Søgning på: Engelsk. Resultater: 17881 til 17900 af 23967
-
Grammatik: Which/who osv.
ForumindlægHej, Jeg synes selv jeg er god til engelsk, jeg har dog få ting, som jeg ikke kan hitte ud af. En af de værste ting lige nu er hvornår man bruger which, who osv. Håber at nogen herinde kan hjælpe, og evt give eksempler osv. På forhånd tak, Lasse -
Hjemmeside troværdig?
ForumindlægHej. Jeg skal op i engelsk mundtligt i næste uge og jeg har om Gun VIolence. Jeg har en hjemmeside som jeg ikke ved om jeg kan stole på da den siger at der er 12 skydevåben per 100 person i DK. Jeg synes det lyder af meget. http://www.gunpolicy.org/firearms/region/denmark Kan jeg st... -
SRP om Drageløberen og krigen i Afghanistan
ForumindlægEr der nogen, der har skrevet SRP eller lignende om Drageløberen og/eller krigen i Afghanistan? Eller nogen, der der nogle gode idéer eller andet i den sammenhæng? Alt har interesse! :) Jeg regner med at skrive om det i engelsk og historie, men mangler inspiration til emneafgrænsning, valg af omr... -
Ondskab/evil
ForumindlægHjælp mig! Jeg sidder med et spørgsmål i engelsk, der går ud på, at jeg skal diskutere, hvorfor folk er så betaget af ondskab. Dette spørgsmål kommer på baggrund af teksten "The strange case of dr. Jekyll and mr. Hyde." Nogen ideer til folks betagelse af ondskab eller det onde? -
Digt
ForumindlægHejsa allesammen, er her nogen med meget forstand på digte? Jeg er ved at skrive et langt ét og vil gerne at det bliver helt helt perfekt, så kunne godt tænke mig lidt brugbar kritik dertil. Jeg gør meget brug af opsætningen/ at det ser godt ud. Men jeg synes måske, at mit billedesprog dykker l... -
Case om Ecco
ForumindlægHej. Er der nogen som tilfældigvis går på HG i år, og har lavet casen om ECCO på engelsk. Skriv hurtigts muligt. Det er umuligt. Ellers ville det hjælpe meget med lidt fakta om Ecco. såsom disse spørgsmål:: Hvilken virksomhedstype er ECCO? Og hvorfor? Hvilken branche ... -
Gør mig en tjeneste?
ForumindlægJeg sidder ved kærestens comp, som er dum. Jeg skal bruge de to engelsk opgaver som findes når man søger på "The wife and a half", men jeg kan ikke få dem åbnet i Word programmet. Så er der ikke en der er sød at downloade dem, gemme dem og derefter sende dem til min mail? Det er virkeli... -
Analyse af Mao 2 af Don Delillo .. hjælp ???
ForumindlægHej :) Emne: Urban life and postmodernism. Det er sådan at jeg skal op i muntlig engelsk i morgen.. og har prøvet at analysere teksen "Mao 2 af don Delillo" meeeeeen uden resultat :( så er der nogen her som lige skulle have lyst til at hjælpe mig lidt på vej ?? :) -
Aboriginals - Hjæææææææælp!
ForumindlægHej derude. Jeg er igang med en eksamensopgave i engelsk, hvor jeg har valgt at skrive om 'Aboriginals' Jeg er nu kommet i tvivl. Mit spørgsmål lyder således: Findes der nogle reservater for aboriginals? Altså et sted hvor de kan leve som de gjorde engang, bare hvor det er et reserva... -
Flere spg. om forskellige ting
ForumindlægHvor meget er : 920 mile per hour i (km/hr)? Hvad er forkortelsen af eksempel(-vis) på engelsk? Hvordan udregnes et pres? F.eks hvis et pres er: 7.25 atm på bunden af en flodbølge. Frihedsgudinden er lavet af 0.237 cm tykt lag cobber, men det er da ikke ret tykt? Hvorfor er den så så holdbar? -
En der vil ret en eksamensopgave
ForumindlægHej jeg vil høre om der er en der vil bedømme min Engelsk B opgave fra HF eksamen 1 juni 2012, da jeg er ret sikker på det gik af h.. til, og vil derfor høre nogen ville give mig en mulig karakter? Så hvis der er en venlig sjæl der se på den sender jeg min opgave til jeres indbakke. på forh... -
Har i fået jeres skriftlige fsa tilbage?!?!?!
ForumindlægHej Studiepotalens brugerre.. Det er efterhånden ved at være noget tid siden FSA skriftlig var der og jeg ved at blive meget nysgerrig på min karakter i diverse fag, engelsk, dansk og matematik. Har i fået jeres prøver tilbage. Pt har jeg kun modtaget biologi karakteren :) -
FILM - MICHAEL COLLINS! HASTER
ForumindlægHej, jeg ville høre om en af jer kunne komme med et lille referat er filmen Michael Collins? Da jeg har den med i mit pensum til engelsk mundtlige prøve. Det er bare et lille referat jeg beder om! Eller om der nogle af jer der har downloaded en opgave vedrørende filmen? For der er nok en stor s... -
12 på Gymnasiet ?
ForumindlægHej. Det ikke ret længe siden jeg blev færdig med mine mundlige prøver i 9 klasse. Jeg fik både 12 i dansk, engelsk og religion. Er det så muligt at få 12 i gymnasiet ligesom i folkeskolen eller er det lidt umuligt ? Skal nemlig starte på gymasiet efter sommerferien. -
Oversættelse af en sætning
ForumindlægHej folkens Jeg har fået et oplæg til en engelsk stil, men en af de punkter jeg skal besvare forstår jeg ikke, så jeg vil gerne have følgende sætning oversat til dansk: Give an outline of the various attitudes to young people in the four texts. -
sætninger
ForumindlægHvordan oversætter man disse sætninger til engelsk: om vinteren tager jeg på skitur. lad os tage til italien om to år han begyndte at arbejde ved midnat om tre uger tager vi på camping til Sverige vores sommerferie begynder i juni jeg kommer om to minutter om sommeren tager vi ofte til stranden. ... -
Global forretningssystemer
ForumindlægHejsa:) Jeg er meget interesseret i at starte på Aalborg universitet - på studiet Global forretningssystemer. Jeg har læst meget om uddannelsen på de forskellige sider, men vil gerne høre noget personlig erfaringer om uddannelsen. Er det et tungt fag at læse? Sværhedsgraden? Og kan ikke helt fin... -
Anatomi - HJÆLP
ForumindlægHej SP. Jeg sidder pt. og tager et online kursus med noget anatomi, og er nået til "anatomical movements," der er en cross-word opgave. Ud fra de clues der er givet, kan jeg simpelthen ikke finde ud af resten af bevægelserne. Så er der en der er skarp på det punkt, og kan de engelske ... -
Hjælp med oversættelse
ForumindlægEr der nogen, der vil oversætte to meget korte tekster fra dansk til engelsk. Jeg vil være meget meget taknemmelig. Har nemlig utrolig travlt med de andre afleveringer jeg skal lave og min rektor har sagt at jeg skal have afleveret alt til imorgen. Er der ikke en venlig person, der gerne vil? Mi... -
1 side - sendes til mail
ForumindlægHejsa.. Er der nogen der vil kigge/læse igennem min engelsk artikel, den er dog ikke færdig endnu, men bliver færdig omkirng halv 8. Nogen der er interesseret i at læse den igennem? Kan sende den kl. 19.30 - og de skal afleveres i morgen. Ps: sendes over mail Mange tak.
