Søgning på: Andet. Resultater: 17681 til 17700 af 91205
-
Undersøge, stamfunktion
ForumindlægHej .. Hvordan undersøger man om en funktion A er en stamfunktion til en anden funktion B? :s jeg kunne forestille mig at det har noget med integralregning at gøre, men ved ikke lige hvordan jeg skal bære mig ad. -
Jurnalismens magt, nogen idéer?
ForumindlægHej.Jeg skal til og skrive danskopgave (1g) omkring jurnalismens magt. Derfor ville det være fedt hvid der var nogle der havde nogle idéer til hvad jeg kunne komme ind på eller andet godt.Mvh My -
Sandsynlighed
Forumindlægy=2x+5Skal bestemme middelværdien og spredningen for y...?jeg har bestemt middelværdien..men mit problem er hvordan man sætter x i anden..? Det skal man jo gøre for at beregne spredningen. -
Motiveret ansøgning
Forumindlæghey.. Kan man godt sende to motiverede ansøgning til 2 forskellige uddannelser fra samme universitet? Hvis ja, skal man nævne i den anden motiv. ansøg at det er ens 2. perioritet. -
Lille spørgsmål!!
ForumindlægJeg har lige et spørgsmål...Kan man kalde en CH3O- for en oxygruppe? Hvis man sætter den på et andet molekylde i en substitutionsreaktion... kan man godt sige at XX blev udskiftet af en oxygruppe? eller hvad? -
Ultra kort sætning!
Forumindlægher future developed independent of herself, and turned out the way it had to. Kan man sige det? er i tvivl mht. "herself", skal det være "her"? -
Old Eksamen om lidt!
ForumindlægEr der nogen herinde, der har læst Roms brand af tacitus Annales? Har I nogle noter eller andet der kan hjælpe mig med at få et bedre overblik over teksten? Tak på forhånd. Jeg er meget presset! -
Bariumsalte
ForumindlægHej, Har et spørgsmål mere til en anden opgave, opg. 3 d) i http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/kemi2003-10-2.pdf,Nogen der kan give lidt hjælp/hints? :) -
"Oír" i kort tillægsform??
ForumindlægHJÆLP! Er der da ikke en eller anden som ved hvad "oír" (=at høre) hedder i kort tillægsform?Jeg skal bruge det til at sige "Du har ikke hørt om mig" - så en hel sætning ville også være udmærket :) -
fysik aflevering
Forumindlæghej vil spørge om der er nogen der har en opgavesættet til a-niveau fysik. den første opgave handler om nasa og vægtløshed den anden om Callendar-Barnes kalorimeter, osv. er der nogen der har den vil det være en meget meget stort hjælp. det haster :S mange tak -
Engelsk - thanksgiving
ForumindlægJeg har om thanksgiving, hvad kan jeg fortælle om Plymouth colony? Der skal indgå: " The first settlement and which challenges did they have? " -
Hvad tror I?
ForumindlægDe seneste 3 eksamner i statistik har været fuldstændig magen til hinanden, bare med andet datasæt, men spgm har været fuldstændig de samme. Tror I dette vil gentage sig til den 4.eksamen? -
Hjælp til reducering
ForumindlægHejsa. Har følgende reducering, som driller: (3x-4) (x-4) + (3x-4)^(i anden, altså lille 2 tal) - 4x (3x-10) Håber I kan hjælpe! :D -
f´(x)
ForumindlægHvad er differentialkvotienten af kvadratroden af x (jeg kan ikke indsætte symboler af en eller anden grund). Og hvad er differentialkvotienten af den p'ende rod af x opløftet i q. På forhånd tak -
eksam
ForumindlægHey derude... Jeg skal op til eksam i engelsk B i morgen..Er der nogle, som har nogle tekster indenfor technology eller crime and violence? så jeg kan øve for mig selv :) -
Median og middeltal
ForumindlægHej! Hvorfor bruger man både median og middeltal? Hvordan og hvornår anvendes/foretrækkes den ene frem for det andet? - TAK! :)) MVH 9. klasses elev, som snart skal til eksamen. -
Historie afgangsprøve - Cubakrisen I MORGEN
ForumindlægHej alle sammen Min veninde og jeg skal op til afgangsprøve i historie i morgen, og har valgt at skrive om Cubakrisen. Vi mangler dog kun perspektivering. Er der nogen som har ideer eller andet? På forhånd mange tak! -
PPR-UDDANNELSE
ForumindlægHej, nogle der ved hvordan man uddanner sig som ppr, og hvorhenne og hvad skal ens snit vær? har søgt lidt på google, men jeg tror man skal uddanne sig noget andet for at være ppr? Forstår ikke helt .. -
Dansk eksame 2004
ForumindlægEr der nogle der kan fortælle mig, hvad stiloplæggene handlede om i dansk eksamen 2004?Man kan ikke hente dem på uvm, men måske man kan hente dem et andet sted eller der bare er en der vil fortælle det?På forhånd tak! :) -
Hurtig hjælp søges om genetik!
ForumindlægVille hører om nogen kunne forklarer mig hvad der sker når man har co-dominans og det ene gen er sygt og det andet er raskt... Hvis man skulle lave et afkrydsnings skema hvor mange % ville så være syge og hvor mange ville være raske ? På forhånd tak
