Søgning på: bioteknologi eksamen 2014. Resultater: 17721 til 17740 af 35409
-
Søren Kanne af Steen Steensen Blicher
ForumindlægHeeeej. Er der ikke nogle der ligger inde med en analyse af Søren Kanne føler mig lidt lost i den.. Og skal til eksamen i den.. Håber der er nogle der vil hjæpe mig :) Vh Ida Nielsen -
Eksistentialismen
ForumindlægEr der nogle der har arbejdet med eksistentalismen? Og hvilke punkter stillede i op til eksamen? Lidt noget jeg går og overvejer at arbejde med :) -
Har trukker folkeeventyr i dansk, nogle ideer?
ForumindlægJeg har trukket folkeeventyr i dansk, nogle ideer hvordan jeg laver min danske eksamen? Hvor lang tig skal den vare og så videre -
3-methyl 1-butanol
ForumindlægHej jeg vil bare lige høre om det er rigtig at formlen for 3-methyl 1-butanol er: C5H12O - og i så fald hvad er det så hvis ikke det er det? TAK:) ps. det er til eksamen, så hjælp:) -
hjælp til HF-aflevering
ForumindlægHjælp venligst med opgave 3 i følgende HF-eksamensopgave. http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/1997/hf97_aae.pdfPå forhånd tak! -
Søger teksten The umbrella
ForumindlægEr der nogen som har teksten The umbrella, for den tekst jeg har fået til min eksamen som jeg skal op, i morgen er ganske enkelt ulæseligt ..... -
Korrektur læsning
ForumindlægHej. Er ved at skrive min engelsk eksamens synopsis og mangler nu bare at læse korrektur. Én der gider at læse korrektur på den? :) -
stil
Forumindlægnogen der ligger inde med en eksamens opgave fra 2003 der hedder "Enfortælling om et barn"??? Please hjælp -
Læseprøve!
ForumindlægSå er eksamen i retskrivning og læseprøve overstået. Hvad synes i om de forskellige prøver? er jeg den eneste der syntes, at læseprøven var utrolig svær og indviklet? -
hej alle sammen! det haster!
ForumindlægJeg skal til NV-eksamen i morgen, og jeg har en rapport om frugtbatterier. Nogle der har en ide om hvad lærerne kunne finde på at spørge om ? :) -
Genrer og spalter
ForumindlægHej, da jeg skal til eksamen i dansk stil i morgen, vil jeg lige høre om man egentlig skriver kommentar, debatindlæg og essay i spalter? :-) -
glemte sidetal
ForumindlægHej. Jeg glemte at skrive sidetal på til min eksamen i dansk. Der står bare side 1 af 3 på dem alle. Er det alvorligt?? -
Nedtur - Kim Fupz
ForumindlægHej, jeg har valgt novellen Nedtur til min dansk eksamen, men jeg kan ikke finde på noget at perspektivere. Kan i hjælpe mig?? -
Samfundsfag
ForumindlægHej, jeg søger en som er rigtig rigtig god til samfundsfag som eventuel kan hjælpe mig med min eksamen, penge inkl. -
selvstændigt fysikprojekt
ForumindlægJeg skal op til fysik b mundtlig i år. Jeg ville bare høre om andres erfaringer med denne eksamen? hvad valgte I af projekt osv. -
Teknologi - Bedømmelse af problemanalyse
ForumindlægHejNogen som gider bedømme denne Teknologi: problemanalyse / problemformuleringhttp://www.thedeathart.dk/upload/Kroppen%20-%20Problemanalyse.pdfEmne er: Kroppen (eksamen 2004 vistnok) -
Mit liv som indvandrer - analyse
ForumindlægHej, jeg skal op til eksamen med digtet "mit liv som indvandrer" - tænkte så på om der er nogle der har analyseret digtet, som måske vil sende det til mig, som hjælp/inspiration til min analyse. -
Retshistorie KU
ForumindlægEr der nogle som kan fortælle hvordan retshistorie eksamen foregår på KU? Jeg er klar over man laver et projekt, men skal det bare afleveres eller skal det fremlægges? -
samfundsfag synopsis
ForumindlægJeg søger en samfundsfag synopsis til min 9klasses afgangs eksamen hvor emnet er ''de politiske partier'' på forhånd tak:-) -
berlin
Forumindlægjeg skal skrive en synopsis om berlin til min mundtlige eksamen. kan ikke finde nogetr brugbart materiale på nettet. kan nogen hjælpe mig????
