Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 17941 til 17960 af 52201
-
Udtrykkelse af x ved y på CAS
ForumindlægHej, kan man lave en optimeringsopgave på CAS. Altså, når man skal udtrykke x ved y? Jeg har problemer med det i hånd, så hvis man kunne med CAS-lommeregneren ville det være perfekt. -
essay, en hurtig en(:
Forumindlæghej(: - må man godt sætte billeder ind i et essay? eller er det en god idé at lade være? -
Synopsis!?
ForumindlægJeg skal til eksamen og praesentere en synops som jeg selvfoelgelig på forhånd selv skal aflevere. Men hvad er en synops? jeg har efterhånden laest en del udleveret materiale om det, men det det forbliver dog uklart for mig hvordan den skal skrives. Skal det vaere et flydende sprog i form at sae... -
Vektor i microsoft office word?
ForumindlægHej, Er der nogen som ved, hvordan man indsætter en vektor i microsoft office word? På forhånd tak:) -
rette pleas
ForumindlægHåber i vil rette Tak på forhånd :D -
Motiv og tema
ForumindlægHej allesammen. Hvad menes der når man skal lave en analyse af en tekst, hvor der skal indgå tema og motiv. Tak på forhånd :-) -
Klagebrev karakterer
ForumindlægHej. Jeg står her som 3g'er og er utilfreds med to af mine årskarakterer. Jeg har snakket med min studievejleder og han mener at der kun er belæg for den ene, men at jeg skal skrive til min rektor om at jeg gerne vil klage. Er der nogle der har prøvet det og kan give mig en lille skabelon på... -
Føljeton eller reportage?
ForumindlægHej derude! Jeg skal skrive en dansk aflevering om Herman Bangs "Fra Lighuset", men jeg er lidt i tvivl, om det er en føljeton (og i så fald hvorfor) eller om det er en reportage? -
Hvad er forskellen på apokalyptik og eskatologi?
ForumindlægHvad er forskellen på apokalyptik og eskatologi? -
KORANEN
ForumindlægHej folkens, jeg skal diskuterer om koranen er en første- eller andenhåndskilde for muslimer. Men jeg kan simpelhent ikke komme videre. Koranen blev åbenbaret til profeten Mohammed via Gabriel (som fortalte Guds ord). Deraf har Mohammed sagt ordene videre som så er blevet nedskrevet.. Og hvordan... -
Synopsis (grænser for relgionfriheden)
ForumindlægHej. Jeg skal i historie lave en synosis, hvor vi skal besvare tre problemstillinger, et af dem er følgende: Gør rede for, hvordan danskerne med Junigrundloven i 1849 fik civile og politiske rettigheder, herunder særligt religionsfrihed. Tag udgangspunkt i 'Grundlovens paragraffer om relig... -
dansk retorisk analyse
ForumindlægHej er der nogen som vil rette en retorisk analyse? Den skal indgå i min SRP. Jeg vil gerne have forslag til hvad der skal fokuseres mere på indholdsmæssigt, herunder hvad som der kan skrives mere af og hvad som ikke er så relevant, samt sproglige fejl. Den fylder én side indtil videre. -
Psykologi case ift epigenetik og stress
ForumindlægHejsa Skal snart skrive SRP i fagene bioteknologi og psykologi. Jeg har emnet epigenetik og stress, og har behov for at finde en psykologifaglig case, som netop omhandler mit emne. Jeg er dog lidt blank på hvor jeg kan finde sådan en case, da den både skal indeholde epigenetik og stress. Hvis no... -
Hjælp dansk
ForumindlægHej, jeg vil meget gerne øve mig, på analysering af udrag fra romaner, samt artikler. Nogen der kan komme med eksempler på tekster? Kan simphelthen ikke finde nogle! Tak på forhånd! -
Jura eksamen
ForumindlægHej! Hvordan er det jura eksamenerne foregår? Er det sådan at man skal aflevere afleveringer på 50 sider? På forhånd tak! -
psykologi
Forumindlægjeg mangler desperat psykologinotater og psykologiopgaver, men det er meget småt med udvalg inden for dette område på studi.dk. Jeg kunne derfor godt tænke mig, at I opretter en kategori, som hedder psykologi, da jeg tror, at det vil motivere flere til at indsende flere af disse typer opgaver.Hopes -
Brev, rettelse
ForumindlægJeg har skrevet en lille tekst i tysk, og er ikke den bedste indenfor faget, så jeg ville høre om der var nogen der ville hjælpe mig med at rette lidt i den? (: Ich bekomme von meinen Eltern 300 kr. im Monat als Taschengeld. Ich muss deshalb helfe ihnen fast jeden Tag, bei decke dem Tisch, den ... -
sightseeing in The Big Apple
ForumindlægHej, jeg vil blive rigtig glad, hvis i vil læse min engelsk stil ud :D jeg vil gerne have resposons fra den, og vil i måske rette mine fejl, hvis jeg har nogle? -
X i anden.
ForumindlægHej. Jeg er ved at løse andengradsligninger og vil prøve at skrive noget tekst i alm. word 2007. Jeg kan ikke finde ud af at skrive x i anden. Jeg kan skrive x^2, men vil gerne have det lille total øverst til højre for x. Så har jeg prøvet at gå ind under indsæt+symboler. Her kan jeg ... -
I tvivl om karaktere
ForumindlægHej!Nu går jeg i gymnasiet, og jeg synes alt karakterhalløjet er lidt svært at finde rundt i. Så mit spørgsmål er, hvad der kommer til at gælde for mit studenterbevis? Gør årskarakterene i 1.g det? Eller er det i 3.g at man skal sætte alle kræfterne ind?Ved godt at de fag man kommer direkte til...
