Søgning på: samfundsfag noter 9. klasse. Resultater: 17761 til 17780 af 56550
  • Hjælp til løsning af ligning

    Forumindlæg
    Hey guys, nogen der kan hjælpe med at løse den her uden hjælpemidler + en smule tekst. Tak på forhånd! Billedet er vedhæftet
  • SKEMA PÅ GYM?!?!?!

    Forumindlæg
    Hejjjjj :) Er der nogle som evt. kunne dele nogle gymnasie skemaer eller bare fortælle lidt om deres skema? (mest ift. hvornår man møder og går hjem igen men også ift. fagenes fordeling mm. ) Skal selv starte på stx her til sommer og vil gerne have lidt mere indblik i de typiske skemaer
  • Dyrehandel

    Forumindlæg
    Hej. Hvordan laver man det her? I en dyrehandel er der 70 mus. Musene er opdelt i tre bure, A, B og C. I bur A er der halvt så mange mus som i bur B. I bur B er der halvt så mange mus som i bur C. Hvor mange mus er der i hvert bur?
  • Cosinus og sinus?

    Forumindlæg
    Er der nogle, der vil være søde og forklare mig, hvad cosinus og sinus er? I må meget gerne sæt nogle billeder ind, hvis det er.
  • jul novelle

    Forumindlæg
    hej jeg skal have afleveret en jul novelle er der en der har en plz hjælp
  • Hvordan skal en rejsebrochure se ud?

    Forumindlæg
    Er der nogle der kan give mig råd til hvordan man skriver en rejse brochure eller sende mig nogle forslag af jeres egen. Det kunne være stor hjælp, hvis jeg lærer brochureskrivning, før terminsprøven.
  • Stop sult produkt

    Forumindlæg
    Hej, jeg har om stop sult i projektugen, har i nogle ideer til produkt? og måske nogle kontakter? vi har kontaktet nogle lokale men vil også gerne nogle internationalt, men hvem? Red barnet og Unicef er ikke en mulighed. Tak på forhånd.
  • hjælp til dansk stil ...

    Forumindlæg
    Ja jeg har jo en stil for... Emnet hedder: Årets pressefoto 1995. Det går ud på at man endten skal skrive et essay, en historie eller en artikel til et billede der hører med. På billedet er der nogle børn der danser, og nogle andre børn der kigger på. Det ser ud til at billedet er taget i Bosnien...
  • Stil - hvprdan undgår man den bliver alt for ordinær.

    Forumindlæg
    Hejsa!Jeg har fået min første danske stil for på gym. og skal skrive om mig selv (altså lave en slags præsentation af mig selv).Hvordan i al verden undgår man at det bliver sådan noget alt for ordinært?Tror alt for nemt det bliver sådan noget "Jeg hedder XXXX XXXX og bor i XXXX"; og det...
  • Hjælp til rettelse af engelsk

    Forumindlæg
    Hej jeg vil gerne have hjælp til rettelse af engelsk, så giv en besked til mig, vis jeg skal sende det over mail eller noget D:
  • 1970-1982

    Forumindlæg
    Hejsa.Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig.. Jeg skal finde ud af hvad der skete af historiske ting mellem 1970 og 1982.. Er der nogen bestemte steder man kan søge for at finde ud af det??
  • Historieopgaven

    Forumindlæg
    Har historieopgaven nogen betydning overhovedet? Altså, vil der ske noget ved at få 5 (udover at det selvfølgelig er en træls karakter)?Jeg har hørt, at man skal have 6 for at kunne gå videre til 3.g. Er der nogen sandhed i dette?Glædelig jul :)
  • Raportage

    Forumindlæg
    HEJSA, jeg har lige været på studietur i Barcelona, og nå skal vi så skrive en Raportage om det! Men er der nogle som kan komme ind på hvad helt præcist man skal gøre, når der er tale om en raportage?Først tænkte jeg på at skrive sådan "Vi kom derned og det var varmt, senere var vi på museum...
  • henrik pontoppidan

    Forumindlæg
    Roman har Henrik Pontoppidan.
  • Gode eng. stile

    Forumindlæg
    Hej alle,jeg skal op i skriftlig engelsk i morgen, og vil i den anledning lige høre om folk herinde er faldet over nogle engelske stile i studis database, der udmærker sig ved et særligt godt sprog? I så fald, vil i ik så være venlig at smide et link?
  • god hjemmeside

    Forumindlæg
    http://skrivbrev.skolemedia.dk/teksttyper.asp?teksttypeID=3
  • Olympiade

    Forumindlæg
    Jeg skal til at skrive om gamle olympiade i tværfaglig projekt (dansk, idræt & engelsk)..Er der evt nogen der kan komme med bud på, hvilken delemne jeg kan skrive om det...
  • HJÆÆÆÆLP!!!!!! ER DET ALVORLIGT!!!!!!

    Forumindlæg
    Jeg glemte det med sidetallene til min dansk opgave. Er det noget der er alvorligt og vil det trække meget ned?????
  • Studie liv på uni

    Forumindlæg
    Hej. Jeg overvejer til næste sommer at søge ind på staskundskab på Århus Universitet. Ved ikke om der sidder nogle herinde der studerer på uni, eller ved dette. Men hvordan er skemaet, altså mht lektioner/forelæsniger osv? Har man korte dage, og dage man ikke skal komme. Eller er det helt normale...
  • Er du god til biologi?

    Forumindlæg
    heeey.. Er der en der er god til biologi? =) jeg har 6 spørgsmål, som jeg ik kan besvare. Håber I kan hjælpe Lasse