Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 17621 til 17640 af 60468
-
Plz hjælp med at sætte engelske komma i en meget lille tekst - HURTIGT plz!
ForumindlægHer er teksten:“They are a stigma to England and in the whole country we have agreed upon condemning them.” These words came from Tony Blair, after a number of hooligans had been arrested by the French police in Marseilles in connection with the World Championship in soccer. The pheno... -
Spørgsmål vedr. mundtligt eksamen (Biologi-C)
ForumindlægHej Jeg skal snart til mundtligt eksamen, men jeg er lidt udvidende på dette område. Jeg ved at jeg skal trække et spg. Der efter har jeg 24 minuters forberedelse, som jeg faktisk ikke ved, hvad jeg skal bruge på? Skal jeg prøve at læse det, som kan besvare min eksamensspørgsmål eller ska... -
Hjælp til min tysk mundtlig eksamen 24 timers forberedelse
ForumindlægHej allesammen. Jeg er ved at forberede mig til min tysk mundtlig eksamen, som er i morgen. Jeg har trukket en artikel, som handler om arbejdsløse. Jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal snakke inde til eksamen om denne tekst. Altså jeg har indtil videre brugt denne side til at analysere artikle... -
Hvad kræver det at blive student fra HF?
ForumindlægJeg starter op på en HF i design. Hvor jeg har fag som design, dansk, engelsk, erhversøkonomi og kulturpakken, og jeg ville høre om man så bliver student eller om det kræver en fuld HF? -
Engelsk stil 350 ord bare lidt støtte afleveres imorgen 8 kl niveua
ForumindlægVi bare en ville rette de værste gramme fejl og stavelser så ville jeg være dybt taknemmelig Forest secrets The clock was 9.15 , and all my classmates talk about the trip to the woods, plan is to run at 10, but it is postponed for half an hour. because our teacher had forgotten to take his... -
har oversat et dansk stykke til engelsk, gider i at se om der er nogle fejl. skal nemlig aflevere den idag
Forumindlæghar vedhæftet oversættelse. -
For lave karakterer til læreruddannelsen?
ForumindlægHej jeg bliver student her til sommer og jeg har planer om, at læse til folkeskolelærer i 2012 efter et sabat år. Jeg er bare i tvivl, om mine karakterer er gode nok og kræver det noget bestemt snit? jeg har fx. 7 i mundtlig matematik på B niveau - og er det ikke noget med man skal have 7 i sit ... -
SRP emne
ForumindlægJeg er meget blank indenfor mit emne til SRP, jeg vil gerne skrive indenfor engelsk A og psykologi C, men hvis nogen har nogle ideer til emner må i meget gerne hjælpe?? -
Jura
Forumindlæghvor meget engelsk er der på jura studiet? og er det vigtigt og være god til engelsk for at læse det? -
Hjælp til lidt rettelse af det jeg skal sige i morgen til eksamen, nu med ordentlig vedhæftet fil :)
ForumindlægHar fået skrevet det jeg vil sige i morgen til min eksamen kl 10:45. Ville være rart at få kigget det igennem for grammatik fejl, da jeg ikke lige er den bedste til den slagts. Jeg har vedhæftet min fremlæggelse som fil.. på forhånd tak for hjælpen :) -
Eksamen i Eø på C-niveau - mangler virksomhed.
ForumindlægHej Guys! Jeg skal til eksamen i erhvervsøkonomi i næste måned, og jeg mangler bare at finde en virksomhed. Jeg arbejder selv i føtex, men da jeg har lavet skriftlig opgave om den virksomhed, samt Kvickly, må jeg ikke bruge dem. Jeg skal vælge et af de emner vi har været igennem, og har valgt ... -
Tysk Eksamen - Neukölln so fern, so nah
ForumindlægHej! Jeg ville høre om der var en venlig sjæl, som ville hjælpe mig med tysk? Jeg har trukket "Neukölln: so fern, so nah og jeg skal til tysk eksamen i morgen kl 13. Teksten er lidt svær og derfor søger jeg hjælp herinde? Håber på at få svar hurtigst muligt! På forhånd tak! -
Dansk eksamen, lyrik - rap - en dag tilbage
ForumindlægHej, jeg har dansk eksamen om 2 uger og har trukket 'lyrik'. Jeg har tænkt mig at vælge rap, tænkte på at perspektiverer 'en dag tilbage' og 'gennem byen en sidste gang'. Er der eventuelt nogen der har været oppe i det samme eller noget lignende, som har nogle note... -
Tysk 24 timers eksamen (Mangler online ordbog) Haster!
ForumindlægHejsa.. Jeg sidder og er igang med at forberede mig til 24 timers eksamen i Tysk! Men jeg har et problem! Jeg mangler en ordbog og kender ikke andre sider end Google Translate.. og jeg gider ikke at bruge det da der er mange fejl. så tænkte på om nogen af jer derude kender til nogen a... -
HTX / MAT A 2009 Skriftlig eksamen
ForumindlægHej Jeg kunne virkelig godt tænke mig at arbejde lidt med mine opgavebesvarelser og forbedre mit matematik niveau. Så tænkte om der nogen der ligger inde med besvarelsen på sidste års eksamen? Da i år nok sikkert også er meget a la den. Så kunne jeg meget godt tænke mig at kigge på det stof den... -
Oplæg til Fysik A HTX Maj 2009 Eksamen
ForumindlægJeg har virkelig brug for oplægget til Fysik A - HTX Maj 2009 eksamen, hvis nogen har den liggende på pc eller kender et link til den, vil i så ikke være venlige at uploade her eller sende det til mig på min mail: [email protected] Hvis i har lavet opgaven må i også godt sende det, hvis i ... -
MUNDTLIG EKSAMEN PLEAZE POLITIK OG IDEOOGI I OPBRUD
ForumindlægHej allesammen, jeg har fået emnet "Politik og ideologi i opbrud" til min mundtlig eksamen.. kan nogle komme med nogle ideer, jeg kan komme ind på? er bare blank .. P.s kan nogle hjælpe mig med at aflæse den nedenstående tabel? http://peecee.dk/upload/view/250023 Tusind tak -
Tysk eksamen i morgen Multi-kulti perihan
ForumindlægJeg skal til tysk eksamen i morgen og har trukket Perihan i emnet Multi-Kulti, men jeg har lidt problemer med valg af underemne. Jeg vil derfor høre om nogen af jer har idéer til hvad jeg kan refererer til.. Vh Sylvester der er forresten et link til teksten her: http://dumpz.org/50627/text/ -
Hvad må man have med til religions eksamen på C niveau? (hjælpemidler osv.)
ForumindlægSkal til eksamen her snart men er lidt usikker på hvilke former for hjælpemidler man må have med, ville blive meget glad hvis der er nogen der ville være så hjælpsomme at afklare nogle ting for mig :) Må jeg have computer med til ordbog, under forbedredelsen? Må man have noter med ind til se... -
Eksamen i Teknologi A ? - HTX - Opgave struktur ?
ForumindlægHeej Jeg skal op i teknologi A eksamen, hvor vi skal udarbejde en opgave, hvor vi bla. har resumer af alle lavet arbejder gennem 1,2 og 3 g Derudover skal vi dokumentere vores kunnen indenfor de forskellige punkter i teknologi. (som problemtræ, miljøvurdering mv) Nogen som har prøvet det ? Vil ...
