Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 17681 til 17700 af 52201
-
brug for en retter, tak :D' hurtigt
Forumindlæghej alle sammen. jeg er gået lidt i stå, med hvad jeg skal skrive så hvis i måske vil læse det her igennem og rette det og evt. fortælle hvad jeg mere kunne skrive ville være super fedt gerne inden for 2-3 dage. I’m now 25 years old. I live in a very small flat with my girlfriend, her nam... -
McCains våbenpolitik
ForumindlægKunne godt være at den skulle ind under engelsk, men synes dog den er mest passende her. Har om Våbenpolitik og skriver lige nu om McCains holdninger. og så læste jeg denne her tekst på hans hjemmeside, men kan ikke helt finde ud af om han har indført /vil indføre en kontrol af straffeattesten?... -
hjælp ! (:
ForumindlægJEG VIL BARE HØRE OM DER ER NOGLE SOM HAR VÆRET OPPE I DET KULTURELLE OMRÅDE PÅ HHX I DERES PRÆSENTATIONSPORTFOLIO? HVIS DER ER NOGLE SOM HAR DEN LIGGENDE, SÅ VIL JEG MEGET GERNE SE DEN, SÅ JEG KAN FÅ NOGLE GODE IDEER (: SKRIV LIGE HVIS I HAR, SÅ KAN I FÅ MIN MAIL (: PÅ FORHÅND TAK... -
Videregående uddannelse
ForumindlægHar nogen af jer søgt ind på en matematisk videregående uddannelse eller overvejet det?Hvorfor søgte I ind/hvorfor gjorde I ikke?God sommer til alle :) -
Eksamen: Retskrivning og Læsning
ForumindlægHej SP. Hvad synes i om prøven i dag? Diktaten var okay. Men læseprøven var virkelig stressende!? -
Geometri
ForumindlægHey!Sidder med følgende svær opgave:Den hedder 7.087. Beregn længden af den bue, B beskriver, når B føres fra den laveste til den højeste position.I opgaven medfølger der en tegning som forklarer problemstillingen yderligere, så det er lidt nemmere hvis I har mulighed for at se det der.Nogen der ... -
Rette
ForumindlægHej kan nogle rette min SRP jeg vil gerne betale for det? -
danske bøger omkring gruppe teori
ForumindlægHej ved i om der er nogle danske bøger omkring gruppe teori ?. -
HJÆLP til fysik C? Haster!
ForumindlægHej alle sammen. Skal lave en opgave i Fysik C, og forstår den virkelig ikke. Har prøvet at svare på to spørgsmål, men sidder fast med den.. Håber der er en der kan hjælpe.. Jeg har vedhæftet et screenshot.. -
Vektor, er helt lost
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig igang med denne opgave? Jeg skal bestemme trækket i vektor AB lige før pælen (punkt A) slipper jorden. F1= 850N, liniestykke DE danne en vinkel på 10º med vandret og liniestykke CB 10º med lodret Jeg er helt lost -
Gymnasie!?
ForumindlægHvilke uddannelser har man mulighed for at få, når man ikke har valgt matematisk linje!? ER lidt confused, hvad alle de retningslinjer angår. -
Eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal op som den første til eksamen i religion i morgen. Jeg er allerede negativ fra starten af fordi jeg er bange for at være den første. Er der nogle, som har gode oplevelser med at være den første? -
Hjælp til mundtlig eksamensspørgsmål
ForumindlægHej Jeg vil høre, om der er nogen som vil hjælpe, med beviser til eksamensspørgsmålene: Integralregning og Potentielle udviklinger. På forhånd tak :-) -
Det babylonske talsystem
ForumindlægHej alle jeg er godt i gang med at skrive min SR, men har lidt problemer med hvordan jeg skal besvare den sidste del af min problemformulering.. håber nogen vil hjælpe lidt :) den lyder sådan her: >Gør rede for udviklingen af det babylonske talsystem og diskuter betydningen for det det baby... -
Multiplikatoreffekten
ForumindlægHej. Jeg har et spørgsmål vedr. multiplikatoreffekten. Scenariet er at LAs forslag om at hæve bundfradraget bliver realiseret, og at det vil koste skattekassen lad os sige 50 mia. Mit spørgsmål er om de værdier jeg bruger til at udregne multiplikatoreffekten er de gamle (det gamle skattetryk, de... -
Hjæææælp til galilei
Forumindlæghejsa, jeg skal skal fremlægge om galilei i morgen og der er nogle oplysninge , som jeg ikke rigtiig har.. det er blandt andet -galilei før 1610 -hvad var han håber i kan svare mig hurtigst som muligt .. :D -
cos og sin omskrivning
ForumindlægHej! Jeg har problemer med en sin og cos omskrivning. Jeg har selv løst en differentialligning til: x(t)=c1*e^(-phi*t)cos(omega*t)+c2*e^(-phi*t)sin(omega*t) Bogen har uden forklaring omskrevet løsningen til denne form: x(t)=A*e^(-phi*t)sin(omega(t-t0)) Nogen som kan forklare mig omskrivning... -
opløsninger
Forumindlæghej jeg skal angive hvordan jeg udfra en stamopløsning af sucrose som er på 0,5mol kan få opløsninger på 0,1 og 0,3 mol. ´det er bare så lang tid siden jeg har haft kemi så kan ikke huske det. -
ret abstract
Forumindlægjeg kan inbakke jer den hvis nogen ville rette den ;) -
Årsprøve - 1,g - mundligt
ForumindlægJa, vi skal i min klasse lave et projekt lidt tværfagligt med fysik. Vores lærer har ikke fortalt os noget - så vil hører om der er nogle af jer som ved noget? :s
