Søgning på: samfundsfag c eksamen mundtlig. Resultater: 17661 til 17680 af 98538
  • Hvad er det liiige jeg skal?

    Forumindlæg
    Hejsa.. Jeg skal til mundtlig eksamen i kristendom, men jeg ved ikke hvad det er jeg skal gøre, jeg skal lave en problemstilling og et produkt, men hvordan skal den problemstilling se ud? På forhånd, tusind tak
  • Projektion af vektorer

    Forumindlæg
    I forbindelse med min mundtlige eksamen ville jeg lige høre, hvad og hvorfor man egentlig projicerer vektorer? Håber I kan hjælpe :)
  • Levende reklamer

    Forumindlæg
    Hej Skal til mundtlig dansk eksamen imorgen i levende reklamer. Kan man bruge/ beskrive det gyldne snit i en levende reklame. ?
  • Engelsk HTX A

    Forumindlæg
    På baggrund af den udarbejdede synopsis, skal vi fremstille et fremlæg til den mundtlige eksamen. Skal denne frelæggelse tage udgangspunkt i det, som vi har skrevet om i synopsen, eller skal den gå udover dette?
  • Dansk

    Forumindlæg
    Hej derude Har endnu et spørgsmål til min mundtlige dansk eksamen imorgen. Skal op i reklamen fra leasy den med trampolinen. Nogen som kan hjælp mig med budskabet ....
  • Bestem f'(x)

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til mundtlig eksamen på mandag og har fået til opgave at: Du skal ved hjælp af tretrinsreglen bestemme for en funktion. Nogen der kan hjælpe og komme med en forklaring?
  • Analyse - "Forældre" - Kim Fupz

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op i mundtlig eksamen her på tirsdag. Er der nogen der kan hjælpe mig med budskabet i denne her? :// Eventuel også sprog og stil (!!!!) Ville være et stort hjælp!!
  • Indekstal

    Forumindlæg
    Jeg skal redegøre for indekstal som en del af min mundtlige matematik eksamen. Hvordan ville i redegøre for indekstal? AL HJÆLP ER VELKOMMEN
  • billedkunst street art

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle som ved hvordan jeg griber mundtlig eksamen an med street art og kunstner Kissmama.
  • differentialkvotient

    Forumindlæg
    har fået dette spørgsmål til min mundtlig eksame som jeg er igang med at besvarre men har ingen annelse om hvordan det fungere, håber der er en der kan hjælpe mig. se vedhæftet
  • Sammensatte funktioner

    Forumindlæg
    Har fået dette spørgsmål til mundtlige mat b eksamen, håber der en eller anden derude som kan hjælpe mig spørgsmålet ligger som vedhæftet fil! På forhånd tak. ;)
  • Karakterer Idræt B??

    Forumindlæg
    Hej.. Får man en mundtlig og en skriftlig karakter, eller får man kun én karakter. (Til eksamen er det kun én, men til årskarakteren mener jeg??)
  • Paradisæblerne - Budskab

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal i morgen op i dansk mundtlig eksamen, og kan ikke finde ud af budskabet i Martin A Hansens Paradisæblerne Håber på svar :-) På forhånd tak.
  • Supplerende Materiale?

    Forumindlæg
    Hej Jeg er lidt usikker på, om man til mundtlig biologi eksamen på b-niveau skal have supplerende materiale med, eksempelvis i form af figurer/tabeller?
  • Periodiske fænomener

    Forumindlæg
    Hej Allesammen Jeg sidder og forbereder mig til matematik mundtlig eksamen, og jeg skal i den forbindelse fortælle om periodiske fænomener. Er der nogen, der har nogle ideer til, hvad det kunne indebære?
  • Hjælp med bilag

    Forumindlæg
    Hej jeg har dette billed (se vedhæftet dokument), men dog ved jeg ikke hvad der kan fortælles om det til min mundtlige eksame, har i nogen ideer?
  • Chicken som perspektivering

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan huske hvad Chicken handler om, og hvordan den kan perspektiveres til en artikel om transseksuelle? Skal til mundtlig eksamen på torsdag.... På forhånd tak!
  • Hvor lang skal præsentationen være?

    Forumindlæg
    Jeg skal snart til mundtlig spansk eksamen, så ville lige høre jer om hvor lang præsentationen skal være? Altså den man får 24 timer til at forberede
  • nogen kan forklare?

    Forumindlæg
    newtons 3 love .. jeg vil gerne have en kort forklaring på de tre lave sal nemlig op til mundtlig eksame :(
  • Dumpet - GS supplering

    Forumindlæg
    hvis man får 4 til mundlig eksamen og -03 i den skriftlige prøve på et GS suppleringkursus. Har man så bestået faget totalt?