Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 18001 til 18020 af 39512
-
HJÆLP!!!!!
Forumindlægjeg har super meget brug for hjælp, skal analysere og fortolke novellen "planen" som er en del af bogen: to ryk og en aflevering skrevet af jesper wung-sung. kan nogen hjælpe mig? :i -
Akut rettehjælp til kort mail/brev
ForumindlægHejsa Mon der er en venlig sjæl derude, med styr på spansk, som har lyst til at kigge lidt på min aflevering. Jeg er desværre ikke særlig god til sproget, men har forsøgt. Filen er vedlagt. -
Hvad er krig? Hjæææælp!
ForumindlægHar fået en aflevering for, og kan simpelthen ikke finde ud af det.. :( håber virkelig der er nogle der kan hjælpe! 1. Definition af begrebet krig 2. En analyse af indsatsen i Mali med indragelse af realisme og idealisme. -
Gaskonstant
ForumindlægJeg er i gang med en Kemi aflevering om bestemmelse af butans molarmasse, og jeg skal bruge gaskonstanten. Jeg kan simpelhen ikke finde ud af hvordan jeg finder den. Er der nogen der kan hjælpe? -
HJÆLP LIGE NU!!!
ForumindlægHeej folkens nogen der kan hjælpe med denne opgave plss!!! jeg har en aflevering som skal afleveres iaften ...sååå du må godt skynd diiiiiiiiiiiiiiiig :// Forkort brøken (12x+18y)/(12x-18y) -
7 sætninger
ForumindlægHej alle sammen. Som en del af min aflevering har jeg skrevet 7 linjer som jeg har oversat til tysk. Så jeg ville hører om der er en der evt. vil kigge lidt på dem? Knus. (Jeg skal nok sende over indbakke) -
Danmarks råstof ressourcer
ForumindlægNogle, der har lavet en aflevering om Danmarks råstofressoucer, hvori man skal komme ind på danmarks undergrund, glaciale landskaber, issletter og dødsis osv? - Så ville jeg blvie meget glad, hvis nogle ville sende den? -
Please ret for fejl! kun 150 ord!
ForumindlægHejsa alle sammen! Dette er min første tysk aflevering, og jeg kan virkelig ikke finde ud af tysk:( er der please en der vil være såcsød og rettte den for mig? eller give mig nogle gode råd. Mvh Neomi -
Spanien - Danmark
ForumindlægHej folk. Jeg skal have lavet en aflevering i dansk og samfundsfag. Den skal sammenligne Spanien og Danmark, det er faktisk lige meget hvordan. - Er der nogle der ligger inde med noget brugbart ? :D // Hilsen Louise -
Hjælp til skriftlig engelsk
ForumindlægHej jeg går i 3.g og har engelsk på højniveau. Jeg ville høre om I ved om hvor/hvem man kan kontakte for at få hjælp til sine afleveringer, eller om I er interesseret Amalie -
Help, please :-)
ForumindlægEr der en som er rigtig sød, som vil rette min engelsk aflevering igennem? Det er et ''manuskrift'' :-) Skriv din mail, så sender jeg den der :-) -
Trigonometriske Funktioner - har virkelig brug for hjælp nu!
ForumindlægJeg har brug for hjælp nu, det omhandler en mat aflevering og er fuldstændig lost ;( Jeg må i opgaven gerne bruge wordmat og geogebra, nogle som kan finde ud ad opgaven? Mange tak på forhånd :) -
Rette: Fransk afl :)
ForumindlægHej alle! Jeg har lige skrevet en fransk aflevering som jeg gerne vil have en erfaren til at tjekke igennem for grammatik-/stavefejl, da det er årets sidste = årskaraktere!! :-) Nogle der vil hjælpe? - På forhånd tak! -
Forurening
ForumindlægHej ! :D Jeg har en biologi-aflevering, som jeg ikke forstår. Hvis der var en derude som ville hjælpe mig kunne det være kanon :D jeg har vedhæftet de 2 opgaver. Jeg ville være evig taknemlig, hvis der var en der kunne hjælpe mig (: -
Lige et hurtigt spg. ang skæringspunkter
ForumindlægHej sidder lige med en aflevering.. og kan ikke huske hvordan jeg finder koordinatsættet til skæringspunktet mellem linjerne fx. l: -x+3y=-7 m:3x+4y=8 ? -
HJÆLP! COP15! HASTER!
ForumindlægHej! Jeg har fået en aflevering hvor jeg skal skrive om COP15, som jeg nu må indrømme at jeg ikke fulgte meget med i. :/ Mit spørgsmål er hvorfor landene egentlig ikke kunne blive enige? Mange tak for hjælpen! -
Hjælp til 3 linjer spansk oversættelse
ForumindlægHej alle på studieportalen Jeg har virkelig brug for at få rettet lidt på min spansk aflevering. Det er 3 linjer som er oversat fra dansk til spansk. Nogen der vil hjælpe? God søndag -
røringspunkt for tangent til 3.gradspolynomium
Forumindlægjeg sidder med en aflevering i differentialeregning, og opgaven lyder: y = -4x+3 er tangent til f, bestem koordinatsættet til røringspuktet for denne tangent. hvordan gør jeg lige det? -
endnu et spørgsmål
ForumindlægHej (: sidder og laver biologi aflevering og får stillet spørgsmålet: Hvorfor er det nødvendigt at nedbryde stivelsen med enzymer i vores fordøjelsessystem? nogen der kan hjælpe? :) -
Opskrivning af reaktionsskema
ForumindlægJeg er begyndt at lave alle mine aflevering på computer og kunne godt tænke mig at vide om der var nogen der kendte nogle gode programmer at opskrive reaktionsskemaer i?
