Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen 2015. Resultater: 17781 til 17800 af 135334
-
Dansk Eksame. Hjælp tak! Er så forvirret :/
ForumindlægJeg skal op i: Nyere dansk lyrik Og min lære siger at jeg skal have noget om nyere litteratur historie. Og jeg tænker sån lidt hvor langt sys i jeg skal gå tilbage? Har søgt og søgt og jeg syntes ikke jeg kan finde noget stof før vi når helt tilbage til omkring 1930-50´erne? Kan jeg gå så langt t... -
Coca cola reklame. eksamen
Forumindlæghttp://www.youtube.com/watch?v=R1NnyE6DDnQ&playnext_from=TL&videos=_7q8Kma9Qrw jeg har trukket denne coca cola reklame. Jeg har min faglige perspektivering, men jeg mangler min personlige. nogen de rhar nogle ideer? -
Tysk eksamen - die schweiz
ForumindlægJeg har i tysk trukket emnet die schweiz. Jeg har søgt en del på nettet men der kommer ikke rigtig noget frem. Jeg skal fremlægge i 7 minutter så emnet skal være godt. Jeg er på udkig efter et underemne til die schweiz, er der nogle, som har nogle forslag?.. Det skal være et emne der er noget sto... -
Mundtlig eksamens aflevering
ForumindlægHar brug for jeres hjælp mennesker! Skal aflevere en mundtlig eksamensopgave denne uge. Har jeg brug for noget hjælp til nogle opgaver. 1.007 Et andengradspolynomium f har følgende forskrift: f(x) = x2 - 6x + c. Bestem for hvilken værdi af c andengradspolynomiet f har netop en rod Mang... -
Ondskab - Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHey, jeg har trukket emnet "Ondskab" og mangler idear til en kortfilm, jeg kan arbejde med. Jeg har overvejet "De nåede færgen", men da jeg skal perspektivere til "Beast", er jeg bange for, at det ikke vil give det store mening. Hvad kunne alternativet være, som ka... -
Matematik eksamen, Hjælp til lineær programmering
ForumindlægHej alle derude på studieportalen. Jeg står her med en opgave omkring lineær programmering hvor jeg skal finde begrænsningerne udfra et skema samt n(0) har kigget på en tidligere emneopgave vi har haft om emnet og kan se at jeg har lavet begrænsningerne fuldstændig forkert. er der nogen herinde ... -
Elektronoverførsel-princippet!! hjælp eksamen
ForumindlægHej, jeg sidder her og sveder over kemi, da jeg skal op mundtlig her på mandag. Jeg er nået til redox kemi. Er der en der med simple ord, kan forklare hvad elektronoverførsel-princippet er. Hvorfor det er vigtigt i forhold til energien i en reaktion osv. det ville hjælpe utrolig meget. Tak -
Dansk mundtlig eksamen - Lyrik
ForumindlægHar trukket Lyrik som fordybelsesområde i mundtlig dansk og skal have funden en dansk sang at analysere. Har bare det problem at jeg ikke hører dansk musik overhovedet (og læser heller ikke danske digte). Ville høre om det var nogen der kunne komme med forslag til et evt. digt eller en sang man... -
Hjælp til 9.klasses dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg har trukket "Krigens Spor" som fordybelses emne og tænkte på om i havde nogle forslag til tekster? -
HASTER VIRKLIGT SKA OP I EKSAMEN IMORGEN
ForumindlægHej er der nogen der ved en lille historie om Amish People? det er den sidste del af mit disposition som jeg virklig har brug for Bare en lille historie så er det nok,,, DVS Case of Story:D -
Dansk skr. eksamen hjælp.
ForumindlægHej allesammen. Er der en der evt. har købt den guide til litterære artikler fra studienet som vil sende mig en e-mail? [email protected] Kunne godt bruge en hjælpende hånd! Mvh. Karl. -
Dansk Mundtlig Eksamen
ForumindlægHey alle sammen! Jeg har i dag været oppe og trække mit fordybelsesområde i dansk - Det blev "Den svære kærlighed" Jeg har fået folkevisen "Agnete og havmanden", "Hosekræmmeren og romanen "En-To-Tre-nu" som de forskellige tekster til perspektivering. Prøv... -
Den første til eksamen - dårligt?
ForumindlægHej derude :-) Jeg skal op i mundtlig matematik snart som den allerførste. Det bekymrer mig, at jeg er den første, da jeg har en forstilling om, at censor og eksaminator er tilbageholdende med karakterene ved de første, fordi de ligesom skal vurdere niveauet en smule. Så nu er mit spørgsmål: E... -
integralregning, mundtlig eksamen.
Forumindlægspørgsmålet lyder: gør rede for begrebet stamfunktion og de tre regneregler, der sætter os i stand til at bestemme stamfunktioner til polynomiet . s. 71-75 b2. jeg har gjort rede for hvad en stamfunktion er, og kommet ind på tre sætninger, og bevist dem. 1: hvis f1 og f2 i et interval er stamfunk... -
Analyse af Terra - Dansk Mundtlig Eksamen
ForumindlægJeg har trukket science fiction til dansk mundtlig eksamen, og har så valgt Terra af Cecilie Eken. Jeg mangler dog perspektivering. Jeg skal perspektivere til enten: “Den perfekte bror”, “De hvide mænd” eller “Nummer 14”. Er det noget i kan hjælpe med? Mangler også vurdering, men det tænker jeg... -
Forsøg til naturfags eksamen 9. Klasse
ForumindlægHej alle Vi skal til at op til eksamen i 9. klasse, og det indebære jo selvføgelig også tværfaglig naturvidenskab. Vi har i gruppen trukket overemnet "Udledning af stoffer" og har valgt underemnt "Luftforurening" Vi mangler et par forsøg hertil, og håber på der er nolge de... -
Fysik C - Mundtlig eksamen
ForumindlægJeg skal til fysik (c-niveau) eksamen på mandag og ville bare lige høre om der er nogle der kan forklare mig lidt om hvordan eksamen foregår. Jeg ved at jeg trækker et emne og derefter har 24 timer til at forberede mig, men ved ikke rigtig om jeg skal lave en synopsis, et talepapir, et power p... -
AT-synopsis og eksamen
ForumindlægHej! Jeg skal til AT-eksamen om et par dage og jeg har hørt at man tit får en god karakter, hvis man nærmest har lavet sin AT-synopsis om dvs man har fundet nye metoder og problemstillinger. Er det rigtigt? For jeg synes selv min synopsis er god og jeg kan ikke finde nogen fejl... Det ville hjælp... -
SSo engelsk topkarakter
ForumindlægJeg har tænkt mig at skrive SSO i Engelsk.Men hvilke emner er gode hvis man skal op og have 11 ell. 13???Nogen forslag til utraditionelle emner hvor det er muligt at komme helt til tops???TAK!! -
Hjælp til engelsk sætning ASAP ;-)
ForumindlægHejsa. Er der en venlig sjæl der vil hjælpe mig med denne sætning således at den bliver grammatisk korrekt med kommaer osv. Listen to your inner voice, accept it and act upon it, without violating others. På forhånd mange tak. Mvh Michael
