Søgning på: dansk 9 klasse synopsis. Resultater: 18001 til 18020 af 75430
  • Her kommer eliten

    Forumindlæg
    DR1 sender i den kommende en dokumentar om Niels Brocks Elitegymnasium. Første del blev sendt i dag, kl. 20.30 (tors, 27. marts). Niels Brocks Elitegymnasiet er henvendt til de, "der kedede sig i folkeskolen." Det handler om elever, der er villige til at lægge en ekstra indsats i skole...
  • SSO mistænkt for snyd...

    Forumindlæg
    En fra min klasse, mr. perfect, er mistænkt for snyd med SSO opgaven. Alle fra klassen ved, at ham her MR. X/Mr. perfect aldrig snyder, han ligger rigtig højt opppe på karakterskalaen i næsten alle fag. Han kunne ikke drømme om at snyde i SSO opgaven. Men alligevel, så findes der åbenbart en opg...
  • Matematikbog med opgaver

    Forumindlæg
    Da jeg har opgraderet matematik fra c til b, kunne jeg godt tænke mig en matematikbog med opgaver i og løsninger. Dels pga. at min tidligere matlærer ikke var særlig god til at lære fra sig, og pga. at jeg afsluttede mat c i 1.g, og jeg skal nu op i 3.g, og jeg har derved ikke haft matematik i ...
  • kurs-regning....help

    Forumindlæg
    omregn til danske kroner GBP 355,20 à kurs 1126,95Hvordan gør man?håber at der er nogle som vil hjælpe..
  • HJÆLP - EU

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der kan hjælpe mig med at svare på dette "EU- klemme eller garant for den danske velfærdstat?"
  • FJERNSYN.....

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der kan svare på spørgsmålet: Hvornår blev fjernsynet almindeligt i det danske hjem? Tak på forhånd
  • Gamle eksamensopgaver

    Forumindlæg
    Hej!Skal snart til terminsprøve i skriftlig dansk (gym.) og ville derfor høre om der er nogen der ved hvor man kan anskaffe sig de gamle eksamensopgaver, så man kan øve sig lidt?Tak!
  • Analyse af Farzaneh Karam-pour: Refugee

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe mig med at analysere novellen Farzaneh Karam-pour: Refugee. den skal analyseres på dansk
  • Pi

    Forumindlæg
    Hej... Jeg skal skrive en opgave om pi... Nogen der kender nogle gode bøger om pi (helst på dansk)...?
  • OPGAVEN?

    Forumindlæg
    Hej, folk der har været igennem 2g og folks der er igennem 2g. Hvor lang tid havde I til at skrive Opgaven i(Dansk-historieopgaven)!?
  • Fagenes begrænsninger og muligheder

    Forumindlæg
    Hej! Jeg står og skal til mundtlig AT meget snart. Har arbejdet med fysik og dansk, og tænkte på om nogle kan fortælle mig, hvad fagenes muligheder og begrænsninger er? Tak på forhånd :)
  • Mat. program!

    Forumindlæg
    Hvad for et mat program foretrækker i og hvorfor? Jeg er selv især glad for MathCAD, men problemet er at det er på engelsk, hvordan laver jeg det om til dansk!? På forhånd mnage tak!
  • hjælp

    Forumindlæg
    er der nogen der kender nogen hjemme sider på nettet hvor der står noget om (den danske vin forbrug)jeg kunne slet ikke finde noget.
  • tysk oversættelse !!!!

    Forumindlæg
    Heeej derude, Er der en der vil rette min afl, som omhandler en oversættelse fra dansk til tysk, den er ca på en halv side??? plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz det er meget vigtigtttt .....
  • Det politiske system i hhv. USA og Danmark

    Forumindlæg
    Hej Hvilke er der ved det danske og amerikanske politiske system? Er helt blank. Er der nogen med gode sider til netop dette eller som kan hjælpe her?
  • Formelsprog / oversættelse

    Forumindlæg
    Hej! Jeg leder efter et link til en side, der oversætter formelsprog, evt. gammelt dansk sprog. Nogen der kan hjælpe? Tak.
  • Hjæææælp er det korrekt oversat?

    Forumindlæg
    Hvordan kan jeg forklare disse fejl på dansk? Tak på forhånd Word dokumentet er vedlhæftet som fil
  • Global opvarmning

    Forumindlæg
    Jeg har tænkt mig at skrive om global opvarmning i fagene dansk A og biologi A. Hvad synes i om det?
  • Karakter beregninge

    Forumindlæg
    Hej Vægtes skriftlig karakter som 1 eller 2: Jeg tænker på A Niveau Dansk Samfundfag og Engelsk
  • EU

    Forumindlæg
    Hej, er der nogle som kan komme på nogle eksempeler på hvordan danske vælgere kan have en direkte eller indirekte indflydelse på de beslutninger, der træffes i EU ?