Søgning på: bioteknologi eksamen 2014. Resultater: 17721 til 17740 af 35409
  • Søren Kanne af Steen Steensen Blicher

    Forumindlæg
    Heeeej. Er der ikke nogle der ligger inde med en analyse af Søren Kanne føler mig lidt lost i den.. Og skal til eksamen i den.. Håber der er nogle der vil hjæpe mig :) Vh Ida Nielsen
  • Eksistentialismen

    Forumindlæg
    Er der nogle der har arbejdet med eksistentalismen? Og hvilke punkter stillede i op til eksamen? Lidt noget jeg går og overvejer at arbejde med :)
  • Har trukker folkeeventyr i dansk, nogle ideer?

    Forumindlæg
    Jeg har trukket folkeeventyr i dansk, nogle ideer hvordan jeg laver min danske eksamen? Hvor lang tig skal den vare og så videre
  • 3-methyl 1-butanol

    Forumindlæg
    Hej jeg vil bare lige høre om det er rigtig at formlen for 3-methyl 1-butanol er: C5H12O - og i så fald hvad er det så hvis ikke det er det? TAK:) ps. det er til eksamen, så hjælp:)
  • hjælp til HF-aflevering

    Forumindlæg
    Hjælp venligst med opgave 3 i følgende HF-eksamensopgave. http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/1997/hf97_aae.pdfPå forhånd tak!
  • Søger teksten The umbrella

    Forumindlæg
    Er der nogen som har teksten The umbrella, for den tekst jeg har fået til min eksamen som jeg skal op, i morgen er ganske enkelt ulæseligt .....
  • Korrektur læsning

    Forumindlæg
    Hej. Er ved at skrive min engelsk eksamens synopsis og mangler nu bare at læse korrektur. Én der gider at læse korrektur på den? :)
  • stil

    Forumindlæg
    nogen der ligger inde med en eksamens opgave fra 2003 der hedder "Enfortælling om et barn"??? Please hjælp
  • Læseprøve!

    Forumindlæg
    Så er eksamen i retskrivning og læseprøve overstået. Hvad synes i om de forskellige prøver? er jeg den eneste der syntes, at læseprøven var utrolig svær og indviklet?
  • hej alle sammen! det haster!

    Forumindlæg
    Jeg skal til NV-eksamen i morgen, og jeg har en rapport om frugtbatterier. Nogle der har en ide om hvad lærerne kunne finde på at spørge om ? :)
  • Genrer og spalter

    Forumindlæg
    Hej, da jeg skal til eksamen i dansk stil i morgen, vil jeg lige høre om man egentlig skriver kommentar, debatindlæg og essay i spalter? :-)
  • glemte sidetal

    Forumindlæg
    Hej. Jeg glemte at skrive sidetal på til min eksamen i dansk. Der står bare side 1 af 3 på dem alle. Er det alvorligt??
  • Nedtur - Kim Fupz

    Forumindlæg
    Hej, jeg har valgt novellen Nedtur til min dansk eksamen, men jeg kan ikke finde på noget at perspektivere. Kan i hjælpe mig??
  • Samfundsfag

    Forumindlæg
    Hej, jeg søger en som er rigtig rigtig god til samfundsfag som eventuel kan hjælpe mig med min eksamen, penge inkl.
  • selvstændigt fysikprojekt

    Forumindlæg
    Jeg skal op til fysik b mundtlig i år. Jeg ville bare høre om andres erfaringer med denne eksamen? hvad valgte I af projekt osv.
  • Teknologi - Bedømmelse af problemanalyse

    Forumindlæg
    HejNogen som gider bedømme denne Teknologi: problemanalyse / problemformuleringhttp://www.thedeathart.dk/upload/Kroppen%20-%20Problemanalyse.pdfEmne er: Kroppen (eksamen 2004 vistnok)
  • Mit liv som indvandrer - analyse

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op til eksamen med digtet "mit liv som indvandrer" - tænkte så på om der er nogle der har analyseret digtet, som måske vil sende det til mig, som hjælp/inspiration til min analyse.
  • Retshistorie KU

    Forumindlæg
    Er der nogle som kan fortælle hvordan retshistorie eksamen foregår på KU? Jeg er klar over man laver et projekt, men skal det bare afleveres eller skal det fremlægges?
  • samfundsfag synopsis

    Forumindlæg
    Jeg søger en samfundsfag synopsis til min 9klasses afgangs eksamen hvor emnet er ''de politiske partier'' på forhånd tak:-)
  • berlin

    Forumindlæg
    jeg skal skrive en synopsis om berlin til min mundtlige eksamen. kan ikke finde nogetr brugbart materiale på nettet. kan nogen hjælpe mig????