Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 17901 til 17920 af 60879
-
Dansk A eksamen 13. august 2014 m. Netadgang
ForumindlægNogle der ligger inde med opgaverne fra eksamensættet fra Dansk A eksamen 13. august 2014 m. Netadgang? Tak på forhånd. -
Hjælp angående et par eksamens spørgsmål (Mat A)
ForumindlægHej - Sidder og skal til eksamen om 20 dage ca. Er dog lidt i tvivl angående et par spørgsmål, så hvis nogle kunne hjælpe, ville det være rart. Spørgsmålene er følgende: https://gyazo.com/55257caa71099663fa12283d92e86587 https://gyazo.com/9cc06b8929cc80c0974adbdb6372a854 https://gyazo.com/4... -
Opjustering af gennemsnit
ForumindlægHej,jeg afslutter min HF i år, og har taget et ekstra højniveaufag udover dansk, jeg har taget engelsk.Er der nogen der ved om det kan passe at man kan gange sit gennemsnit op med 1.03 hvis man har to højniveaufag på sit HF-bevis?På forhånd tak for svar,Dennis Lund -
HJÆLP MUNDTLIG FYSIK C EKSAMEN STX HASTER!!!
ForumindlægHey SP Her om en uge skal jeg op i fysik C mundtlig eksamen. Jeg skal derfor sørge for at få forberedt mig på de spørgsmål vores lærer har udleveret til min klasse ved at lave en disposition til hvert spørgsmål. Problemet er, at min lærer fortæller at der ikke ønskes at man kigger for meget på s... -
MUNDTLIG FYSIK C EKSAMEN!! HASTER VIRKELIG
ForumindlægHey SP Om få dage skal jeg op i fysik C mundtlig eksamen. Jeg skal derfor sørge for at få forberedt mig på de spørgsmål vores lærer har udleveret til min klasse ved at lave en disposition til hvert spørgsmål. Problemet er, at min lærer fortæller at der ikke ønskes at man kigger for meget på sin ... -
Hjjæææælp en dag tilbage!!! Til eksame plz hjælp:-)
Forumindlæg#0 hej, jeg skal analysere og fortolke et eventyr som er skrevet af H.C Andersen, "Det Er Ganske Vist. jeg skal til eksamen imorgen:/ håber jeg får hjælP!:) de her punkter skal jeg fortælle om nedenunder dem har jeg lig skrevet hvad jeg har fundet ud af, så håber der nogle der vil rette hvi... -
Hvordan skal jeg starte, gå videre og afslutte eksamens teksten??
ForumindlægHejJeg skal op til mundtlig fag. Så jeg ville høre om nogen her inde har gode tips til hvordan jeg kan starte med teksten, hvordan jeg kan gå videre og ligeledes hvordan jeg kan slutte min eksamination af???hilsen Marie K. -
Forberedelse til skr. eksamen maj 2010 Matematik A
ForumindlægHej SP-ere!! Dem der skal op til matematikeksamen A maj 2010 - hvordan forbereder I jer? Jeg skal op ligesom jer 25-05 2010 9:00, men jeg er lidt "clueless" på hvordan jeg skal forberede mig. Skal jeg bare læse op på alle 3 år eller er der nogen som har en formodning om hvad vi kan ... -
Engelsk materiale til SRP - Kristen fundamentalisme i USA
ForumindlægJeg skal skrive mit studieretningsprojekt i fagene engelsk A og religion B og har valgt "Kristen fundamentalisme i USA" som fordybelsesområde. Indtil videre har jeg alt det religionsfaglige materiale som jeg umiddelbart får brug for, men jeg leder stadig desperat efter noget materiale... -
MatB mundtlig eksamen - lineær funktion/vækst??
ForumindlægJeg er igang med at forberede mig til mundtlig matematik eksamen b-niveau, og et af spørgsmålene under variabelsammenhænge og vækst går på, at man skal redegøre for lineære funktioner og lineær vækst. hvad er det lige, forskellen er? og hvordan skal man redegøre for dem? er lineær vækst ikke y=ax... -
Fysik HTX eksamen- Hvordan kan et spørgsmål lyde ?
ForumindlægHeeej Jeg skal snart til Fysik B eksamen på HTX // 2. år.. Prøven tager udgangspunkt i et projekt som vi har lavet + et udtrukket spørgsmål, hvor vi også skal lave et eksperiment Mit spørgsmål er: Hvordan kan det spørgsmål f.eks. lyde ? Vil gerne forbedre mig bedst muligt.. På forhånd tak -
beviser til mundtlig mat eksamen (et årig a)
Forumindlæghey.. ville høre om der er nogen derude der ved hvilke beviser der kunne tænkes at man skulle løse under henholdsvis parameterfremstilling, rumgeometri, og differentialregning;til den mundtlige studentereksamen i mat (et årig a).. undervisningen har fuldt bogen "MAT 3H"på forhånd tak. -
Gasser fysik/kemi - skal op til eksamen imorgen og mangler virkelig hjælp!!!!!!
ForumindlægHej derude! Jeg skal op til fysik imorgen, og jeg mangler at skrive og gasser! Er der en som har nogle gode facts til gasser, og et forsøg(med beskrivelse) dog ikke elektrolyse - den har jeg! Håber der er en der hjælpe, hurtigst muligt!!!!! På forhånd tak! :( -
Hvor lang tid vare dansk eksamen? mundtlig
Forumindlægtitlen siger alt -
hjælp/undervisning til fransk b-niveau eksamen søges!
ForumindlægHej jeg har været syg i noget tid. så derfor er jeg lidt/meget bag ude med fransk derfor søger jeg en der kan hjælpe mig med at læse og gam stx fortsætter b-niveau, og skal ha det næsten år på A-niveau Nordjylland -
Hjælp skal til eksamen i morgen, Hvad kan vi gøre ved omsorgssvigt
ForumindlægHej Jeg er helt på røven er kørt fast i alle andre ting og mangler "bare" denne. Har en masse ting i hovedet men kan ikke få dem ned på papir Nogen der kan hjælpe lidt Jeannette -
Tysk eksamens opgave - Edna und Mortiz!!! HJÆLP
ForumindlægJeg har skrevet oversættelsen. Jeg forstår ikke helt historien er der nogen der har en færdig lavet opgave, som jeg kan få inspiration fra? :) Det vil betyde meget! -
Faglige ting....!
ForumindlægEr startet i 9. og vil gerne være foreberedt på hvad for nogle emner man ligesom tager op i 9. altså hvilke ting vi SKAL have lært i 9. klasse. Så jeg tænker i dansk fx, ved jeg man fx skal op i Dan Turell. Men afhænger det af skole til skole hvad man skal op i? for alle 9. klasser (tror jeg) kom... -
En man må kontakte privat?? Altså bare skrive med herinde... Ang. engelsk
ForumindlægDet haster.. -
Hjælp til emne- og materialevalg: SRP (Engelsk A + Samfundsfag B)
ForumindlægHej! Jeg skal om en uge vælge fagkombination og emne, og jeg har i den forbindelse brug for hjælp af folk, der kan dele ud af deres viden og erfaring med SRP, engelsk eller/og samfundsvidenskab (samt det amerikanske samfund og dets værdier). Fagkombinationen: Engelsk A og samfundsfag B. I samfund...
