Søgning på: naturfag eksamen. Resultater: 17781 til 17800 af 34450
  • Terminsprøve

    Forumindlæg
    Nogen som ved hvilke valgmuligheder der var til engelsk eksamen???? (2010 Maj - Engelsk - Folkeskole FS10) Please hjælp mig..Hilsen Random
  • Baggrundsartikel genretræk

    Forumindlæg
    Hvilke genretræk har en baggrundsartikel? Eller bare en artikel i det hele taget... Jeg skal op til dansk mundtlig eksamen i morgen og jeg skal fortælle om artikler i 10 minutter...
  • Vietas formler

    Forumindlæg
    Jeg har en mundlig matematik eksamen snart, hvor jeg skal faktoriserer et 2.- gradspolynomie og Vietas formler. Men hvad er det nu lige vietas formler er og hvornår bruges det??? :) :)
  • Eksponentiel vækst

    Forumindlæg
    Skal til eksamen imorgen, og 1 af spørgsmålene lyder: REDEGØR FOR PROCENTVIS ÆNDRING Jeg har ingen anelse om hvad der menes med det!
  • Spændingsrækken (HASTER)

    Forumindlæg
    Hey! Nogle der kan forklsre mig hvad spændingsrækken er? Og hvorfor er H (hydrogen) med? Det er jeg ikke et metal? Håber i vil hjælpe, skal til eksamen i morgen tidelig :-)
  • Lektiehjælp

    Forumindlæg
    Hej Er der en der vil hjælpe mig med matematik hf c? Har brug for hjælp indimellem - og nok også når vi når eksamen :) Område: Horsens/Hedensted/Vejle
  • Kulstof atom

    Forumindlæg
    Hej, sider og læser til eksamen i kemi og har fået et spørgsmål der lyder sådan: omtal kort kulstof-atomets bindingsforhold. Er der nogle der kan hjælpe mig med det?
  • Reagensglasbefrugtning/insemination - fordele og ulemper

    Forumindlæg
    Hej :) Hvilke fordele og ulemper er der ved reagensglasbefrugtning og insemination set ud fra både samfundsmæssigt og sundhedsmæssigt perspektiv? Jeg er helt blank, og skal til eksamen om et par dage :)
  • Noter til "Die Fitnessfabrik"

    Forumindlæg
    Hejsa :-) Skal op til eksamen i denne tekst skrevet af Milena Moses. Er der nogen herinde som har noget analysearbejde eller andre noter til denne tekst? :-) Go' sommerferie!
  • Spændingsrækken

    Forumindlæg
    Hvorfor er kobber 0 V på spændingsrækken? Jeg skal til eksamen i morgen, så helst et hurtigtig svar! Tusinde tak :)
  • Problem stilling - National Identitet

    Forumindlæg
    Hej alle sammen, jeg skal til historie eksamen imorgen, og kan ikke finde på en problemstilling til National Identitet, er der nogen der kan komme med et bud på en?
  • vektorfunktioner

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder og forbereder mig til eksamen omkring vektorfunktioner, og er stødt på begrebet skalarfunktion. Er det bare det sammen som en almindelig vektor eller hvordan?
  • Hej jeg er i krise med tysk!

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen imorgen i tysk og ville hører om der er en venlig sjæl der vil kigge mit tysk igennem for grammatik fejl. Stort tak på forhånd :-)
  • Halvveringstid

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til fysik-eksamen på tirsdag. Jeg sidder lidt fast i radioaktivitet og underemnet halvveringstid. Håber i kan hjælpe lidt ;) Tak på forhån
  • Karakter til denne opgave?

    Forumindlæg
    Hej folkens, jeg har været op i engelsk skriftlig eksamen STX på A niveau og ville gerne have jeres vurdering af, hvad denne opgave kunne stå til. :)
  • Har jeg bestod engelsk?

    Forumindlæg
    Hej Jeg hae været til eksamen i engelsk, hvor jeg fik 4 mundtligt og 00 skriftligt. Er jeg så bestod eller dumpet? På forhånd tak
  • Samfundsfags metoder/begraber

    Forumindlæg
    Hej ville lige høre om der ikke var nogle der kunne hjælpe mig med hvilke Samfundsfags metoder/begraber der findes. Skal bruge dem her i min afslutnings eksamen men synes ikke lige jeg kan finde nogle eller huske dem.
  • Tidsperioder

    Forumindlæg
    Hej Jeg er ved at læse op til Dansk eksamen og faldt over tidsperioden impressionisme hvad er kendetegnene for det? Håber der er nogen der kan hjælpe :)
  • Skal man aflevere synopsis til lære og censor?

    Forumindlæg
    Hej. Nogen der ved om man skal aflevere sin synopsis til lære og censor til biologi B eksamen?. Mange tak for hjælpen.
  • Karakter - huen?

    Forumindlæg
    Hvis man dumper sin sidste eksamen kan man så ikke få huen på? (selvom ens gennemsnit eksempelvis er 2,7)