Søgning på: socialrådgiver opgaver. Resultater: 17821 til 17840 af 141659
-
Bestem en funktion
ForumindlægHej jeg vil gerne hører efter om der kunne hjælpe mig med hvordan jeg bestemmer intergarlet :) se venligst billedet , og bemærk venligst jeg har lavet/forstået "gør rede for hvilken figur der hører til hvilken funktion"!!!!! -
funktionsundersøgelse
Forumindlæghvad er difinitionsmængden, asymtoer, monotoniforholdene og værdimængden for\nf(x) = e^(1/x) -
redegører
Forumindlægjeg skal redegøre for at g'(x)=1/x når g(x)=f(x)/x. ud fra det skal jeg så bestemme f...Nogen som kan hjælpe?? -
Antigone
ForumindlægHejsa..Er der nogen som har nogle gode notater til Antigone?? Ville være en stor hjælp...- Michelle -
engelsk eksam, hjælp! det haster
Forumindlæghej Jeg skal meget snart op til engelsk mundtligt, eksamen. Jeg håber nogen kan hjælpe. Er der nogen der har analyse på følgende tekster * Shopping for one * Pm`s wife crusades against the bullies * Together we can beat the bullies * The happiest days of your life af Penelope Lively * To keep th... -
Grantræet
ForumindlægJeg er virkelig i krise!!Jeg har haft to afleveringer i denne uge og skal til at skrive den sidste.Det er i dansk om H.C. Andersens "Grantræet".Er der nogen, der ligger inde med en rigtig god analyse af den?? Så vil jeg blive rigtig rigtig glad (Kan nemlig ikke finde nogen herinde). Håb... -
Nogen der har været oppe til terminsprøve i matematik??
ForumindlægHej allesammen,Jeg skal til terminsprøve i matematik med hjælpemidler nu på fredag og den uden hjælpemidler på torsdag (næste uge),så jeg ville høre om, der er nogen herinde, som har vært oppe i højniveau matematik, dvs. dem der har haft 2-årigt højniveau matematik?Men i andre 1-årigt højniveau m... -
fsa maj-juni 2003
Forumindlæghej er der nogen der har fsa maj-juni 2003 som facit. Jeg laver det i min fritid for at blive bedre til matematik, jeg går på Handelsskole nu og er 36 år, så det er mange år siden jeg har gået i folkeskolen, og der har man ikke matematik på det niveau. håber der er nogen der kan/vil hjælpe mig. h... -
Naadsensbrød.
ForumindlægHej folkens.Jeg har netop læst Henrik Pontoppidans "Naadsensbrød". Jeg kan ikke helt knække, hvad der menes med "at skulle "på kassen"" - er der nogen, der kan være behjælpelig til at give en forklaring? På forhånd tak!Amigo -
Hjælp!!! til reportage er helt BLANK!!!!
ForumindlægJeg har en reportage for til på tirsdag. Jeg ved virkelig ikke, hvad jeg skal skrive om eller hvordan jeg skal starte den, jeg er helt BLANK. Ved bare at jeg skal have noget beskrivende, fakta og nogle kilder der udtaler sig med. Please nogen der kan hjælpe?????? -
HJÆLP HAR DESPERAT BRUG FOR DET!
Forumindlæghej jeg har en problemregning som jeg har rigtig svær ved. Kan i hjælpe?:-) den hedder Skibsfart i dk den er til imorgen så hurtige svar er godt tak på forhånd:-) Facitliste tak:-) ER DESPERAT -
Eksamensopgave om IC Companys
ForumindlægHejJeg skal til og i gang med mit eksamensprojekt i afsætning hvor jeg har valgt at skrive om IC Companys, og så ville jeg høre om der var nogle af jer som lå inde med sådanne opgave.kunne nemlig godt bruge lidt Inspiration... Håber at høre fra jer, på forhånd tak. -
Kommafejl!
ForumindlægEn der gider læse min stil igennem for kommafejl :) -
hjælp!
ForumindlægHvad er den fortalte tid og fortælletid? hvor meget strækker tiden med hensyn til eventyret "de røde sko"? nogle, der ved det..? tak ;) -
Hjælp til SX: 2005
ForumindlægEr der nogen, der tilfældigvis har lavet følgende eksamessæt:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/fysikhn-2005-7-1.pdfMvh, Hund -
stil
ForumindlægFordomme og virkelighed ( om computerspil) Mine egne erfaringer med computerspil er, at det er sjovt at spille, det er god underholdning. Men samtidig har det også været utroligt lærerigt for mig, f.eks. kunne jeg snakke engelsk flydende i femte, fordi jeg spillede et spil, der hedder Baldur... -
Kuglen
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med en svær opg.O(0,0,0) A(1,0,0) B(1,1,0) C(0,1,0) D(0,0,2)Bestem en ligning for den kugle, som har cemtrum inde i pyramiden, og som tangeres af pyramidens bund og de fire sideflader. -
Eksponentielfunktion
ForumindlægHejsa. :-) Jeg har lidt problemer med at løse en ligning. Ville høre om der var nogle der ville hjælpe mig? g(x)=20 Venlig hilsen Maja. -
Resume af H.C. Andersens "Snedronningen"
ForumindlægJeg leder efter et kort resume af H.C. Andersens "Snedronningen". Jeg har ikke tid til at læse og analysere den fulde version - så leder derfor efter et kort resume. Mvh. CT. -
Fotoner..
ForumindlægBeregn energien af de fotoner, der udsendes, når et hydrogenatom går fra n=4 til n=3. Hvilken bølgelængde for det udsendte lys ? Ligger det i den synlige del af spektret ?
