Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 17981 til 18000 af 48240
-
(aq) ?????
ForumindlægHej.... hvad menes der i Kemi når man skriver (aq) i reaktioner???? tak på forhånd.... -
opgave Blyhvidt
ForumindlægHvem kan hjælp mig løse opgave kemi 9 ,blyhvidt. -
kursiv
ForumindlægHej. Skal udregninger i kemi stå med eller uden kursiv?.mvh Line ;) -
rettelse af opg.
Forumindlæger der en der ville være flink at rette min kemi opg? -
Rettelse
ForumindlægEr der en der vil rette min kemi rapport? Kemisk ligevægt. -
hjælp til opgave plz
ForumindlægHej, er der en der vil hjælpe mig med en kemi opgave, skriv til min indbakke , Tak ! -
Kvantitativ og kvalitativ analyse
ForumindlægHej Hvad er det kvantitativ og kvalitativ analyse i kemi betyder ? Mange tak på forhånd -
NaHCO3
ForumindlægKan nogle rette min rapport i kemi? Tak. =) -
Ophedning af NaCHO3
ForumindlægVil nogle være søde at rette denne rapport i kemi? -
En der kan hjælpe
Forumindlæg`Hej Sp, Er der en der kan hjælpe mig med en kort kemi spørgsmål? -
Syretal
ForumindlægHej, er der en der har databogen til kemi, som gider at slå op syretalet for solsikkeolie?:) -
salte
ForumindlægHej Hvordan defineres salte i kemi? Er FePO4 f.eks. et salte? på forhånd tak -
Fp9 2020 fysik
ForumindlægHej Studie. Er der nogle der har opgavesæt maj 2020 fysik/kemi -
Idé til forsøg
ForumindlægNogen som har en ide til et forsøg om den globale opvarmning, i fysik/kemi? -
Idé til forsøg
ForumindlægNogen som har en idé til et forsøg om den globale opvarmning, i fysik/kemi? -
Kemiopgaver, simple - need help
ForumindlægHej alle, vil I hjælpe med nogle af opgaverne? Jeg har Kemi A Har vedhæftet :) -
Hjælp SØGES
ForumindlægHej. Er der nogle der kan hjælpe med nogen kemi opgaver om reaktionskinetik ? -
Demens
ForumindlægHej. Hvordan kan man anvende kemi forhold til behandling af demens? -
Studenterhuen
ForumindlægHey!Blev student d. 15. Juni, og ville bar li høre hvor længe man kan/"skal" gå rundt med huen???:) Har hørt at det normalt stopper ved Skt. Hans...!?!? tak -
7 taller ?? hjælp
ForumindlægHej jeg har et KÆMPE problem. jeg har 5 mundtlige eksamener, og har tag alle de skriftlige. De 2 af de skriftlige har jeg fået svar på og det var 12 og 12 tal. Jeg er normalt vant til 12 og 10, og så en gang i mellem sjældent får jeg 7. Men jeg ved ikke hvad der er galt til de mundtlige eksamner...
