Søgning på: erhvervsret opgaver. Resultater: 17781 til 17800 af 141690
-
Er de rigtige + hjælp til en enkelt.
ForumindlægHej Jeg har lavet nogle fysik opgaver, som skal afleveres. Dokument, med opgaver vedhæfte. Først vil jeg gerne vide om opgave 5 og 6 er korrekte. i opgave 5 b vil jeg desuden gerne vide hvorfor, min lærer har skrevet, at vi skal bruge intergralregning? Vi har forresten ikke lært at bruge ... -
Blækregning - Har brug for hjælp tak!
Forumindlæghttp://img300.imageshack.us/img300/869/pictureas8.jpg (Opgave 3) http://img300.imageshack.us/img300/5831/picture001sd1.jpg (Opgave 4) Svararket for opgave 3.1 & 4.1: http://img362.imageshack.us/img362/3144/picture004uz8.jpg http://img76.imageshack.us/img76/3672/picture002jl5.jpg (Opgave 5) ht... -
Må jeg se din SRP?
ForumindlægJeg er ved at være færdig med min opgave, men er lidt i tvivl om hvordan layoutet skal se ud. Så er der en, som har en opgave som jeg må se? Emnet er lige meget, hvis bare alle opstillingsregler er overholdt :) -
kegleformet isvaffel - forklaring på hvordan den løses
ForumindlægJeg har vedhæftet en mat opgave jeg ikke kan se den røde tråd i. Er der en som kan fortælle mig hvordan jeg løser opgave 2.10 nr. 1 -
Matematikprøve
ForumindlægJeg har lige været til matematikprøve i dag, og det gik ikke helt efter forventningerne.En af årsagerne til det var at prøven var 100% identisk med et arbejdsark vi har haft for nogle uger siden. Jeg, og mange andre fra min klasse, blev meget forvirret over at resultaterne virkede som noget vi ha... -
Praktisk sprgs. (SSO)
ForumindlægHej...\nJeg skriver SSO i matematik og har i den forbindelse fået stillet 3 opgaver, som ønskes løste. Jeg er bare bange for at jeg ikke har plads til den sidste opgave (en tredjegradsligning). Må man lave opgaven på et bilag og henvise til det?\n\nPå forhånd tak. -
SRP
ForumindlægTæller bilag med i bedømmelsen? F.eks matematiske beviser.. Det burde det nok.. er bare lidt i tvivl -
Engelsk højniveau sprg.
ForumindlægHejsa Er der nogen derude der ved hvad stilen fra sproglig højniveau 1997 hedder?Tak -
Integral og differential regning! Se her
ForumindlægNæsten alle indlæg om matematik omhandler integraler o.lign.Har du problemer med komme i gang, eller få idéer, så checkwww.quickmath.comDen kan integrere, differentiere, øse ligninger og meget andet -
PLEASE HJÆLP
ForumindlægNogen der har lavet "over 60 and overlooked" Så ville jeg blive virkelig glad hvis de ville sende den til [email protected] Den skal afleveres imorgen, så jeg er desperat -
afgørelse af punkt
ForumindlægHej jeg har maksimeret en funktion af 2 variable på 2 måder. Dels ved eliminering af den ene variabel, og så med Lagrange. Jeg får samme resultater med begge metoder. Ve eliminering er det nemt at finde den afledte lig nul, og så kigge på fortegnet på hver side. Her får jeg at punktet er et mak... -
Georg Mohr!
ForumindlægHey!Ville lige høre om der var nogle der havde nogle erfaringer med georg mohr konkurrencen, bare sådan rent generelt -
Kansas - engelsk
ForumindlægEr der nogen, der har skrevet engelsk kommenteringsopgaven Kansas fra studentereksamen 2002, der kunne give mig et hint om hvad jeg kan skrive om? Jeg er med så langt som at den oplevelse hovedpersonen har i Kansas som ung har præget det meste af hans liv, men mere konkret hvordan det har præget ... -
matematik
ForumindlægStil tre spørgsmål, som du kan få svar på ved at benytte tælletræet. Skriv svaret på dine spørgsmål ned. Byt spørgsmål med din makker og svar på makkerens spørgsmål. Sammenlign jeres svar. -
Ligning
ForumindlægHey, kan ikke rigtig finde ud af den her ligning kan i hjælpe? (7y)+7*(7+x)=150 -
hjælp
ForumindlægHej alle jeg er i gang emd at øve mig til samfundsfagseksamen, og jeg vil høre, om der er nogen der ved hvor man kan finde opgavesættene i samfundsfag A (STX)? Mange hilsner Sarah -
Beregne udbytte og finde carbonatom
ForumindlægHej kan i hjælpe mig med hvordan jeg skal beregne udbytte af 500 g saccharose og angive resultatet i g? Data: molekyleformel C12H22O11 Molarmasse 342,3 g/mol Densitet 1,587 g/cm3 Opløselighed i vand: 2000 g/L (250C) Samt finde carbonatomer i den vedhæftede fil (saccharose) -
Sita af Lene Bagger
ForumindlægHejEr der nogen der har læst teksten Sita af Lene Bagger?Og som har noget at sige om den eller evt. har skrevet noget om den eller har notater, vil jeg meget gerne have dem!!!På forhånd tak:-) -
Badeværelset!
ForumindlægJeg skal lave en analyse af billedet: Badeværelset!Er der ngen af jer, som evt. har lavet en analyse, eller har et forslag til hvordan det skal tolkes?!Mange tak...! -
Notater til "Panikken i Wall Street"
ForumindlægHej, er der nogle som har nodle udførlige notater til dette emner, da jeg mangler lidt.Mange tak.Mvh Mandie
