Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 17981 til 18000 af 48240
  • (aq) ?????

    Forumindlæg
    Hej.... hvad menes der i Kemi når man skriver (aq) i reaktioner???? tak på forhånd....
  • opgave Blyhvidt

    Forumindlæg
    Hvem kan hjælp mig løse opgave kemi 9 ,blyhvidt.
  • kursiv

    Forumindlæg
    Hej. Skal udregninger i kemi stå med eller uden kursiv?.mvh Line ;)
  • rettelse af opg.

    Forumindlæg
    er der en der ville være flink at rette min kemi opg?
  • Rettelse

    Forumindlæg
    Er der en der vil rette min kemi rapport? Kemisk ligevægt.
  • hjælp til opgave plz

    Forumindlæg
    Hej, er der en der vil hjælpe mig med en kemi opgave, skriv til min indbakke , Tak !
  • Kvantitativ og kvalitativ analyse

    Forumindlæg
    Hej Hvad er det kvantitativ og kvalitativ analyse i kemi betyder ? Mange tak på forhånd
  • NaHCO3

    Forumindlæg
    Kan nogle rette min rapport i kemi? Tak. =)
  • Ophedning af NaCHO3

    Forumindlæg
    Vil nogle være søde at rette denne rapport i kemi?
  • En der kan hjælpe

    Forumindlæg
    `Hej Sp, Er der en der kan hjælpe mig med en kort kemi spørgsmål?
  • Syretal

    Forumindlæg
    Hej, er der en der har databogen til kemi, som gider at slå op syretalet for solsikkeolie?:)
  • salte

    Forumindlæg
    Hej Hvordan defineres salte i kemi? Er FePO4 f.eks. et salte? på forhånd tak
  • Fp9 2020 fysik

    Forumindlæg
    Hej Studie. Er der nogle der har opgavesæt maj 2020 fysik/kemi
  • Idé til forsøg

    Forumindlæg
    Nogen som har en ide til et forsøg om den globale opvarmning, i fysik/kemi?
  • Idé til forsøg

    Forumindlæg
    Nogen som har en idé til et forsøg om den globale opvarmning, i fysik/kemi?
  • Kemiopgaver, simple - need help

    Forumindlæg
    Hej alle, vil I hjælpe med nogle af opgaverne? Jeg har Kemi A Har vedhæftet :)
  • Hjælp SØGES

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle der kan hjælpe med nogen kemi opgaver om reaktionskinetik ?
  • Demens

    Forumindlæg
    Hej. Hvordan kan man anvende kemi forhold til behandling af demens?
  • Studenterhuen

    Forumindlæg
    Hey!Blev student d. 15. Juni, og ville bar li høre hvor længe man kan/"skal" gå rundt med huen???:) Har hørt at det normalt stopper ved Skt. Hans...!?!? tak
  • 7 taller ?? hjælp

    Forumindlæg
    Hej jeg har et KÆMPE problem. jeg har 5 mundtlige eksamener, og har tag alle de skriftlige. De 2 af de skriftlige har jeg fået svar på og det var 12 og 12 tal. Jeg er normalt vant til 12 og 10, og så en gang i mellem sjældent får jeg 7. Men jeg ved ikke hvad der er galt til de mundtlige eksamner...

Søgninger relateret til kemi eksamen 2010