Søgning på: Almen Studieforberedelse (AT). Resultater: 17881 til 17900 af 325233
  • fs10 HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg ville høre om nogen havde sidste år eksame papir i matematik liggende? for så måtte de meget gerne sende ligge det ud på siden, for har meget brug for den. Der må også MEGET gerne høre en facitliste med. på forhånd tak. ps. det er fs10.
  • Kræfter der påvirker

    Forumindlæg
    Hejsa. Håbede lidt på i kunne hjælpe lidt. Opgaveformulering: I forbindelse med et havneanlæg bankes 7 m lange, og 40 cm tykke pæle ned i havnebunden. Det pågældende sted er vanddybden 2,5 m, og pælen bliver banket 2 m ned i havbunden. Det pågældende træ har massefylden 650 kg/m3. a) Indtegn d...
  • Ligninger?

    Forumindlæg
    Hvordan løser jeg disse ligninger hér ved beregninger: 1) log(2-3x)=In(e^3) ? 2) 2^(3x-1)=200 Jeg har ikke rigtig været god til det!
  • HJÆLP

    Forumindlæg
    Hvad går aktivering ud på?
  • SSO i spansk

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved, hvorvidt der i en spansk SSO skal indgå et resume af handlingen?? Vil sætte pris på et hurtigt svar, da den skal afleveres på onsdag :)
  • help ..!

    Forumindlæg
    hej har en rigtig dum matematikspørgsmål..der hedder : x^2-6x+y^2-y+9 1/4=0....hvordan løser man sådan en bandit ?...
  • Analyse af sang

    Forumindlæg
    Nogle der vil analysere denne sang på tysk?? på forhånd tak. :) Eins, zwei, drei, vier, fünf, sechs, sieben, acht, neun, aus. Alle warten auf das Licht fürchtet euch, fürchtet euch nicht die Sonne scheint mir aus den Augen sie wird heut Nacht nicht untergehen und die Welt zählt laut bis zehn ...
  • En differentialligning

    Forumindlæg
    Hej sidder med en differatialligning, som jeg ikke kan finde løsningen til: y*dy=x+1 dx Ved ik rigtig hvad jeg skal gøre med Y-siden. Når jeg integrerer giver den jo bare 0,5y^2... Så hvis der er nogen der vil forklare mig hvordan jeg griber den an, så vil jeg være lykkelig...
  • Studiejob

    Forumindlæg
    Vi er et firma som trenger å oversette våre norske/engelske tekster til dansk for våre danske internett sider. Passer perfekt til studerende med internett tilgang. Jobb når du vil på kveldstid eller dagtid. Send en email til [email protected] dersom du er interessert. Ha en fin dag videre! :)
  • den kroniske uskyld genre ???

    Forumindlæg
    Er jeg helt gal på den når jeg vil kalde denne roman for socialrealisme??
  • Haster

    Forumindlæg
    Nogle af jer, der kan hjælpe med hensyn til: øst udvidelsen af EU
  • Konsekvenser af london bomberne?

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive studieretningsopgave i slutningen af denne uge og derfor har jeg været på jagt efter noget materiale, som kan belyse konsekvenserne af london terrorangrebet, her tænker jeg mest på politisk? Nogen der kan bidrage med lidt eller har noget materiale om det? På forhånd tak.
  • Haster meget

    Forumindlæg
    Forkort brøk a^2-2a / 6a-12 Jeg skal vide hvordan man finder frem til svaret igennem ordinere udregninger
  • Betydning

    Forumindlæg
    undskyld jeg forstyrer, jeg vil bare spørger, hvad denne her sætning betyder: som er blevet datert til to årtier på midten af 1300-tallet f.Kr
  • Oversættelse?

    Forumindlæg
    Hvordan ville i oversætte følgende sætninger på forhånd tak The cloth cap brigade are climbing the ladder ... Those left behind the feeling they are being "got at" Der er tale om en dansk oversættelse af følgende sætninger..
  • Hvad er forskæl på ytringsfrihed og pressefrihed?

    Forumindlæg
    Hvad er forskæl på ytringsfrihed og pressefrihed?
  • omregning

    Forumindlæg
    hvad er 3,29 m^3/sek i m^3/døgn ?
  • hjælp

    Forumindlæg
    Inkubationstiden for banafluers æg afhænger af temperaturen og kan beskrives ved funktionen f(x)=14,1+1208*e^(-0207x), hvor f(x) er inkubationstiden målt i timer, og x er temperaturen målt i grader. hvordan bestemmer jeg inkubationstiden for æg, der har temperaturen 30 grader?
  • Hvad betyder det

    Forumindlæg
    SE DET VEDHÆFTEDE BILLEDE hvad betyder de små streger hele vejen ud til brint atomet
  • Forsørgerbyrden

    Forumindlæg
    Jeg har nu læst en masse om forsørgerbyrden, men har stadig ikke forstået hvad det helt konkret er. Er der nogle som kan give et konkret svar på hvad forsørgerbyrden er? På forhånd tak