Søgning på: historie eksamen romerriget. Resultater: 17701 til 17720 af 46442
-
Studierapport (AT)
ForumindlægSkal Studierapporten vedlægges til synopsen? -
At kigge efter...
Forumindlæg...noget der irriterer mig gevaldigt!! Hvorfor kan folk ikke lave deres egne lektier? I folkeskolen var der så stort et gruppepres på mig, at jeg gav folk lov til at kigge efter mig, indtil jeg kom i 9. og fik en ny klasselærer. Og det var helt væk, da jeg startede på gym. Lige indtil idag!!... -
Mundtlig matematik.
ForumindlægHvordan vil I lave mundtlig matematik prøve ? Kom med gode foreslag, har selv tænkt på farvekort med stik ord og formler? Så det ser pænere ud, men ellers nogen idé'er er pisse nervøs ? -
årskarakter + eksamenskarakter
ForumindlægHar lige et ret simpelt spørgsmål(: Er det ikke korrekt, at man tager gennemsnittet af årskarakteren og eksamenskarakteren i det pågældende fag, og fører den karakter videre på eksamensarket? eller kommer begge karakterer til at stå på eksamensarket? - har ledt efter dette spørgsmål herinde, ... -
Psykologisk undersøgelse af Fysisk fravær
ForumindlægHej Studieportal Jeg stor og skal lave en rapport af fysisk fravær på gymnasie elever og Hf elever - og om der er en sammenhæng mellem om den ene gruppe har mere/mindre end den anden. Men jeg mangler ideér til Analyse og teori - hvad man kan hive med ind af relevant teori. Tænker lidt om so... -
Retskrav?
Forumindlæghejsa, jegt fik noget som de har vurderet mig indenfor, også har de skrevet det her ''ansøgeren vurderes at have retskrav på optagelse på gymansiel uddanelse'', hvad vil det sige helt præcist?? btw har valgt stx -
KARAMELDAG
ForumindlægHeeej alle sammen .. Som i veed er dere karameldag her d. 28 maj .. Jeg ville spørge jer om, hvad i skal lave på selve dagen, hvor i skal hen osv.. Og hvilke kostumer i skal have på. Er i spæææændteee til dageen :P ? -
Eksamensbevis
ForumindlægBevis for studentereksamen og eksamensbevis er det samme ikke ? -
prøveeksamen hjæææælp
ForumindlægHvad går det ud på? Er det svært? -
Teknologi A - Er det svært?
ForumindlægJeg skal snart på gym og har tænkt at vælge Tek a Design A som linje. Er det svært og hvad har i lært om i faget/fagene? Og gør det en stor forskel hvis man vælger Matematik i A fra starten af eller hæve det efter 2.g? -
Hjælp til klage over karakteren i matematik
ForumindlægHej, er der nogen her der har et skabelon eller eksempel af en klage over karakter, ligegyldig hvilket fag? Tak på forhånd! :) -
i søgen efter en novelle
Forumindlægjeg har så trukket emnet "livet på kanten" og tænkte om man måske kunne hjælpe lidt ved at anbefale en novelle, for jeg er lidt lost! opgivelserne er: - som englene flyver -udslidt - intet - life is a bitch -
SRO oplæg
ForumindlægHej, jeg vil meget gerne vide hvordan jeg skal forsvare i mit mundtlige oplæg til SRO (Biologi og kemi). Altså hvad skal jeg komme ind på, og jeg har skrevet om meget, så hvordan skal jeg vide og udvælge de bedste konklusioner og problemstillinger? -
bevis for gitterligning
ForumindlægHej alle Nogen, der kan hjælpe mig med at bevise gitterligning? Pfh. tak -
10. klasse engelsk
ForumindlægHej, ville bare lige høre, hvor lang tid det man selv har forberedt skal vare til den mundtlige engelskeksamen i 10 klasse? -
Problemformulering til SRP
ForumindlægHej, Jeg har fagene teknologi A og fysik B og skal lave en problemformulering om atomkraft. Jeg er lidt i tvivl om hvad man kunne analyse/redegøre for, nogen der har nogle gode ideer? Hilsen Jens -
Økonomi?
ForumindlægHej. Jeg overvejer meget at søge ind på økonomi næste år, dog mest pga. det samfundsfaglige aspekt og det matematiske. Er dog i tvivl om der er for meget "regnskabs-agtigt" eller bank-agtigt i studiet? Mine andre studieønsker er jura og statskundskab, men har ikke snittet til dem desvær... -
AT-årsprøve i morgen
ForumindlægHej Jeg skal i morgen op til AT-årsprøve i fagene samfundsfag og historie i det overordnede emne "krig, medier og teknologi" - jeg har her valgt at beskæftige mig med golfkrigen (1990-91). Af flere personer har jeg hørt, at der i 2.g ikke lægges særlig meget vægt på metoder - jeg behøv... -
hjælp.........
Forumindlægjeg skal aflever den her stile imorgen er der nogen der vil hjælpe mig med at rette min grammatik fejl please... Den er ikke særligt lange Læsevaner Jeg kan godt lide at læse. Det kan for eksempel være gyse bøger tegneserier , kærlighedsromaner og faglitteratur. Folk læser ... -
Agent Orange SRP
ForumindlægJeg har virkelig brug for hjælp!! Jeg skriver om agent orange i bioteknologi A og historie A og har brug for hjælp til historiedelen!! Helt præcist står der i min problemformulering "Endvidere ønskes en analyse af årsagen til, omfanget og konsekvenser af brugen af ”Agent Orange”...
