Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 17701 til 17720 af 52201
-
MEDIEFAG EKSAMENSPROJEKT
ForumindlægVi er på vores sidste år og er i gang med en film i mediefag. Vi har fået filmet scenerne, men ville være rart hvis nogen havde lyst/mulighed/ tid til at hjælpe os og lære os hvordan man redigerer osv. Vi vil selvfølgelig give dig/jer en fair timeløn for undervisningen. MVH -
Annuitet
ForumindlægHej jeg har en aflevering til i aften og har svært ved denne opgave som er vedhæftet, kan nogen hjælpe? -
Oversættelse af 7 linjer?? hjæælp
ForumindlægFra skotsk og nogle engelske ord skal oversættes til Dansk ? håber på jeres hjælp den skal afleveres imorgen. Loch Lomond By yon bonnie banks, and by yon bonnie braes, where the sun shines bright on Loch Lomond, Where me and my true love were ever wont to gae, On the bonnie, bonnie banks o Loc... -
Basiskemi
ForumindlægHvad er de aktuelle koncentrationer af Fe2+ og Cl-? -
Renter
Forumindlæg10.000 kr. indsættes på en konto, der giver en rente på 2,5 %. Hvad er saldoen efter første termin? kr. Hvor meget er de 10.000 kr. vokset til efter ni terminer (2 decimaler)? kr. -
Hvordan påvirker de 3 andengradspolynomium koefficienter a, b og c en parabel?
ForumindlægHej, jeg er igang med at læse op til en prøve vedrørende parabler og andengradspolynomiumer. I en andengradspolynomium er der 3 koefficienterne: a, b og c. Jeg forstår ikke hvordan de påvirker en parabel, og det ville være dejligt hvis nogen ville forklare det for mig. -
Bakterievækst
ForumindlægEr der nogen, som kan hjælpe med opgaverne? Specielt nr 2.:) -
parantes
Forumindlæghvordan dividere ind i en brøk:16,7:(21,8-17,9) ???hvem kan hjæle mig...."snøft" -
Privat undervisning i biologi
ForumindlægHej Jeg tilbyder privat undervisning i biologi, for folkeskole/gymnasie elever. Jeg er selv på mit 3. år på biologi udannelsen på Københavns universitet. Hilsen Ida Larsen [email protected] -
Niels Brock testen... HJÆLP
ForumindlægHej alle sammen. jeg går på niels brock 1 G og fik afvide at vi ville få os en prøve, men er der nogen der har fået den og ville give et link eller fortælle lidt nærmer om den så jeg kan bestå. MVH junes -
Mere Matmatik!
ForumindlægHej mega fed hjemmeside!!!! Kan i ikke lave flere hjemmesider med matmatik og gøre? det ville værre fedt.. og kunne også godt bruge lidt mere matmatik viden. Håbber i kan hjælpe Mvh Sarmilan -
Punktladning
ForumindlægNogen der kan forklare mig hvad en punktladning er? :) På wiki står der en ladning uden udstrækning, men det forstår jeg ikke helt hvad betyder.. Og mht. emnet "elektriske felter" hvad kunne man så komme ind på under en præsentation? :) Tak på forhånd -
fsa 2002 maj-juni, det haster rigtig meget på forhånd MANGE tak.
ForumindlægEr igang med fsa 2002 maj-juni og er gået helt kold nogen det har lavet det eller har facit på forhånd mange tak!. -
Undervisningsbeskrivelse ved skr. eksamen?
ForumindlægSkal læreren skrive en undervisningsbeskrivelse (studieplan), hvor "pensum" for året står, hvis holdet kun skal op i skr. eksamen, men ikke mundtlig? Det er 2g mat B, ny reform. -
PLEASE HURTIG HJÆLP
Forumindlæg1. Grafen for den linære funktion f(x) går gennem punkterne (-1, 3) og (2, 0) ? a) Find funktionens forskrift på formen y= ax+ b b) Beregn f(9) c) Løs ligningen f(x) = 7 Opgaven her: bestemmes x HÅBER AT DER ER EN VENLIG SJÆL, SOM KAN HJÆLPE MIG!! -
Mathon - ??
ForumindlægEr du der ??? -
Optimering
ForumindlægDer var en dag jeg så i et indlæg en havde lagt en fremgangsmåde for optimering herind som et link man kunne hente. Der er en fra min klasse der også var interesseret i at få sådan et kopi..er der nogen der kan fortælle mig hvor dette indlæg gemmer sig, har søgt efter optimering, men synes ikke j... -
hvornår passerer skibene hinanden??
ForumindlægHejsa.. Jeg har en opgave, der er lidt tricky.. Jeg har to skibe, som da klokken var 12.00 havde disse variabler: SKIB A: |AF| = 1566,5 m. |AL| = 1200 m a = 1006,7 m Vinkel v = 40 grader SKIB B: |BF| = 1494,5 m. |BL| = 1000 m. b = 1110,6 m. Et halvt minut senere er: Skib A: Vinkel v = 42 grade... -
Superleder
ForumindlægEr der nogen der har en god forklaring på, hvorfor type I superledere fungerer ved så markant lavere temperaturer?? kunne godt bruge en god kvantemekanisk forklaring -
Geimetri Euklid
ForumindlægHej Jeg er kommet noget i tidsnød med at beregne Euklids elementer del 1 og 2, er der nogle som kan hjælpe mig? Venligst 0705
