Søgning på: samfundsfag noter 9. klasse. Resultater: 17841 til 17860 af 56550
-
målestoksforhold
Forumindlæginde på min matematik bog står der en kasse og under den står der "hvor stor er denne firkant i virkeligheden hvis den er tegnet i målestorksforholdet a.) 1: 100 b.) 1 : 10.000 c.) 1 : 30.000 d.) 1 : 500.000 firkantens over side og under side er 4cm siderne af firkanten er 2cm -
Titelblad?
ForumindlægEr et titelblad det samme som en forside?? -
BrugerWeb
ForumindlægHej.. Er der nogle her som bruger BrugerWeb på skolen. Har brug for hjælp. -
Matematik eksamen (Spørgsmåler, hjælp tak) Haster!
ForumindlægHej, jeg skal op til problemregning i matematik (eksamen) Jeg har nogle papirer (problemregning) fra termins/skole, som jeg øver mig i. Jeg har hele facit/svarene skrevet ind i mit hæfte, men jeg har ikke skrevet spørgsmålerne ned ligesom det her: 1) 1.1 "Spørgsmål - Hvordan regner man det ... -
HJÆLP - til perspektivering af Gi9;mig Danmark tilbage - Natasja
ForumindlægHvad kan jeg perspektiverer til i min mundtlige prøve i Dansk. Jeg har om digte, derfor valgte jeg en af mine yndlings sange; Gi9; mig Danmark tilbage af Natasja. -
Hvilken fortæller.
ForumindlægHej alle sammen (: Håber virkelig i gider og hjælpe mig! Er ved og analyser digtet "skæbne" og er kommet til hvilken slags fortæller det er. Men er kommet rigtig, rigtig meget i tvivl. Så mit spørgersmål er - hvad syntes i? Digtet: Hurtige, lyse stemmer, der hvirvlede ud i det blå ... d... -
Gymnasieskift efter 2.g?
ForumindlægJeg overvejer at starte på et nyt gymnasie efter sommerferien, hvor jeg afslutter 3.g. Jeg vil høre om der er nogen der har prøvet det, og om det overhovedet kan lade sig gøre? Synes I det er en god ide? -
Rettelse og kritik af stil
ForumindlægHere it goes: Titlen er "Music you must listen to", hvor vi skal beskrive Bruce Springsteens sang 41 shots og samtidig skrive noget om selve artiklen, der var vedhæftet til opgaven. Al konstruktiv kritik og evt. grammatiske rettelser er velkomne. Jeg har vedlagt en fil (word 2003): ... -
Fysik og Engelsk (TITANIC)
ForumindlægHej, jeg har valgt Titanic og vil så redegøre for Archimedes lov. Mine lærer siger dog at jeg skal skrive mere på det redegørende niveau end bare at redegøre for Archimedes lov, er der nogle der har nogle ideer? Heruderover vil jeg også analyseren nogle non-fiktions tekster om Titanic, her kan ... -
HASTER:systemskift+industrialisering=moderne gennembrud?
ForumindlægHej, jeg forstår ikke hvorfor folk nævner industrialiseringen og systemskiftet når de snakker om hvordan det moderne gennembrud startede?!?!?! -
VIRKLIG ET STORT PROBLEM! :(
ForumindlægHeeey heeey!! Vi har snart projektuge. Vi skal lave et interview. Hvordan kunne jeg præsentere den bedst i fremlæggelsen? Altså video , eller dele den ud på papir? PLEEEEEEEEEASE WE NEEEED HELP? OG HVORDAN KAN MAN OPNÅ ET 12TAL? -
En komedie film!
Forumindlæghejsa. Kender i en god komedie film - som minder om 9;9;The hangover9;9; - Og det skal Ikke! Være en dansk film ;)På forhånd tak! -
Er det rigtigt?
ForumindlægBeregn rumfanget af en kasse der har målene 1m, 3m og 0,5m Giver den ikke 1,5m^3 Skriv en formel for prisen på tulipaner og georginefrø.Når prisen kaldes P georginefrøene kaldes g og tulipanerne t P=g*x+t*x Er det rigtigt? Tak på forhånd. -
Kan du anbefale en god bog?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal analysere en bog (til en boganmeldese) Det er meget vigtigt, at personen udvikler sig igennem bogen. Kender i måske en god bog, hvor personen udvikler sig? -
Lineære funktioner
ForumindlægHej alle Jeg har lavet opgaverne men har brug for en facitliste til opgave E . -
børnearbejde
Forumindlæghej alle sammmen jeg har en prøveoplæg i historie om børne arbejde. og der er 4 spørgsmål. To af dem kan jeg ikke svare. Om nogen af jer kan hjælpe mig med spørgsmålene. 1. hvilke sociale lag kom arbejdende børn fra ? 2. omkring 1900 var børnearbejde almineligt. Gør rede for væsentlige træk... -
Hf efter 9.klasse
ForumindlægEr det en mulighed? Jeg ved godt at man normalt skal have 10.klasse eller have været gang med noget andet, men kan man godt tage en hf efter 9.klasse? Tak på forhånd. -
integrale af e^1/2x^2
ForumindlægHey, ved mon hvad argumentet for at man skal bruge substuition her. Jeg kan ikke se at vi har en diffirentieret indre funktion? For hvis x^2 diffirenteires,, så er der ikke et andet x som vi slipper af med. -
Problem ang. studieretning
ForumindlægHej allesammen. Næste år er jeg så heldig og skal på IBC - HHX i kolding. Har dog et lille problem, som gør mig for og sige det lige ude, stresset. Jeg har i lang tid gået og troet at jeg havde valgt studieretningen: økonomi og ledelse, med et underemne af finansiering i en eller anden form. ... -
Biologi FSA, digital
ForumindlægHey Så er biologi også færdig! -Hvordan gik det for jer, jeg fik 12... Selvom jeg syntes den var meget svær!
