Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 17861 til 17880 af 153957
-
Kildekritik på forfatning
ForumindlægHej alle. Jeg sidder og laver kildekritik på dele af USA's forfatning. Kan man godt sige, at det er en førstehåndskilde, på trods af at den er oversat fra engelsk til dansk og kun udgør dele af forfatningen. På forhånd tak. -
Fravær?
ForumindlægHej sp:) Jeg står i en sitution med 9,09% fravær for periode og 6,11% for året (stx nørre g) Er det for meget? eller er jeg stadig under grænsen? skal lige siges at jeg har været en del syg osv. -
Analyse af tale
ForumindlægHej Er der nogen, der kender nogen analysemodeller til at analysere taler i samf/his? Har hørt lidt om en diskursanalyse? -
300 ord tak!
ForumindlægHej er der en, der gider skrive 300 ord om frihed... bare så lidt generelt - altså fuldstændigt ligemeget om den ene eller anden form for frihed. Jeg skal bruge det til min stil, bare 300 ord. Tak! :-) -
eksamen...?
ForumindlægJeg ville bare lige spørge, jeg er ikke ligefrem en haj til matematik og skal til eksamen i næste uge. Men hvad sker der egentlig til en matematik eksamen, man trækker et emne eller et spørgsml, men er det så meget bevisførelse eller skal mere vise nogle opgaver eller hvad? (Skal nok lige tilføje... -
Folkeskolens afgangsprøve
ForumindlægEr der nogen der ved om alle skal gå op i mundtlig engelsk og fysik? Hvis man fx skal på matematisk gymnasium skal man så have taget folkeskolens mundtlige afgangsprøve i engelsk?? -
Ansøgning?
ForumindlægEr der ikke nogen, der kan fortælle mig, hvad "overskriften" skal/bør være på en uopfordret ansøgning - ang.hvad??? Ville heller ikke være helt dårligt, hvis der var nogen, der havde et eksempel liggende på en ansøgning.. Føler mig godt nok på temmelig bar bund... på forhånd tak! Sara -
eksamen til sommer
ForumindlægHej folkens havde lige et par spørgsmål angående Gymnasium. Jeg går nemlig 10.klasse nu, men jeg er blevet optaget på gymnasium, hvis jeg dumper afgangseksaminerne kan jeg godt komme ind på gymnasium. -
Prøver i fysik
Forumindlæghej, ville bare høre om det er normalt, at afslutte hvert eneste kapitel i fysik.bogen med en prøve. MIt problem , er nemlig at jeg af en eller anden grund, altid klarer mig vildt dårligt i disse, der ca. varer 30-45 min. Og de gør, at jeg påtrods af at lave gode afleberinger/rapporter osv. får 7... -
SSO!!
ForumindlægHej derude!Jeg er lige startet i 3.g og skal om ca 1½ måned havde aftalt med min lære, hvad jeg skal skrive SSO i.. Hmm.. Jeg kan vælge at krive i samf. , dansk, historie og mat. Tror nu helt sikkert, at det bliver dansk eller historie, men hvor er valgte bare stadig bredt!!ER der nogle, som har ... -
"Tysk-retter" søges!
ForumindlægHej, jeg mangler en, som kan hjælpe mig med, at rette mine tyske stile. Jeg har tysk på højt niveau, så det skal selvfølgelig være en, som har godt styr på det! Jeg betaler selvfølgelig for det! Jeg har brug for en hurtigst muligt, så skynd dig at skriv, hvis det er noget for dig! -
Obligatoriske eksamener..
ForumindlægOk, jeg ved det... Jeg er langsom i opfattelsen! :) Men jeg har ikke helt fattet hvilke fag jeg SKAL op i i 3.g!Jeg er til den tid en matematiker med matematik, musik og engelsk på højniveau... -
word
Forumindlæger der nogen der ved hvordan man skriver ioner på microsoft word: eks: SO4 2- -
Vidergående - specifikke adgangskrav
ForumindlægNår man eksempelvis gerne vil løse medicin skal visse adgangskrav opfyldes som f.eks. at have bestået kemi. Hvad nu hvis man dumper kemi? Er det så 100 % sikkert at man ikke bliver optaget selvom snittet ligger højt?? Eller beregnes den endelige karakter ud fra års+eksamenkarakter?? -
Dansk - Terminsprøve
ForumindlægJeg har dansk terminsprøve i morgen (Det haster) Hvordan kan man "forberede" sig ? Nogle ideér til at få angsten væk ? Har i forslag til, hvaad emnerne måske er ? Tak på forhånd -
Leonardo da Vinci spørgsmål ?
ForumindlægJa, jeg ved ikke helt hvilken kategori jeg skulle ligge dette i. Så derfor valgte jeg bare fysik.Men i hvert fald. Jeg er tit faldet over følgende billede:http://da.wikipedia.org/upload/1/17/Vitruvian.jpgOg det skulle jo efter sigende være et eller andet specielt billede som beskriver et eller an... -
SSO + censor
ForumindlægEr der nogle, der ved om den censor, som skal rette ens sso skal komme fra ens eget amt eller udenfor amtet, eller er det underordnet?Min klasse er nemlig meget uenige, så ville lige høre om der var nogle, som kunne give os et svar!! -
smidt ud!
ForumindlægHej!Hvis man skulle være så uheldig at dumpe i sin SSO, hvad er konsekvensen så? -
Hvordan foregår en 9. klasses fysik/kemi afgangsprøve?
ForumindlægHej. Er der nogen fra sidste eller forrige år, som kan fortælle mig hvordan fysik/kemi afgangsprøven var "sat sammen". Det må også være nogle fra tidligere, det er bare mere med tanken om at prøven højst sansynligt forholdte sig anderledes for 5 år siden. Er det nogen med at man: 1) ... -
terminprøver i gymnasiet?
ForumindlægHej har man terminsprøver i gymnasiet, hvis man har hvornår er det så??
