Søgning på: erhvervsret opgaver. Resultater: 18021 til 18040 af 141690
-
Drengene fra sankt petri
ForumindlægHey alle. Jeg mangler nogle Notater til Drengene Fra Sankt Petri, jeg skal lave en mundligt fremlæggelse af den. Så hvis der var nogen der havde det ville de så ikke kontakte mig? -
Bio. graviditetstest
ForumindlægHej ! er der nogen der kan hjælpe mig med at svare på et spørgsmål om graviditetstest! Sidder nemlig og kan ikke kommer videre med min opg :( kan man stole på testens resultat? Hvorfor/ hvorfor ikke. Begrund svaret altså jeg kan ikke helt finde begrundelse på hvorfor man kan stole på svaret ! :( ... -
Bestem diskriminanten
Forumindlægtjek ved hæftet fil, det er lidt nemmere :) -
parameterfremstilling for tangent
ForumindlægHej Jeg skal bestemme en parameterfremstilling for tangenten til banekurven i det punkt Q, der svarer til t = -2 Jeg får oplyst, at i et koordinatsystem i rummet bevæger et punkt P(x,y) sig, således at der til tidspunktet t gælder: x = t2 + t y = 3t - t3 banekurven skærer i andenaksen i punktene ... -
Optimering hjælp
ForumindlægHejsa, Jeg har lidt problemer med at løse dette spørgsmål og håber der sidder en skarp person som kan hjælpe: Baseret på oplysningerne i Spørgsmål B3 bedes den gennemsnitlige pris (P) og mængde (Q), der giver den største omsætning (TR), beregnet. Kommentér priselasticiteten i dette punkt (Q ; P... -
Hjælpe..
ForumindlægEn person har aflæst sin elmåler hver aften igennem en periode på 14 dage. Det viser sig, at der med tilnærmelse gælder f(x)=20x+33760, hvor f(x) betegner målerens visning (målt i kWh) på dag nr. x i perioden. a) Hvad fortæller denne model om det daglige elforbrug i perioden? Hvilken dag viser m... -
Hjælpe til linære algebra på 1. semestre
ForumindlægJeg læser til Landinspektør på aalborg Universitet på 1. semester. Jeg søger hjælp til linære algebra og i særdeleshed til 4 opgavesæt som vi vil kunne trække til mundtlig eksamen til januar. Det vil være lidt i i perioder jeg vil have brug for hjælp(men nok et par timer i ugen), men det primære ... -
Problemregning
ForumindlægHvordan?? -
Reconciliation by Polly Clark - HJÆÆLP
Forumindlæghåber nogen kan hjælpe mig med at analysere novellen "Reconciliation" af polly Clark jeg ved ikke helt hvad jeg skal skrive om forholdet mellem Hovedpersonen og hendes mand???? håber I kan hjælpe :) Tak på forhånd PS: HÅBER I SVARER HURTIGST MULIGT, SKAL NEMLIG AFLEVERE DEN IMOR... -
Rettelse af fysikrapport. hjælp part 2
ForumindlægJeg håber virkelig der er nogen, der vil hjælpe mig. Jeg er virkelig på bar bund. -
Hypoteser
ForumindlægHej en som kan hjælpe mig med at finde en hypotese til denne model? Jeg har i forevejen lavet en hypotese som omhandler om alle de hvide der stemmer på trump. -
Rettelse af aflevering
ForumindlægJeg søger en venlig sjæl der vil rette min sidste aflevering i gymnasiet =) Da det er den sidste vil jeg gerne lige sørge for alt er iorden =) Vær sød at skriv privat besked. mvh. ham selv. -
Udregninger - størst mulige samlede dækningsbidrag
ForumindlægHej Er der nogen, der vil se, om der ska tilføjes mere eller er det her svaret? -
Overflade-Areal
ForumindlægHvordan regner man overflade arealet ud??? Svar hurtigt tak :) -
chi i anden
Forumindlægx2-fordeling og testsandsynligheden (p-værdi) -
Beregning af antal kørte kilometer?
ForumindlægEn venlig sjæl der vil fortælle mig, hvordan dette regnes ud? "En bil kører 200 km/t. Omdrejningstallet skal multipliceres med 1000. Hvor mange omdrejninger har bilen?" "Hvor langt har bilen kørt på 45 minutter, hvis den holder en fart på 200 km/t?" På forhånd tak -
Matematik B
ForumindlægHej, Jeg skal til eksamen på torsdag (HF) i matematik B. Hvad er det jeg skal kunne for at få en god karakter. OVER 7. Jeg ved ikke hvad jeg skal læse til. Skal jeg bare kunne alt om differentilalregning, integral osv. alt det vi har lært. Jeg er meget nervøs. Kan jeg få 12 som sidste år i matema... -
Tidskonstant
ForumindlægEn temperatursensor med tidskonstant = 120s har i lang tid ligget på et bord, hvor temperaturen 20°C. Til tidspunktet t=0 anbringes sensoren i en gryde med kogende vand, hvor temperaturen er 100°C. Vi antager at sensorens visning f(t) kan beskrives med funktionen: f(t)=fslut - b *e^(t/12... -
Produkt til projektugen?
ForumindlægHejsa. Vi har projekt uge i denne uge. Hvad ville et godt produkt til emnet “stoffer” være? Overemnet er “udvikling” -
Mat og Fys
ForumindlægHej, jeg skriver i fagene Mat A og Fys A, hvor jeg skriver om "Bevægelse i Gravitationsfeltet". Jeg vil sprøge jer om, er der nogle gode bøger/emner man kan skrive. Jeg tænker selv noget med elipseformen, kepleres 3 love osv.
