Søgning på: erhvervsret opgaver. Resultater: 17981 til 18000 af 141690
-
Brug af samme kilde?
ForumindlægHej SP, Jeg sidder lige og retter min SRP, og jeg kan se at i en del afsnit har jeg brugt det samme materiale- gør det noget? Altså får det lærer og cencor til at tro at jeg ikke har sat mig nok ind i bioteknologien? mvh Maria -
Litteraturliste - HJÆLP
ForumindlægHvor mange bøger og internetkilder har I på jeres litteraturliste? -
Matematik A studentereksamen 2009 December
ForumindlægHej Folkens Jeg vil høre om der ikke er nogle der har opgavebesvarelsen til Matematik A studentereksamen 2009 December. Det vil være en stor hjælp! På forhånd tak :) -
Hjælp Klumme
ForumindlægHvordan skriver man en klumme? -
Eksame- Fysik:)
ForumindlægHej... Jeg har eksame på fredag, og jeg mangler nogle forsøg... Bølger svingninger... Hvilke forsøg kan jeg lave med det emne?:) På forhånd, tak -
SO-prøvemappe
ForumindlægHello! jeg ville lige høre om der er en venlig sjæl der måske havde en prøvemappe i so htx, jeg kan kigge på da jeg mangler lidt at læne mig op efter i forhold til hvrdan man gør. på forhånd tak. -
Skriv et essay
ForumindlægHej Har brug hjælp for til at skrive en indledning til mit essay. Essayet skal handle om en vigtig begivendhed i mit liv. Nogen der har nogle fif til en god indledning. -
Matematikens metoder og beviser
ForumindlægDette er ikke et spørsgmål, men rettere en opklaring/ hjælp til andre der i fremtiden skal beskæftige sig med matematik inden for AT: Metoder: I matematikken skal man kikke på induktiv og dekutive metoder. Matematik kan nemlig ikke sættes i bås med andre naturvidenskabelige fag, da matematik b... -
Vektor regning
ForumindlægHej kan i hjælpe? -
mit lorteliv
Forumindlægmit lorteliv? hjælp pleas, en eller anden - er virkelig lost !! ): -
HJÆLP: Færdiggørelse af et årsregnskab!
Forumindlæger der måske noen der kan Hjælpe mig med en færdiggørelse af et årsregnskab? -
Matematik
ForumindlægHvordan regner man vand -
Differentialligning 2
ForumindlægHej ville bare lige høre, om jeg har løst nedenstående korrekt? Tak ;-) Der er givet følgende differentialligning y′-2y=4x2-4x Nogle af løsningerne til denne differentialligning har et eller flere ekstremumspunkter på deres graf. a) Bestem en ligning for den kurve, som disse ekstremumspunkt... -
Roterende gulv
ForumindlægEt barn med massen 35 kg sidder på gulvet i den roterende cylinder. a) Beregn størrelsen af tyngdekraften på barnet. Cylinderens diameter er 6,0 m, og cylinderen bruger 14 s på en hel omdrejning. b) Beregn den fart, som gulvet bevæger sig med. På grund af gnidningen forbliver barnet i sam... -
nationalromantikken
ForumindlægHjææælp, jeg skal skrive om nationalromantikken i DHO, er der nogle som har et godt diskussionspunkts, kan virkeligt ikke komme i tankte om noget ? -
Den skriftlige eksamen - MAT A
ForumindlægEr det nødvendigt at memorere de fuldstændige løsningsmodeller til de nævnte differentialligninger, jeg tænker man kan jo bare bruge CAS, men kan man risikere at møde sådan en fætte til prøven uden hjælpemidler? -
det gyldne snit og phi
ForumindlægHej! Hvad er nogle egenskaber ved tallet phi? Og hvordan er kontruktionen af det gyldne snit? altså, hvordan beskriver man det gyldne snit? Tak :) -
nogle links til gode samlinger af beviser?
Forumindlæghej. jeg skal (måske) snart til Matematik Mundtligt og jeg samler så mange beviser så muligt nu. Jeg har set der er mange ældre forumtråde med links, men siderne virker ikke og ville lige høre hvis der er nogle der har nogle samlede beviser de kan uploade eller linke. Det kan være alle emner i M... -
Analyse af digte
ForumindlægJeg sidder med 4 digte, hvoaf jeg kun fatter det ene. La Belle Dame sans Merci - af John Keats (den forstår jeg), The Birds - af Gerard Woodward, The Nightlight - af Brian Patten og Wherever in Winter - af Roberta Hill Whiteman Jeg skal svare på følgende spørgsmål: a) Write a short paraphrase of ... -
Forbederelse til sso? dansk
ForumindlægHej jeg har læst bogen Rødby-Putgaarden som jeg har valgt som sso materiale/bog. Jeg har læst bogen men kan jeg skrive noget om den før sso afhenting. Altså har i nogle gode fif til hvad man kan gøre for at blive godt rustet?
