Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 17761 til 17780 af 60468
-
FYSIK 24 TIMERS EKSAME IMORGEN! HELP ME DESIDE!!!!
ForumindlægHELP MEE! Jeg har i dag trukket spg til 24 timers eksame i Fysik: Solsystemet og de nærmeste stjerner Redegør for solsystemets opbygning og for, nogle af de fænomener, vi kan iagttage i solsystemet. Forklar, hvordan vi måler afstanden til de nærmeste stjerner Mit spørgsmål til jer er hvilke fænom... -
stil opsætning
Forumindlæghej allesammen jeg er en ung dreng på 14 år som skal til at starte i 9. klasse. jeg ville gerne vide hvordan stile skal opsættes i dansk, engelsk og fransk? vis der nogen der ved det så svar hurtigst muligt tak hilsen yosef -
mundtlig matematik A
ForumindlægHvaHvordan foregår eksamen + hvilke spørgsmål kommer man op i? Er det et bevis eller? -
Hvilket gymnasium
ForumindlægJeg går snart i niende klasse, og er begyndt at tænke lidt på hvad for et gymnasielinje jeg gerne ville på. Jeg ville gerne have noget inden for psykologi. Hvor man skal have dansk A engelsk B matematik B og et af følgende historie b idehistorie b samfundsfag b samtidshistorie b. Men ved ikke hel... -
eksamensbevis
ForumindlægHej, jeg har hørt at årskaraktererne tæller 70% i ens eksamensbevis. Kan det passe? -
AP - almen sprogforståelse - eksamen: Hvad skal jeg øve mig på? + gode råd
ForumindlægHej alle, Her på fredag skal jeg op i AP-eksamen, som består af en skriflig prøve i den almene del, hvor kernestoffet er syntaktisk og morfologisk analyse af sætninger. Deruodver er der en latin-del, der består af simpel analyse af latinske sætninger, samt oversættelse. Jeg har desværre ikke f... -
Eksamener 2013
ForumindlægHej Jeg skriver fordi jeg er lidt i tvivl om hvor mange eksamener jeg skal op til i 3.g. Jeg var oppe i mediefag mundtligt i 1.g. Jeg var oppe i tysk B mundtlig og engelsk B skriftlig i 2.g. Dvs. 3 eksamener indtil videre. jeg har allerede fundet ud af at jeg skal op til matematik A skriftl... -
Årsprøve/eksamen --> bange, nervøs of fortabt! :S
ForumindlægSkal snart op til årsprøve i kemi B, og er MEGA nervøs ved ikke hvordan jeg skal gribe det an overhovedet!! Jeg kender de opgivede emner og er gået igang med at læse og tage noter, men problemet er merel, hvordan jeg skal gribe hele oplægget an når jeg står inde ved tavlen og holder oplægget fo... -
HJÆLP
Forumindlæghej er der nogen der ved hvordan den franske mundtlige eksamen foregår !!! ??? jeg er i tidspres -
"Praxis" af Fay Weldon
ForumindlægHej! Skal pga. sygdom først skrive mit studieretningsprojekt (3.g) i vinterferien og leder derfor desperat efter et emne. Skal skrive i engelsk og historie med engelsk som hovedfag og søger derfor en engelsk skønlitterær bog man kan perspektivere til den historiske del. Er blevet foreslået bog... -
Advokat
ForumindlægDaws ALLE ! Nogen der ved eller kender en side, hvoraf der står, hvad én der vil studere jura, skal have i A og B neveau i gymnasium ? Håber i tager det seriøst, og takker på forhånd ! :D -
Tysk eksamen, prøve b, emnet Freundschaft und Liebe
ForumindlægJeg skal forberede en samtale på tysk, hvor jeg skal skrive nogle sætninger ned til emnet "Freundschaft und Liebe" men jeg kan ikke rigtig komme i gang, da det er første gang jeg skal prøve det... Så håber at der er nogen der kan hjælpe mig? -
Hvilket bevis kan jeg kommer ind på? Mat A eksamen
ForumindlægHej, jeg har det her spørgsmål i Mat A, som jeg ikke er helt sikker på, hvordan jeg skal håndterer. Spørgsmålet lyder: "Specielt ønskes en gennemgang af arealberegning af forskellige områder samt indskudsreglen." Hvilke områder er der tale om? Og hvilke beviser kan passe ind her... -
24Timers Fysik Eksamen, C-niveau: Bølgelængde, frekvens og lydens hastighed
Forumindlæg -
sso om depressionen i enten usa eller dk/ eller engelsk/eller helle helle i dansk??? nogle gode råd?
Forumindlægjeg er lidt i tvivl her... og tænkte at der måtte være nogle kloge hoveder herude i cyberspace som sikkert ville være flinke og rådgive mig lidt:-) JEG har læst fasaner af helle helle og syntes den var god, og har i sinde at skrive om den nye hun har skrevet som hedder rødby-puttgarden, nogle der... -
Gymnasial uddanelser- I tvivl!!
ForumindlægJa jeg er virkelig i tvivl om hvad jeg skal vælge, selvom der er stadig 1 år til det. Men jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig :) Mine overvejelser i hvad jeg vil uddane mig i senere: Diplomingeniør - Global Management and Manufacturing (GMM Engineer):Specifikke adgangskrav er matemati... -
Hjælp til rettelse af engelsk stil - gerne idag, tak på forhånd :D:D
ForumindlægBlackberries This is the perspective, thoughts and decisions the elder woman have had in the shorts story blackberries. She has written about her feelings and worries in her dairy, and it’s her way to come out clean. Dear Dairy. I used to believe that my existence sometimes could be too ... -
Selvstudie - hvilke karakterer gælder?
ForumindlægJeg går i 2.g og har lige fået privilegiet af at færdiggøre matematik A før tid, dvs. at jeg tager min matematik A eksamen i slutningen af 2.g. Men jeg er lidt usikker på hvilke karakterer der vil gælde. Er det udelukkende de to eksamenskarakterer? Eller kommer mine 2.g årskarakterer også til at ... -
Mat. Fsa eksams sæt. Grønt-flag-grøn skole. Hjælp
ForumindlægHer er et link til sættet, den åbnes med adobe reader. http://fc-web.supportcenter.dk/[email protected]/matematik/afl/FSA%20maj%202001.pdf I opg 1,6 kommer problemet. Jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg kan lave den. Jeg ved ikke, hvodan jeg kan vise det med en graf. -
brugforhjælp
Forumindlæghej. jeg har set den skriftlige eksamen i mat b-niveau år 2007 :-/ jeg må være forberedt på det værste. jeg har brug for svar på opgaverne, fordi jeg synes det er den mærkeligste og sværeste opgave jeg nogensinde har set i matematik. er der nogen der kan hjælpe mig??? jeg skal selv afslutte ...
