Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 17921 til 17940 af 153957
-
Novelle?
ForumindlægJeg har hørt man for 7 i karakter hvis layout og tekststillingen er perfekt. Dog hvis man skal have 10 eller 12, så er det indholdet? Er det rigtigt eller forkerT? -
Dansk/Historie opg. 2.g ?
ForumindlægEr der nogle, som har en idé til et overemne i faget dansk el. historie ELLER begge dele samlet? Jeg er lidt på bar bund. Søger hurtigst muligt svar, da min seddel skal afleveres i morgen :( På forhånd tak! -
farisæere
ForumindlægHej alle sammen. har par spørgsmål angående religion som jeg meget gerne have hjælpm til :) I NT optræder en gruppe jøder som betegnes som farisæere. De optræder som regel som modstandere af Jesus. Hvad står gruppen for religiøst? Hvilken sammenhæng er der mellem de skriftkloge og farisæerne? -
formelle koncentration i NaOH
Forumindlæghvordan finder jeg den formelle koncentration i: 2,00 g/liter NaOH ?? -
Hurtigt spørgsmål
Forumindlægjeg sidder med en opgave hvor WordMat (CAS - Infinites. - Differentier) benyttes og jeg skal indtaste variabel, men jeg har prøvet lidt forskelligt. det resultere i at den siger fejl. Hvilken variabel skal indtaste ? er det et bogstav, et tal -
Klage over karakterer? -Forsent?
ForumindlægHej folkens, Vi har fået vores årskarakterer i dag. Nogle af mine årskarakterer er uretfærdige. Så jeg ville lige høre om det er muligt at klage eller om det er forsent? Mvh 3g'eren.. -
SSO - Vigtigt spørgsmål
ForumindlægEr der nogle der ved om det er muligt at skrive SSO om? Altså få et 2. forsøg? :) -
Klage over årskarakter
ForumindlægHej derude Jeg vil gerne klage over mit samfundsfags årskarakter. Jeg har samfundsfag på C niveau, og jeg kan ligeså godt sige, at jeg er ret utilfreds med mit samfundsfags karakter. Hvad skal jeg gøre, for jeg har virkelig ikke lyst til at supplere det i 3. g. Hvis jeg skal klage, hvem ska... -
Kunsten at græde i kor
ForumindlægHej Jeg ville bare høre om der er nogen der har lavet en analyse og fortolkning af denne bog? Jeg er gået i stå med min analyse, så jeg mangler noget inspiration. Håber i kan hjælpe :) -
muslimske/afghanske værdier og danske
ForumindlægHej jeg er igang med et projekt om afghanske/muslimske værdier vs danske. Er der nogen som kan komme med nogen gode værdier og træk ved begge kulturer? -
Trækker det ned!?
ForumindlægHvilke signaler giver det, hvis man afleverer for sent. Eller hvis man slet ikke få afleveret. Er der nogen af jer der har erfaringer omkring dette. -
hvis man dumper i folkeskolen
Forumindlæghvis man dumper i folkeskolen, men selvom man er optaget på gymnasiet skal man tage afgangsprøven i december -
det politiske system
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig med at redegøre for hvordan borgerne kan få indflydelse på det politiske system? Er det ved stemmeret? man hvad mere og hvordan kan man uddybe det? -
AT / SRP
ForumindlægHej Hvad er forskellen på AT og SRP/SRO -
Mundtlig engelsk eksamen.
ForumindlægHej studieportalen. Ville lige høre om der var nogle af jer, der vidste hvad lærer og censor vurdere en på, altså må de skal votere, hvad er voteringkriteringerne? så jeg har noget at fokusere på og forhåbentlig få en god karakter. tak på forhånd. -
Haster
ForumindlægJeg mangler en konklussion til mit dansk projekt om kvindernes kamp for ligestilling, jeg har desværre redet mig en frygtlig skrive blokade.. Jeg skal aflevere på torsdag min konklussion til godkendelse... -
Re-eksamen
ForumindlægHej Kan det passe at reeksamen er sværere end den ordinære eksamen? -
årsprøve
Forumindlæghej hvad sker der hvis man ikke består sin årsprøve.. -
Nogle som gider rette en lille opgave for grammatik, stavefejl osv? drejer sig om 500 ord ca.. Tak på forhånd
ForumindlægHvis du gider dette, må du gerne skrive under opslaget, så får jeg sendt opgaven. Tusind tak :) -
Eksamenskarakter/årskarakter.
ForumindlægHejsa. Ved i hvornår ens eksamens- og årskarakter bliver offentliggjort på lectio? Jeg er nemlig meget spændt på min afsluttende karakter i matemaik, da det ikke lige just gik godt. På forhånd tak
