Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 17961 til 17980 af 48240
-
Hej
ForumindlægHej. Jeg har et spørgsmål, hvordan forgår eksamen i Gymnasiet. Er det ligesom folkeskolen???:) Tak på forhånd.... -
hvem sætter huen?
Forumindlæghvornår og hvem sætter huen på ens hoved når man er færdig med den sidste eksamen? -
Afstemning af redox-reaktioner
ForumindlægJeg er igang med en kemi opgave hvor jeg skal afstemme redox-reaktionsskemaer og jeg kunne virkelig godt bruge noget hjælp både til hvordan man løser og forklare det. :) -
Kemieksamen 2014
ForumindlægHej venner, er der en der ligger inde med kemi opgavesættet fra 2014?? -
Mængde
ForumindlægHej alle sammen.... Har I nogle ideer om hvad man kunne skrive om mængdeberegninger i kemi..? -
kemihjælp
ForumindlægVil høre om nogle har lavet en opg. i kemi som hedder blyglasur?? -
Maj 2003
ForumindlægHejsa har nogen lavet kemi sættet Maj 2003? -
Vægtning
ForumindlægHej Hvad er vægtningen af et valgfag, f.eks. Kemi A for en htx elev ? -
Konklusion
ForumindlægHvad skriver man normalt i konklusionen i fysik- og kemi-rapporter? -
helpppp
Forumindlæger der nogen der er god til kemi som kan hjælpe mig med en opgave???? -
Kalibrering
ForumindlægHvad vil det sige at kalibrere, når man har med kemi at gøre? -
Standardopløsning og primær standardoplæsning
ForumindlægHvad betyder standardopløsning og primær standardoplæsning når man taler kemi? -
genmodificering ?
ForumindlægHej, lige et hurtigt spørgsmål. Går genmodificering ind under (bio)kemi? -
Struktur og egenskaber?
ForumindlægHvad daekker "struktur" over når sammenhaengen er organisk kemi? -
STOFMÆNGDEFORHOLD
ForumindlægHej . Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man finder forhold i kemi :/ -
billeder/tegninger
ForumindlægHvor kan jeg finde gode billeder til min kemi raport -
Mangler bøger på pdf
ForumindlægMangler kemi bøger på pdf Send gerne en mail hvis i har den på [email protected] kemi 2000 b- niveau kemi 2000 a- niveau 1 kemi 2000 a- niveau 2 -
Pufferligning
ForumindlægNogen der er gode til Kemi/Biotek? Som kan hjælpe ? :/ -
rapport
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med fysik/kemi. Eller om der er nogen, der er gode til det. -
dobletreglen
Forumindlæghej allesammen er der nogen der ved hvad dobletreglen i fysik/kemi er? tak på forhånd
