Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 17961 til 17980 af 48240
  • Hej

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har et spørgsmål, hvordan forgår eksamen i Gymnasiet. Er det ligesom folkeskolen???:) Tak på forhånd....
  • hvem sætter huen?

    Forumindlæg
    hvornår og hvem sætter huen på ens hoved når man er færdig med den sidste eksamen?
  • Afstemning af redox-reaktioner

    Forumindlæg
    Jeg er igang med en kemi opgave hvor jeg skal afstemme redox-reaktionsskemaer og jeg kunne virkelig godt bruge noget hjælp både til hvordan man løser og forklare det. :)
  • Kemieksamen 2014

    Forumindlæg
    Hej venner, er der en der ligger inde med kemi opgavesættet fra 2014??
  • Mængde

    Forumindlæg
    Hej alle sammen.... Har I nogle ideer om hvad man kunne skrive om mængdeberegninger i kemi..?
  • kemihjælp

    Forumindlæg
    Vil høre om nogle har lavet en opg. i kemi som hedder blyglasur??
  • Maj 2003

    Forumindlæg
    Hejsa har nogen lavet kemi sættet Maj 2003?
  • Vægtning

    Forumindlæg
    Hej Hvad er vægtningen af et valgfag, f.eks. Kemi A for en htx elev ?
  • Konklusion

    Forumindlæg
    Hvad skriver man normalt i konklusionen i fysik- og kemi-rapporter?
  • helpppp

    Forumindlæg
    er der nogen der er god til kemi som kan hjælpe mig med en opgave????
  • Kalibrering

    Forumindlæg
    Hvad vil det sige at kalibrere, når man har med kemi at gøre?
  • Standardopløsning og primær standardoplæsning

    Forumindlæg
    Hvad betyder standardopløsning og primær standardoplæsning når man taler kemi?
  • genmodificering ?

    Forumindlæg
    Hej, lige et hurtigt spørgsmål. Går genmodificering ind under (bio)kemi?
  • Struktur og egenskaber?

    Forumindlæg
    Hvad daekker "struktur" over når sammenhaengen er organisk kemi?
  • STOFMÆNGDEFORHOLD

    Forumindlæg
    Hej . Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man finder forhold i kemi :/
  • billeder/tegninger

    Forumindlæg
    Hvor kan jeg finde gode billeder til min kemi raport
  • Mangler bøger på pdf

    Forumindlæg
    Mangler kemi bøger på pdf Send gerne en mail hvis i har den på [email protected] kemi 2000 b- niveau kemi 2000 a- niveau 1 kemi 2000 a- niveau 2
  • Pufferligning

    Forumindlæg
    Nogen der er gode til Kemi/Biotek? Som kan hjælpe ? :/
  • rapport

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan hjælpe mig med fysik/kemi. Eller om der er nogen, der er gode til det.
  • dobletreglen

    Forumindlæg
    hej allesammen er der nogen der ved hvad dobletreglen i fysik/kemi er? tak på forhånd

Søgninger relateret til kemi eksamen 2010