bliver for meget talesprog? Er der om muligt andre ord, som har samme betydning, som at hænge på gadehjørner? På forhånd tak.
  • Lette tyske bøger

    Forumindlæg
    Hej! I 9. klasse læste jeg sådan nogle okay lette bøger på tysk som jeg havde lånt på skolebiblioteket. Det var sådan nogle A3-størrelse bøger hvor man undervejs i bogen kunne vælge om man ville fx gå til side 4 eller 6 og så bestemte man selv historiens udfald. Nogle der ved hvad de hedder? :)
  • Japan Import og Export

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg ved godt hvad Import og Export er, og jeg har en opgave i geografi om det. Kan nogle fortælle mig hvad Japan bruger i penge i import og hvad de tjener i export. Jeg vil også gerne vide hvad de importer mest af, og hvad de exporter mest af. Godt nytår! Hilsen Daniel
  • Haster! :)

    Forumindlæg
    Nogle der lige kunne kigge på følgende oversættelse? På forhånd takEnergikrisende fleste mennesker i den industrialiserede verden ved, at energikrisen er blevet en del af vores tilværelse. Olie produceres i stadig stigende mængder, men sælges også til stadig stigende priser. Så i stedet for bare ...
  • ØLSALG I SVERIGE

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogle der ved hvordan salget af øl forgår i Sverige ?
  • AT 2011

    Forumindlæg
    AT 2011 under overskriften "At være på - muligheder og problemer" er nu udgivet. Har I fået udleveret materialet til AT 2011? Hvis I har, hvad er jeres første indtryk? Mvh. Sam og resten af redaktionen på Studieportalen.dk
  • Største industrier i USA

    Forumindlæg
    Hvad er de største industrier i USA, og hvilke industrier bærer deres økonomi? og hvilke industrier har været dominerende?
  • tysk disposition

    Forumindlæg
    Hej, skal lave en tysk disposition til min mundtlige prøve og mangler inspiration. Er der nogen der kan sende deres ?:)
  • Hjælp til et Spørgsmål

    Forumindlæg
    Hej alle:) Er der nogen af jer, der kan svare på de 2 sp.? 1. Where do you stand on gun ownership and gun control issues? Be specific. 2. Your views about violence in the United States compared to violence in our country? Skal afleverer den imorgen. mangler kun de der 2. Tusind tak på forhånd
  • Celle-deling

    Forumindlæg
    Hvordan giver en celle sine informationer videre?? Kan nogle hjælpe. Tak på forhånd.
  • Forskellen på strejke og lock-out

    Forumindlæg
    Hej med jer gutter! Hvad er forskellen på strejke og lock-out?
  • Er der nogen som kender denne side

    Forumindlæg
    Hej Vil bare lige høre om der er nogen her som kender www.restudy.dk De tilbyder videoundervisning af gymnasiefag til nogle skoler men ikke min :( og vil bare lige høre om der er nogen som kender til det. Har hørt at kvaliteten skulle være noget bedre end det man kan finde andre steder
  • HJÆLP

    Forumindlæg
    hejsa. jeg er en pige som har gået glip af en masse i skolen pga sygdom. er der nogle der kan skrive de grundlæggende ting man skal kunne i ottende klasse...ville være rigtigt dejligt!
  • delprøve

    Forumindlæg
    Hej .. Jeg er i tvivl om fejlen i følgende sætninger, håber i kan hjælpe mig med at finde den og evt. rette den ved brug af korrekt terminologi 1) Therefore would we like to ask for you co-operation 6) What striked everyone who knew him was his generosity Tak på forhånd
  • hvordan siger man det

    Forumindlæg
    Nogle der ved hvordan man siger: Sidst men ikke mindst på tysk.!
  • Demokrati hjælp!

    Forumindlæg
    Hej SP Skal ha hjælp med at finde noget info om hvor der findes demokrati i verden, altså hvilke lande eller verdensdele der ikke har demokrati som styreform. Tak på forhånd :)
  • hvordan siger man det?

    Forumindlæg
    Jeg sad sammen med min veninde =? det skal være i imparfait
  • isolering af løg

    Forumindlæg
    Hejsa.. Jeg er på udkig efter noget teori til en rapport med ovenstående emne ^ - der er desværre ingen gode rapporter omkring dette forsøg på denne hjemmeside, så jeg ville høre om der er nogen som lægger inde med en rapport jeg kunne låne :-) Tak .
  • Cand.mag.?

    Forumindlæg
    Hej med jer! Jeg ved det her kommer til at lyde ret underligt. Kan man være cand.mag. i to fag, eller det er helt vildt umuligt?
  • oversæt

    Forumindlæg
    hvordan ville i oversætte denne sætning? jeg er ikke de fattiges hjælper.