Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 1781 til 1800 af 65692
-
Eksamener stx
ForumindlægHej Jeg blev lidt i tvivl om hvor mange eksamener man skal have på stx. hvor mange skal man have mundtligt og hvor mange skriftligt, hvis man ser bort fra AT og SRP -
Historie på stx
ForumindlægEr historie et fag man SKAL have på stx? Eller er det noget man kan vælge fra? -
eksamen 9.klasse
Forumindlæger det gode og få 4 i alle sine eksamen som dansk og matematik og engelsk og fysik -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHvad kan mand skrive i sin stikord til matematik A munlig eksamen? På forhånd tak :) -
Noter til eksamen
ForumindlægHej .. Er der nogen der har gode notater til matematik b eksamen -
Eksamens træning!?
ForumindlægEr der nogle som kender nogle gode sites til både mundtlig og skriftlig eksamens træning? -
Matematik B skriftlig eksamen maj 2012 opgave 13
ForumindlægHej! Jeg læser op til matematik eksamen, og kigger derfor på opgaverne fra eksamen den 25 maj. Kan ses her: http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/Proever%20og%20eksamen/120525%201stx121%20MAT%2... -
skriftlig matematik
ForumindlægHey skal til skriftlig eksamen imorgen har svært ved at lære at reducere uden hjælpemidler er der nogen der har en ide til at lære det -
Eksamens karakterer
ForumindlægHej, skal jo snart til eksamener og ligger og regner løs på hvad det minimum er jeg skal have for at bestå :) Men har lige nogle spørgsmpl: 1) Idræt, musik og billedkunst hvordan er det dét tæller? 2) Har skriftlig matematik på A-niveau, så jeg skal jo til skriftlig eksamen i det her om ikke s... -
HJÆLP TIL MATEMATIK OPGAVE!!!
ForumindlægEr der nogen som kan hjælpe mig med nogle opgaver i matematikbogen ''Gyldendals Gymnasiematematik arbejdsbog B1'' I perioden 1970-2004 kunne antallet f(x) af elever på efterskolerne i Danmark med god tilnærmelse beskrives ved f(x) =532*x + 5818, hvor x er antal år efter 1970. ... -
matematik mundligt
ForumindlægHej :) jeg skal til matematik mundligt eksamen imorgen og jeg har fået nogen spørgsmål som jeg skal besvare :) er der nogen der har lidt tid til at hjælpe mig lidt? :) spørgsmålene er om: polynomier, trigonometri og differentialregning. tak på forhånd :) -
FSA 2010 december
ForumindlægOpgave til en dejlig 12'er, som jeg selv syntes er mere overskuelig end den der allerede ligger herinde. held og lykke :) -
Biologi FSA 2010
ForumindlægHej folks Da jeg har været syg og skal til sygeeksamen her i december, ville jeg spørge, om biologiprøven her var svær. Er der evt. nogen der kan fortælle underemnerne, så jeg kan forberede mig til december, da man ikke ved hvad der kommer? Vil være en stor hjælp. Tak på forhånd! -
Radiografuddanelsen i Aalborg 2010
ForumindlægJeg er blevet optaget på Radiografuddanelsen i Aalborg. Jeg bor selv i Århus og vil derfor gerne vide mere om, hvordan jeg kan komme til Aalborg billigst og hurtigst!? Derfor vil jeg gerne høre om der er andre som tager tuen til Aalborg hver dag, og om hvordan de de kommer fra og til Århus og Aal... -
fsa marts 2010 hjælp akkut
Forumindlægjeg ville ønske nogen kunne hjælpe, og vise mig udregnigen, så jeg til anden gang ved det. 1.4 Drengene vil bygge en mur som kan dække palle. 1.4 Hvor mange klodser skal drengene bruge? 1.5 Hvis drengene skulle bygge muren med almindelige små klodser, hvor mange skal de så bruge? Infos der ... -
Bolig Roskilde 2010
ForumindlægNogen der kender til mulighederne for at bosætte sig i Roskilde? Jeg tænker på kolligeværelser, eller helst en lille lejlighed (da jeg tror det kan blive svært at få fred på at kolligieværelse). Nogen der har erfaringer? Tips, eller ideer til hvor man kan lede så sig endelig frem :) (Gerne tæt på... -
Hjælp til opgave fra eksamenssæt 2010
ForumindlægHej Jeg har vedhæftet eksamenssætte :) Jeg har brug for hjælp til opgave 9, jeg kan ikke helt gennemskue den. På forhånd tak -
mat eksamen
ForumindlægHey people.. :)jeg ska op til mundtlig matematik eksamen her på tirsdag og er lige gået i gang med at læse beviserne, som jeg kan komme op i.J er lidt bange for eksamen, eller mest bange for spørgsmålet som jeg kommer til at trække og selve de spørgsmål, min lærer kan finde på at spørger.så jeg v... -
Eksamens forberedelse
ForumindlægHej allesammen Eksamnerne nærmer sig, og derfor er det ved at være på tide at begynde at læse op til eksamnerne. her mener jeg self. også matematik. Så det jeg tænkte var at vi måske herinde, hvis folk syntes det var en god ide, oprettedeverse en fælles bruger på youtube.com og lage videoer ud a... -
Mat eksamen
ForumindlægI mine eksamensspørgsmål i matematik har jeg fået et spørgsmål der lyder på at jeg skal forklare de begreber man bruger til at beskrive observationerne i grupperede- og ikke-grupperede observationssæt. Er det så bare observationer, hyppighed, frekvens og kumuleret frekvens man skal svare her ? El...
