Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 17701 til 17720 af 176853
-
Tysk mundtlig eksamen:)
ForumindlægHej alle sammen:) Jeg skal d. 2 juni op i mundtlig tysk, og har skrevet en tysk disp om Cristiano Ronaldo og har skrevet svarene i et andet dokument, så jeg kan lære det nogenlunde udenad:) Og tænkte om der så var nogen der gad kigge det igennem for fejl, fordi min søster der god til tysk er i ... -
Fysik eksamen mundligt 2011 (FOLKESKOLEN)
ForumindlægHi, Til alle jer der ude, der har vaeret op til fysik eksamen. Jeg ville bare spoerge om nogle af jer der har vaeret op til eksamen om i kunne give mig et par fifs om eksamen, siden jeg skal op iovermorgen. F.eks. hvad jeg skal sige og hvorlang tid forberedelse man har. TUSIND TAK -
Rette studieretningsprojekt i It-A og Dansk-A (evt. bare formulering, kommafejl mv.)
ForumindlægEr igang med at skrive studieretningsprojekt om web 2.0 /weblogs og noget om sprogbrugen i weblogs (kig evt. i dansk forumet) Men vil høre om nogle vil kigge min opgave igennem og give lidt feedback, mht. sprogfejl, fejl i selve opgaven, formuleringsbrølere osv. - På forhånd tak. -
AT eksamen engelsk + dansk. FORVIRRET
ForumindlægHej! Jeg skal meget snart til prøveeksamen i AT, og jeg er lidt usikker på hvordan eksamen skal forløbe. Fagene er Engelsk og Dansk, og vores baggrundsmateriale til dansk, er filmen "Bowling for Columbine" af michael moore, hvor Michael Moore sætter spørgsmålstegn til hvorfor der sker... -
Energiomdannelse - fysik C eksamen STX
ForumindlægHm jeg er igang med at læse op til min fysik eksamen i næste uge, vi har nu fået opgivet spørgsmålene, men faldt over ordet "energiomsætning" og jeg er sådan nogenlunde klar over hvad det er, altså fx så kan du lave en energiomdannelse ved at have en elkedel, hvor du først sender noget... -
Hjælp til biologi eksamen 24 timers forberelse
ForumindlægHej alle.. Jeg har trukket vadehavet til min eksamen, men da jeg ikke er særlig god til at tolke modeller/figure er jeg gået temmelig i stå. Jeg skal forklare denne fugur, men ved ikke hvad jeg skal sige: http://www.mitvadehav.dk/media/22868/f%C3%B8dek%C3%A6derivadehavet_arbark.pdf Jeg vi... -
genplejsning eksam imorgen haster
Forumindlæghej havde mega besværlige med at forstå genplejsning, altså tager man noget dna fra en celle, og putter den til en anden celle. er det sådan jeg har forstået. og er det rigtig at dna klipper dna ved hjælp af enzymer? tak -
Eksamen forbrændnings reaktion
ForumindlægHej jeg vil vide om mine noter er korrekt især den sidste reaktion, går ud fra "C" er sod? Ved fuldstændig forbrændning; Ved ufuldstændig forbrændning; Tak for hjælp på forhånd -
Familien. Eksamen i morgen tidlig
Forumindlæghej :) Hvilke teorier kan man anvende på den moderne familie? Håber en eller anden kan hjælpe mig. Min hjerne er gået på ferie .... På forhånd tak :) -
Eksamen i b-niveau mundtligt
ForumindlægHej alle, Jeg er en af de heldige rødder som skal op i tysk mundtligt og i den lejlighed har jeg været oppe og trække en tekst. Formaten er den, at jeg har 24-timer inden jeg skal op og fremlægge min tekst på tysk. Jeg vender derfor her på falderebet min lid til jer! Jeg er pineligt dårlig t... -
Danmarks Industrialisering og fra fattighjælp til velfærd EKSAMEN: HJÆLP
ForumindlægHej folkens Jeg skal op i historie eksamen imorgen og jeg sidder her og er ved at gøre klar men jeg ved ikke hvordan jeg skal gribe det an. Mine bilag indeholde: Danmarks folketal fra 1769-2009 Program for det socialdemokraterne fra 1888 En tale af K.K. Steinckers En kronik af Jens Otto Kra... -
Eksamen på fredag - 1000 kr i dusør!
ForumindlægJeg har søgt ind på et studie som kræver matematik B. Jeg har fået tilbudt at gå til eksamen i fuldt pensum på fredag (STX 4-timers eksamen) og har naturligvis sagt ja tak. Der er bare det "lille" problem, at jeg ikke har åbnet en matematik bog i mere end 20 år og derfor nu har indset a... -
Eksamensdatoer
ForumindlægHej derude! Jeg har i dag fået mine eksamensdatoer på mit GSK forløb i Matematik A at vide. Den skriftlige eksamensdato passer mig særdeles dårligt, men de skriftlige datoer ligger jo fast efter bestemmelse af undervisningsministeriet. Jeg tænkte på, om man kan vælge at gå til eksamen på... -
Brüderchen und Schwesterchen - eksamen i morgen.
ForumindlægHej - jeg har en tysk eksamen i morgen, og har trukket teksten "Brüderchen und Schwestechen". Jeg er ikke helt med på hvordan den skal analyseres, men har en idé om hvordan jeg placerer broderen og søsteren ind i Freud's model. Vær venlig at smide et par kommentarer for at hjælpe mi... -
..må en lærer selv lave rækkefølgen til eksamen?
ForumindlægHeeY! ..som nævnt i titlen.. Må en lærer godt selv lave rækkefølgen til eksamen?..jeg mener, at have hørt, at læreren ikk må det. Og at læreren ska bruge klasselisten i stedet for selv at lave rækkefølgen af elever, der ska op.. Håber, at nogen kan svare på det ;D På forhånd tak Artemis -
Tysk, 24-timers eksamen. (Ein Satz).
ForumindlægJeg har lavet en disposition, som jeg gerne vil følge. - Ich habe ein Disposition gemacht, wie ich gern möchte folgen. (Til dem der har forstand på tysk 24-timers eksamen, - selvom jeg ikk nødvendigvis SKAL lave en disposition, kunne det ikke være fedt, - at give et godt indtryk, ved at lave en... -
Hjælp til problemstillinger, historie 24. timers eksamen
ForumindlægHej. Jeg har netop trukket mit emne til historie eksamen. jeg ville hører om der var nogen der havde forslag til en problemformulering.. - mit emne omhandler, globaliseringen, imperalismen og koloniseringen. Man kan nok også drage noget menneskerettigheder ind i det. jeg har fået 4 kilder. kilde ... -
Outline til engelsk eksamen - hurtig hjælp søges
ForumindlægJeg skal meget snart aflever min outline til engelsk eksamen, men jeg er pludselig blevet itvil om det jeg har lavet er fuldstædig forkert - min lærer sendte mig i morges et delt dokument, hvor der står, hvad selve oulinen skal indeholde, men min ser ikke sådanne ud - nu er jeg sindsygt bange for... -
Spicifikke adgangskrav
Forumindlæg"De specifikke adgangskrav er i alle tilfælde engelsk C samt enten matematik B eller virksomhedsøkonomi B. Fag som er specifikke adgangskrav skal være bestået." Er det således umuligt at blive optaget på uddannelsen hvis man har bestået VØ A i de afsluttende årskarakterer, men har d... -
Uddannelse
ForumindlægHer efter sommerferien begynder jeg i niende klasse (undskyld jeg skrev syvende i starten, men det var for at få uddybet nogle ting ang. Pythagoras). Derved begynder tankerne, idet jeg skal op til eksamen om et år, og skal til at finde ud af hvad jeg vil. Men hvad er det egentlig jeg vil?- Jeg el...
