Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 17761 til 17780 af 35989
-
karakter
ForumindlægHej alle..... Jeg vil høre om nogen ka hjælpe med at forklar hvordan man regner gennemsnitet ud efter den nye 7-trin skala når man går på HF Tak på forhånd -
antigone
ForumindlægHei Der er mange der skriver, at antigone bedriver hybris og hendes død er sin nemisis. Men forstår ikke helt hvornår og hvorfor hun har begået nemisis.??? -
A niveau
Forumindlæghej vil lige spørge hvis jeg tager A og ikke for gode karekter I A men har fået bedre karekter I C og B er det så ikke bedre bare ikke tag A -
Hvordan forholder du dig til fagene?
ForumindlægHvordan har I indtil videre haft det med fagene? Hvad har været nemmest/ sværest/ sjovest/ kedeligst - hvorfor? Hvad har du gjort for at overkomme forhindringer i fagene, så de blev mere interessante eller så du forstod dem bedre? -
Herodot
Forumindlæghvorfo lader Herodo, Solon besøge Kroisos, når det ikke kronologisk er sandsynligt? Håber på respons. Det er til i morgen På forhånd tak! -
Erfaring med supplering Mat A??????
ForumindlægHej alle på siden. Jeg skal snart starte i et 3 ugers matematik a kursus. Jeg er lidt nervøs hvad angår sværhedsgraden og om jeg overhovedet når at følge med i undervisningen. Kan man godt score en høj karakter i sådan et kursus? Jeg håber nogen vil svar. på forhond rigtig mange tak! -
Dårlige karakterer, hvordan kommer i videre?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg vil bare høre jer, hvordan i kommer over det at få en dårlig karakter... Jeg har altid ligget på 7 og over på den nye skala... men her til eksamenerne, er det gået helt galt, jeg synes selv jeg har gjort mit bedste og synes at mine karakterer er dybt skuffende, og ikke helt... -
Karaktergennemsnit
ForumindlægSpørgsmålet er gældende for den gamle gymnasie-reform. Når man skal afrunde karakterer til at finde sit gennemsnit, hvor mange decimaler gælder så med? Hvis gennemsnittet fx er 9,788, rundes der så op til 9,8?? Hvis snittet er 9,75, rundes der så også op til 9,8? -
Hjælp!
ForumindlægHvad skal en tekstanalyse indeholde? Det er engelsk en "short story"! -
Gode råd..
ForumindlægHej Jeg skal op i dansk på tirsdag d.26 og skal lave et 9-tal for at bestå eksamenskarakterne og dermed få huen.. Så jeg ville spørger om du har nogle gode råd/tricks og noter til dansk mundtlige eks.. mange gange på forhånd TAK!!! vh Henrik -
Hvor hårdt arbejde kræver det at blive superstudent
ForumindlægHej alle sammen Er der nogen der mener at man kan opnå et højt snit det sidste år(3.g) når man ikke har været særlig god/aktiv i 1. og 2.g? Mener i at man godt kan springe fra at et ”lavt” snit til et ret højt snit måske på 9 eller 10? Kender i til det? Og er der nogen der kan mig nogle fif ... -
pluralistisk demokrati
ForumindlægHvad betyder "pluralistisk demokrati"? -
Lineær funktion facit
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om, hvordan jeg skal skrive mit facit op, så håber, at der er nogle der vil hjælpe. Jeg skal opskrive regne forskriften for funktionen der går igennem A(4,5) og B (-4,5) Jeg har fået: a = 0 og b = 5 Mit spørgsmål er om man skriver f(x) = 0x+5 eller om man s... -
sygeplejeske
ForumindlægHej alle....... Jeg vil gern høre om nogen ved hvad det kraver at komme ind på sygeplejeskeskole i 2008?? -
ligevægt
Forumindlæghej, jeg er altså gået helt i stå med denne opagave.. jeg tager udgangspunkt i denne reaktion PCl_5 <-> PCl_3 + Cl_2 Kc = 0,042 koncetrationerne har jeg udregnet mig til at være PCl_5 : 0,150 M PCl_3 : 0,032 M Cl_2 : 0,032 M så er der ligevægt.. REAKTIONEN FOREGÅR I EN BEHOLD... -
Dansk stil om ungdommen nu.
ForumindlægJeg sidder her og skal til at skrive en dansk fristil som enten skal handle om ungdommen nu eller vor tids største problem . og så ville jeg bare lige høre om der var nogen der kunne komme med nogle foreslag til hvad jeg evt kan skrive om, og hvordan jeg kan komme i gang. Er lige startet på gymna... -
9.klasse vikingeskibe
ForumindlægHej alle sammen. Jeg sidder med problemregningen fra 2005. Problemet er, at jeg er stået helt fast ved opgave 3 og fremover. En som havde tid til at hjælpe mig på vej? -
Dumpe i B-niveaufag
ForumindlægHejsa. Jeg har hørt at man sagtens kan blive student, hvis man dumper i et B-niveaufag. Men er det ikke en stor risiko at tage ? Det var bare fordi jeg havde hørt tidligere at man ikke har mulighed for at blive student, hvis man dumper et fag. Er der nogen der har et fornuftigt svar på det her ?... -
Starten på et resume?
ForumindlægNu har jeg efterhånden lavet et resume et par gange, men jeg sidder nu og tænker på at jeg aldrig rigtigt har tænkt over hvordan jeg starter det. Hvordan burde et resume startes, går det an på hvilken slags tekst osv. at det er til? Eks. "Teksten handler om.." "I teksten får man a... -
tysk termins torsdag!
Forumindlæghej, jeg skal til terminsprøve imorgen, er der en der kan komme med gode råd? som f.eks. hvada der bedst at vælge af stiloplæg, og den måde man skriver på
