Søgning på: Andet. Resultater: 17761 til 17780 af 91205
  • smidder man folk ud?

    Forumindlæg
    Hej alleJeg kom lige til at spekulere på, om man, af en eller anden grund, kan blive smidt ud af studieportalen.dk, og hvad man i så fald skal gøre for at blive smidt ud.Venlige hilsner
  • ligninger

    Forumindlæg
    jeg har fået sådan et stykke for: 2+3+12-22x22 i anden +3:2-1:5=svaret 5.hvodan kan dt lade sig gøre?
  • Bestem areal af punktmængde

    Forumindlæg
    Har en funktion f: f(x) = (x+1)*e^(-x) Sammen med akserne i anden kvadrant afgrænser funktionen f en punktmængde M. Hvordan bestemmes arealet punktmængden?
  • Alfa henfald

    Forumindlæg
    228--- Th er alfa-radioaktiv900.Opskriv hendfaldskematet for denne kerne.228 224 4 Th ----> Ra + He 90 88 2Jeg føler ikke at dette er rigtigt. Skal det ikke laves på en anden måde?
  • sproganalyse? konjunktiv og?

    Forumindlæg
    hej! Jeg skal i AT op i en film Maria eres llena de gracia og skal lave en sproglig analyse af den men i fremlæggelsen har jeg jo ikke meget tid. Jeg tager konjunktiv op men ville gerne have en anden god ting med - hvad kunne det være?
  • Fodnoter

    Forumindlæg
    Jeg sidder netop og skriver Historieopgave og tænkte at det ville være smart med nogen fodnoter, mit spørgsmål er så nu hvordan man laver dem!? Er der ikke en eller anden sej funktion i word der kan gøre det for en??På forhånd tak..:)
  • Kemi - kort spg

    Forumindlæg
    Et spørgsmål lyder: Alizarin er et farvestof. Molekyleformen er C14H10 Antracen er farveløst. Den består af OH forbindelser samt 2 dobbeltbindinger til o. Hvorfor er det ene farvet og det andet farveløst?
  • tangent og sekants grænseværdier

    Forumindlæg
    Jeg skal kunne forklare sammenhængen mellem en tangent og sekants grænseværdier - om hvordan den ene er "grænseværdi" for den anden. Jeg er simpelthen ikke med på hvordan der er et sammenhæng mellem de to? Håber der er nogle som kan hjælpe mig, på forhånd tak.
  • rettelse af dansk stil

    Forumindlæg
    Hej,Nogen der vil rette min dansk stil?Den er ikke så svært at rette, men siden jeg ikke kan se mine egne fejl, kunne jeg godt tænke mig at en anden kiggede den igennem.Tak-
  • Terminsprøve...

    Forumindlæg
    Hej allesammen...Jeg skal til taminsprøve her på fredag og er lidt nærvøs... Er der nogen der kan komme med nogen gode råd til et eller andet? Ved godt at det er et lidt åbent spørgsmål men bare kom med noget..:) På forhånd tak..:)
  • HSITORIEOPGAVE - Problemformulering/Indledning

    Forumindlæg
    Hey :)Jeg er i fuld gang med min historieopgave, men jeg fatter ikke helt hvad der menes med at jeg skal have min orginale problemformulering med - men også en anden (som jeg skriver til sidst)?.. Forklaring, please?
  • Christiania for og i mod

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg er ved at skrive dansk-historie opgave.. strår og mangler to artikler hvor den ene er for christiania og den anden i mod.. håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe mig med dette
  • Godkende

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der ved hvordan man kan godkende sin bevis, hvis man gerne vil læse videre i et andet land?Med et bevis mener jeg at have afsluttet gymnasiet.På forhånd tak for hjeælpen
  • Dansk eksam 09 - hjælp.

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op i mundtlig dansk her om en uge.. og ja.. jeg har trukket essay. Jeg har min perspektiveringstekst som er "Hvis der var krig i Norden". Er der nogen som helst der har lavet en eller anden slags analyse over denne her tekst ?
  • Vinkel ml 2 parallelle linier

    Forumindlæg
    I øjeblikket arbejder jeg med rumgeometri, og sger nu et udtryk eller en sætning el. andet, der siger noget om 'vinkel mellem to parallelle linier'
  • Industri og branche - forskel?

    Forumindlæg
    Hej alle Er der forskel på en industri og en branche? I så fald; hvad er forskellen. Jeg er blandt andet i tvivl om, om jeg skal skrive, at Carlsberg er en del af den globale ølindustri eller den globale ølbranche.
  • Sandsynlighed

    Forumindlæg
    Hejsa..Håber der er et klogt hovede der kan hjælpe mig med at regne følgende ud:Anders, Bettina og Christian modtager ordrer på en burgerbar. Anders laver fejl i 20% af de ordrer, han modtager. De tilsvarende fejlprocenter for Bettina og Christian er henholdsvis 12 og 5. Anders modtager 30 % af a...
  • Rangorden??

    Forumindlæg
    Hej allesammen!Jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide hvordan rangordenen fungerer herinde?!Hvordan går man fra en titel til en anden?Kommer det an på hvor mange opgaver man sætter ind eller hvor mange indlæg man besvarer??Hilsen B:)
  • 24 timers forberedelse - Rut Brandt

    Forumindlæg
    Jeg har trukket Rut Brandt en tekst fra bogen "so ein rummel" tænkte på om nogen havde nogle gode perspektiverende tekster til denne? andet hjælp vil også være meget værdsat:) på forhånd tak.
  • anmeldelse af filmen slumdog millionaire

    Forumindlæg
    er der en venlig sjæl som gerne vil rette min engelsk anmeldelse om filmen slumdog millionaire. Den er på 600 ord og skrevet op i spalter. please en eller anden hjælp. Har ennda lagt den ud. Please hjælp